تمام مرزهای زمینی آلمان به روی مهاجران بسته شد نگرانی روسیه و چین در خصوص مناقشات خاورمیانه حملات توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها موضع کاخ سفید درباره ادعای ارسال موشک از ایران به روسیه چیست؟ افشاگری رسانه صهیونیستی درباره نقش ارتش صهیونیست در قتل گروگان ها دبیرکل سازمان ملل: بدترین مرگ و ویرانی در غزه در جریان است انتقاد تند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو با تمام قوا در زمینه شکست توافق با حماس تلاش می کند ۲۸ فلسطینی دیگر در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید شدند (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) دولت عراق گروهک تروریستی کومله را از مرز ایران دور کرد وزیر کشور: انسداد مرزهای کشور باید یکپارچه شود معاون سیاسی وزیر کشور منصوب شد وصول ۴۰۶ هزار میلیارد تومان مالیات در ۵ ماه نخست سال ۱۴۰۳ در کشور روسیه: طرح صلح پیشنهادی زلنسکی عادلانه نیست وزیر ارشاد: به گفتمان وفاق درون کابینه نیاز داریم | وزرات فرهنگ می‌تواند پیشران گفتمان وفاق در دولت باشد علت پخش صدای آژیر و قطع برنامه زنده رئیس جمهور چه بود؟ تودیع و معارفه وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور عارف برگزار شد جشنواره تعاونی های برتر با حضور رئیس جمهور برگزار شد انتصاب سیدامیر مرتضوی به عنوان قائم‌مقام معاون اجتماعی قوه قضاییه جلسه ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر به ریاست پزشکیان برگزار شد پزشکیان: وزارت اطلاعات باید ارتقای امنیت و حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی کشور را در نظر بگیرد ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در تمامی مشاغل و صنوف
سرخط خبرها

۲۸ فلسطینی دیگر در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید شدند (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۵۰۰۸۸
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
۲۸ فلسطینی دیگر در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید شدند (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)
وزارت بهداشت فلسطین دوشنبه شب اعلام کرد، در حملات امروز (دوشنبه) ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه تا این لحظه ۲۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر هم زخمی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه افزود، شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه از ۱۱ ماه پیش تاکنون به ۴۰ هزار و ۹۸۸ نفر و شمار زخمی‌ها به ۹۴ هزار و ۸۲۵ نفر رسیده است.

 این وزارتخانه با انتشار بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در حملات رژیم صهیونیستی ۱۶ شهید و ۶۴ زخمی به بیمارستان‌های منطقه منتقل شدند.

در همین راستا، دفاع مدنی غزه اعلام کرد، پیکر یک شهید و هفت زخمی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزل خانواده ابوسمعان در منطقه الصبره در جنوب نوار غزه از زیر آوار بیرون کشیده شد.

همچنین قایق‌های جنگی این رژیم به طور مداوم ساحل شهر رفح را بمباران کردند.

هلال احمر فلسطین نیز با اشاره به جلوگیری رژیم صهیونیستی از ورود هرگونه مواد سوختی به نوار غزه اعلام کرد: به دلیل پایان یافتن منبع سوخت لازم برای فعالیت خودرو‌های آمبولانس و درمانگاه‌ها و خدمات اورژانس، فعالیت هلال احمر در آستانه توقف قرار گرفته است.

منابع خبری فلسطینی همچنین بامداد امروز دوشنبه از شهادت هفت فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک منزل در مرکز نوار غزه خبر دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ابتدا یک منزل مسکونی در اردوگاه البریج واقع در مرکز غزه را هدف قراردادند که منجر به شهادت چهار فلسطینی شد.

بر اساس این گزارش، همچنین به دنبال بمباران خانه‌ای در شرق اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه، دست‌کم سه نفر شهید و هفت نفر زخمی شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->