نماینده مردم زاهدان در مجلس: وزیر خارجه حقابه هیرمند را باجدیت پیگیری کند نتانیاهو به ارتش اسرائیل و تمام نیروهایش آماده باش داد ادعای اسرائیل درباره ترور فرمانده ارشد حماس دیده‌بان حقوق‌بشر: اسرائیل در یک ماه ۱۶ مدرسه در غزه را هدف قرار داده است رقابت نزدیک هریس و ترامپ در نظرسنجی‌های انتخابات آمریکا کدام مسافران از پرداخت عوارض فرودگاهی معاف هستند؟ دادستانی تهران برای اعلام اسامی ۱۰۰ متقاضی نمایندگی مجلس با مدرک جعلی ۷۲ ساعت مهلت داد «غلامحسین مظفری» استاندار خراسان رضوی می شود؟ هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری با شگرد طرح‌های حمایتی مسکن استخدام نیروی درجه‌دار توسط پلیس تودیع و معارفه وزرای نفت با حضور معاون‌اول رئیس‌جمهور دولت چهاردهم انجام شد ویدئو | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: جلال آل احمد مسئله غرب‌زدگی را در دوران پهلوی مطرح کرد یادداشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره جلال آل‌احمد | جلال آل قلم تروریست‌های ضدانقلاب از مرزهای مشترک ایران با عراق، اخراج شدند رئیس جمهور چهارشنبه به عراق سفر خواهد کرد مشکلات کامیون‌داران در مرز دوغارون خراسان‌رضوی به‌زودی رفع می‌شود دستور پرداخت کمک هزینه معیشتی جانبازان ۲۵ درصد مُعسر صادر شد سازمان ملل: ۲۰۰ مدرسه به دلیل جنگ در غزه تعطیل شده‌اند آقای بایدن تعطیلات خوش می‌گذرد؟ گلایه ترامپ از پوتین: او مرا آزرده‌خاطر کرد سفیر ایران در بغداد: در حال آماده‌سازی سفر رئیس‌جمهور به عراق هستیم
سرخط خبرها

مشکلات کامیون‌داران در مرز دوغارون خراسان‌رضوی به‌زودی رفع می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۹۷۲۸
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
مشکلات کامیون‌داران در مرز دوغارون خراسان‌رضوی به‌زودی رفع می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی بر رفع مشکلات کامیون‌داران در مرز دوغارون تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات کامیون‌داران در مرز دوغارون با حضور حسن نوری‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی و نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار و نسبت به تسهیل در روند تردد آن‌ها دستورات مقتضی صادر شد.

گفتنی است باتوجه به گزارش‌های ارائه‌شده از سوی دستگاه‌های مربوطه و بررسی زوایای مشکل پیش‌آمده، مقرر گردید کلیه دستگاه‌های استانی مرتبط و دستگاه‌های متناظر مرزی نسبت به تسهیل در روند ترددات اقدامات لازم را انجام دهند.

براساس این گزارش، طی روزهای گذشته برخی از رانندگان کامیون‌های ترانزیتی و خودرو‌های سنگین ایرانی در مرز دوغارون تایباد به‌علت وجود محدودیت‌ها و مشکلات متعدد در گمرک اسلام‌قلعه افغانستان از جابه‌جایی بار به این کشور خودداری می‌کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->