راهنمای بازی جدید بتل در راکی ربیت | چگونه گروهی بازی کنیم؟ پیش‌بینی‌های جدید از قیمت گلکسی S۲۴ FE شاید طرفداران را ناامید کند معرفی هوآوی میت XT، اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا + قیمت و ویدئو مهم‌ترین تفاوت‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۵ + جدول معرفی و مشخصات ایرپاد ۴ اپل + قیمت و تاریخ عرضه معرفی اپل واچ جدید سری ۱۰ + مشخصات و قیمت جریمه سنگین گوگل در اتحادیه اروپا (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) دیوان دادگستری اروپا اپل را به پرداخت ۱۴ میلیارد دلار مالیات معوقه محکوم کرد از آیفون۱۶ پرو و آیفون۱۶ پرومکس رونمایی شد + قیمت و مشخصات تلگرام پرمیوم در نسخه دسکتاپ بعد از انتشار یک آپدیت دچار مشکل شده است (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) آیفون ۱۶ به طور رسمی رونمایی شد | تکیه بر هوش مصنوعی و البته مثل همیشه خاص آیا ایلان ماسک اولین تریلیونر جهان خواهد شد؟ حمید فتاحی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و قائم مقام وزیر در امور ارتباطات شد کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید و کارت‌های امروز همستر مهلت برداشت داگز به‌زودی تمام می‌شود | علت منتقل‌نشدن توکن داگز به کیف پول آیا اینترنت ماهواره‌ای استارلینک بیش از آنچه فکر می‌کردیم در ایران فراگیر شده است؟ + عکس ابلاغ دستورالعمل جدید صدور مجوز و نظارت بر فعالیت واحدهای فرهنگی دیجیتال
سرخط خبرها

معرفی اپل واچ جدید سری ۱۰ + مشخصات و قیمت

  • کد خبر: ۲۵۰۲۲۷
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
معرفی اپل واچ جدید سری ۱۰ + مشخصات و قیمت
اپل در رویداد جدید خود، از بزرگ‌ترین و باریک‌ترین سری اپل واچ خود رونمایی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اپل واچ سری ۱۰ بزرگ‌ترین بازطراحی تاریخ ساعت‌های اپل را رقم می‌زند. در سال‌های اخیر، اپل واچ تغییرات زیادی به خود ندیده و سری ۹ هم اساساً همان اپل واچ سری ۸ با پردازنده‌ی جدید بود. اما اپل واچ سری ۱۰ با طراحی باریک‌تر، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و قابلیت تشخیص آپنه خواب، هیجان‌انگیزترین ساعت اپل بعد از معرفی اپل واچ اولترا به‌نظر می‌رسد.

اپل معمولاً تغییرات طراحی و ویژگی‌های جدید سلامت اپل واچ را به‌صورت جداگانه معرفی می‌کند و به‌ندرت پیش می‌آید هر دو ارتقا در یک نسل اتفاق بیفتند. برای مثال، سری ۵ و سری ۷ با تغییرات ظاهری ازجمله صفحه‌نمایش همیشه‌روشن و نمایشگر بزرگ‌تر معرفی شدند، درحالی‌که سری ۶ و سری ۸ به‌ترتیب قابلیت اندازه‌گیری اکسیژن خون و حسگر دما را ارائه دادند.

معرفی اپل واچ جدید سری 10 + مشخصات و قیمت

اپل واچ سری ۱۰ تمرکز ویژه‌ای بر نمایشگر و طراحی دارد. به‌گفته‌ی اپل، سری ۱۰ با ضخامت تنها ۹٫۷ میلی‌متر، تقریبا ۱۰درصد باریک‌تر و ۱۰درصد سبک‌تر از سری ۹ است. اپل برای کاهش ضخامت ساعت چندین تغییر در طراحی ایجاده کرده است؛ ازجمله کاهش ۳۰درصدی اندازه‌ی اسپیکر‌ها و جای‌دادن آنتن‌ها در همان پشت فلزی ساعت. در طراحی جدید پشت ساعت همچنین از کویل شارژ بزرگ‌تری استفاده شده که طبق ادعای اپل، می‌تواند ساعت را در ۳۰ دقیقه، ۸۰درصد شارژ کند.

