استاندار خراسان رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است حاجی‌بگلو: اتفاقات جز با همفکری شکل نمی‌گیرد اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد
سرخط خبرها

شماره‌گذاری ۵۰۰ خودرو در اولین روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک در مشهد

  • کد خبر: ۲۴۹۲۹
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
  • ۱
شماره‌گذاری ۵۰۰ خودرو در اولین روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک در مشهد
امروز اولین روزی است که پس از یک ماه مراکز تعویض پلاک در مشهد بازگشایی شده است و با اجرای طرح زوج و فرد در روز‌های هفته، خودرو‌ها پلاک‌گذاری می‌شوند.

جانقربان/شهرآرانیوز- از آنجایی که انتظار داریم امروز ازدحام خودرو و صفی طولانی در خیابان‌های اطراف تعویض پلاک داشته باشیم، به مرکز تعویض پلاک مشهد در خیابان ساجدی مراجعه می‌کنیم.


حدود ۳۰ خودرو در صف هستند و شلوغی‌ای که انتظار داشتیم به چشم نمی‌خورد. سربازی در صف خودرو‌ها حرکت می‌کند و از پلاک‌های فرد می‌خواهد که منتظر نمانند و فردا مراجعه کنند. جلو در، دست رانندگان ضدعفونی می‌شود و همه کارکنان با شیلد و دستکش و ماکس مشغول کار هستند.

شماره‌گذاری ۵۰۰ خودرو در اولین روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک در مشهد

رئیس مؤسسه کارگشا که مجری خدمات راهور در این مرکز است، درباره اولین روز مراجعه مردم به تعویض پلاک در سال جدید به شهرآرانیوز می‌گوید: امروز با رعایت اصول بهداشتی ابلاغ شده، کار تعویض پلاک خودرو‌ها در مشهد آغاز شده و تاکنون که در آخرین ساعت‌های کاری هستیم، حدود ۵۰۰ خودرو در این مرکز شماره‌گذاری شده است.


کاظم قدیمی می‌افزاید: اقدامات بهداشتی برای اطمینان شهروندان در مراکز انجام شده است و علاوه بر خط‌کشی‌های لازم، برای فاصله‌های اجتماعی، داخل دفاتر نیز سلفون‌کشی شده است.


او می‌گوید: سعی ما روان‌سازی فعالیت‌هاست و تمام تلاش خود را برای رعایت نکات بهداشتی به کار گرفته‌ایم و خوش‌حالیم که مردم نیز این نکات را رعایت می‌کنند و باوجود اینکه انتظار داشتیم، ازدحام جمعیت بیشتری در اولین روز بازگشایی داشته باشیم، تعداد مراجعه منطقی بود.


قدیمی حل مشکل وکالت‌نامه‌ها را یکی از اقدامات ویژه در مشهد بیان می‌کند و می‌گوید: مردم خرید و فروش‌ها را پیش از این با وکالت‌نامه انجام داده بودند و امکان پذیرش آن‌ها وجود نداشت که با هماهنگی پلیس راهور، فرماندهی انتظامی و دادگستری، توانستیم شرایطی را فراهم کنیم که مردم دچار مشکل نشوند و از همان وکالت‌نامه‌ها استفاده کنند.


او از مردم خواست برای تسریع کار‌ها در زمان مراجعه به تعویض پلاک، مسائلی مانند تغییر وضعیت خودرو و سند مالکیت خود مبنی بر اسکان در شهر مشهد (برای شناسنامه افراد غیر مشهدی) را حل کنند تا زمان کمتری را در مراکز تعویض پلاک بگذرانند.


رئیس موسسه کارگشا در پاسخ به این سوال که پلاک‌های مشهد تا چه زمان ایران ۷۴ خواهد بود نیز می‌گوید: ایران ۷۴ تقریبا چند ماه آینده تمام می‌شود و شماره جدید از تهران اعلام خواهد شد.

 

شماره‌گذاری ۵۰۰ خودرو در اولین روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک در مشهد


آغاز به‌کار مراکز شماره‌گذاری خودرو به‌صورت زوج و فرد


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
زرشک...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->