گزارشی از سومین رور جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «مهروشید» از پوستر پاسداشت فرهنگی «روز ملی سینما» رونمایی شد «علیرضا طبایی»، شاعر و ترانه‌سرا، درگذشت ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان اعضای صندوق هنر آغاز شد (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) تعطیلی سالن‌های نمایش خراسان رضوی همزمان با ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) از رویداد فرهنگی، ادبی فلوشیپ نمایشگاه کتاب تهران چه می‌دانید؟ اولین کنگره کانون معلمان جوان ایران در مشهد برگزار شد جزئیاتی تازه از فیلمی سیاه و تلخ با حضور سحر دولتشاهی و امیر آقایی حکایت خشم آنی و کره ارگانیک عباس عبدی و مدیرمسئول اعتماد توسط هیئت‌منصفه دادگاه مطبوعات، مجرم شناخته شدند فیلم سینمایی «نبودنت» چه زمانی اکران می‌شود؟ توافق شبکه نسیم با مهران مدیری و فرزاد حسنی سردار رادان در مشهد: قرآن، تنها راه عبور ما از مشکلات است هنرمندان مشهدی «تانک خورها» را روانه پخش می کنند | نگاهی به  سریال های جدید تلویزیون در  نیمه دوم ۱۴۰۳ بی‌توجهی «دارالفنون» به علوم انسانی و ادبیات صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
سرخط خبرها

گزارشی از سومین رور جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «مهروشید»

  • کد خبر: ۲۵۰۰۸۴
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
گزارشی از سومین رور جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «مهروشید»
شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان "مهروشید" با نشست تخصصی عکاسی توسط صمد قربان زاده، سومین روز خود را آغاز کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز، دوشنبه ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳، پردیس سینمای ملل واقع در بازار ملل، سومین روز خود را در حالی آغاز کرد که علاوه بر نمایشگاه عکس از عکاسان بنام مشهدی و ایرانی، نشست تخصصی عکس با عنوان "تخیل در فتومونتاژ" با هدایت استاد صمد قربان زاده برگزار شد.

همچنین در سه سانس، فیلم‌های برگزیده و منتخب این جشنواره به نمایش درآمد و هنرمندان و علاقمندان به هنر سینما و جمعی از خبرنگاران حوزه هنری به تماشای آثار فیلمسازان جوان و کهنه کار نشستند. 

آثار داستانی "جی وان" اثر محمد جیرفتی، "هلیوس" از مجید صداقت برجی و سارا طالبیان و مستند‌های "من شهید حسین عباسی عاشق موج‌ها هستم" به کارگردانی مهدیه غلامحسینی و همچنین فیلم کوتاه "میکرو ارگانیسم" علی اعتقادی در ژانر تجربی در سانس نخست از ساعت ۱۶ الی ۱۸ به نمایش درآمد.

سانس دوم نیز از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ بود که آثار داستانی همچون "سمج"، "دزد" و "خاک و زندگی" به ترتیب به کارگردانی اسماعیل عظیمی، میثم هاشمی و سینا مرزبان به روی پرده رفت. همچنین مستند شناخته شده "مادر" اثر نعمت الله سرگل زایی، پویانمایی "نوف" کاری از زهرا خورشیدی و دیگر آثار منتخب در سانس دوم به نمایش درآمد.

در سانس نهایی و سوم در سومین روز از جشنواره نیز دیگر آثار از جمله اثر داستانی "دار" به کارگردانی محمد مقیم پوربیژنی، "تایلندی" از حسام حسینی و عباس حسین زاده، مستند "بدرود خواهم گفت" اثر حسام کامران و پویانمایی "کشتی کوچک" ساخته داود وحیدی به نمایش درآمد.

گفتنی است امروز، نمایش آثار منتخب در شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد "مهروشید" به پایان خواهد رسید و فردا، سه شنبه ۲۰‌شهریورماه، آیین پایانی جشنواره و اهدای جوایز برگزیدگان در پردیس سینمایی ملل برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->