صفحه‌نمایش سری ۱۰ بزرگ‌ترین صفحه‌نمایشی است که تاکنون در اپل واچ استفاده شده و با ارائه‌ی ۳۰درصد فضای بیشتر، امکان نمایش یک خط متن اضافی را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند راحت‌از گذشته ایمیل‌ها و پیام‌های خود را بخوانند. علاوه‌براین، ازآنجایی‌که افراد معمولا به‌جای نگاه مستقیم، با کمی زاویه به ساعت نگاه می‌کنند، اپل روشنایی نمایشگر اولد سری ۱۰ را ۴۰درصد افزایش داده تا در این حالت هم محتوای روی صفحه بهتر دیده شود.

اپل واچ سری ۱۰ همچنین با بدنه‌ی آلومینیومی صیقلی جدید و اختصاصی در رنگ «جت بلک» (مشکی براق)، رزگلد و نقره‌ای آلومینیومی عرضه خواهد شد. همچنین این ساعت یک مدل تیتانیومی دارد که ۲۰درصد سبک‌تر از نسخه‌ی استیل ضد زنگ نسل قبل است.

معرفی اپل واچ جدید سری 10 + مشخصات و قیمت

واچ سری ۱۰ مجهزبه تراشه‌ی جدید S۱۰ اپل و موتور عصبی چهار هسته‌ای، اولین اپل واچی است که از قابلیت تشخیص آپنه‌ی خواب بهره می‌برد. این قابلیت حیاتی که اخیرا در گلکسی واچ اولترا عرضه شد، از شتاب‌سنج ساعت برای نظارت بر تنفس کاربر در حین خواب استفاده می‌کند. اگر ساعت نشانه‌هایی از توقف تنفس در حین خواب را تشخیص دهد، به کاربر هشدار می‌دهد و گزارشی مفصل از وضعیت خواب او ثبت می‌کند تا برای تشخیص بیماری، دراختیار پزشک قرار بگیرد. به‌احتمال زیاد این قابلیت اپل واچ مانند گلکسی واچ اولترا فقط در کشور‌هایی که مجوز استفاده از آن را صادر کرده باشند، دردسترس خواهد بود.

معرفی اپل واچ جدید سری 10 + مشخصات و قیمت

اسپیکر‌های اپل واچ سری ۱۰ کوچک‌تر شده‌اند تا به بهبود عمر باتری کمک کنند. البته اپل مدعی است این تغییر، تأثیری بر عملکرد صوتی واچ نداشته است. همچنین، اسپیکر‌های سری ۱۰ دیگر فقط به استفاده حین تماس تلفنی محدود نیستند و می‌توانند برای پخش صدا از جمله موسیقی و پادکست هم استفاده شوند.

اپل واچ سری ۱۰ با سیستم‌عامل watchOS ۱۱ همراه‌با چندین ویژگی جدید متمرکز بر تناسب اندام عرضه خواهد شد؛ از جمله اپلیکیشن Vitals، قابلیت Training Load برای آگاهی کاربر از میزان تمرینات روزانه و گزینه‌ای برای متوقف کردن حلقه‌های فعالیت (Activity Rings) تا اگر خواستید یک روز استراحت کنید، زنجیره‌ی فعالیت‌تان مختل نشود.

معرفی اپل واچ جدید سری 10 + مشخصات و قیمت

اپل همچنین از دو واچ فیس جدید به‌نام‌های Flux و Reflections رونمایی کرد. واچ فیس فلاکس در هر ثانیه تمام صفحه‌ی ساعت را با رنگ پر می‌کند و واچ فیس Reflections هم به حرکات کاربر واکنش نشان می‌دهد و طوری طراحی شده تا با قاب تیتانیومی جدید، هماهنگ باشد.

قیمت و زمان عرضه اپل واچ سری ۱۰

اپل واچ سری ۱۰ از تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) به قیمت ۳۹۹ دلار (مدل GPS) و ۴۹۹ دلار (مدل سلولار) روانه‌ی بازار خواهد شد.

جدول مقایسه اپل واچ سری ۱۰ با سری‌های قبل خود از لحاظ مشخصات

معرفی اپل واچ جدید سری 10 + مشخصات و قیمت

جدول مقایسه اپل واچ سری ۱۰  با رقبای فعلی از لحاظ مشخصات

معرفی اپل واچ جدید سری 10 + مشخصات و قیمت

منبع: زومیت، دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->