سرخط خبرها

انصاری‌فرد به استقلال نزدیک شد

  • کد خبر: ۲۵۰۰۴۷
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
انصاری‌فرد به استقلال نزدیک شد
مذاکرات باشگاه استقلال با کریم انصاری‌فرد بسیار خوب پیش رفته و حضور این بازیکن در ترکیب آبی‌ها بسیار محتمل است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در آخرین روز‌های مانده به پایان نقل و انتقالات باشگاه استقلال در تلاش است بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیرد. طی روز‌های اخیر مذاکراتی با برخی بازیکنان انجام شده و حتی نکونام نیز خود شخصا درحال مذاکره با برخی بازیکنان است تا استقلال را تقویت کند. در همین راستا جذب کریم انصاری‌فرد، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، به یک هدف جدی در باشگاه استقلال تبدیل شده و جواد نکونام نیز که مدتی با این بازیکن در تیم ملی فوتبال ایران نیز هم بازی بود، قصد دارد هر طور شده زمینه ساز حضور این مهاجم در تیمش شود.

باشگاه استقلال نیز برای جذب کریم انصاری‌فرد بی میل نیست به خصوص اینکه امروز سعید مهری که سابقه بازی در استقلال را داشت، به ترکیب سرخ‌ها اضافه شد. هرچند که مهری هرگز در طول دوران حضورش در استقلال بازیکن موثری برای این تیم نبود و غالبا یک بازیکن معمولی جلوه کرد، اما به هرحال باشگاه استقلال بی میل نیست حضور این بازیکن در پرسپولیس را با جذب کریم انصاری‌فرد که خود نیز سال‌ها قبل برا پرسپولیس بازی می‌کرد جبران کند.

البته باشگاه استقلال ابتدای فصل با جذب رامین رضاییان گل اول را در نقل و انتقالات وارد دروازه پرسپولیس کرد، اما قطعا جذب انصاری‌فرد نیز می‌تواند در این راستا بسیار اثر بخش باشد و کفه ترازو را به سود آبی‌ها سنگین کند.


به هرحال باید دید در زمان باقی مانده تا پایان نقل وانتقالات باشگاه استقلال چه خواهد کرد و آیا با کریم انصاری‌فرد به توافق نهایی خواهد رسید یا خیر؟! نباید فراموش کنیم که رضا اسدی هم اگر به خدمت استقلالی‌ها درآید با توجه به اینکه زمانی در پرسپولیس بازی می‌کرد می‌تواند استقلال را به اهدافش در نقل وانتقالات برساند و به طور کلی جذب مهری توسط سرخ‌ها را خنثی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->