راه اندازی چتر اینترنت رایگان در کیش؛ برای اولین بار در کشور آیا پلی‌استیشن ۵ پرو نسخه دیسک‌درایو ندارد؟ تیزر رونمایی از پلی استیشن ۵ پرو + ویدئو پلی استیشن ۵ پرو معرفی شد + زمان عرضه، مشخصات و قیمت راهنمای بازی جدید بتل در راکی ربیت | چگونه گروهی بازی کنیم؟ کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید و کارت‌های امروز همستر پیش‌بینی‌های جدید از قیمت گلکسی S۲۴ FE شاید طرفداران را ناامید کند معرفی هوآوی میت XT، اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا + قیمت و ویدئو مهم‌ترین تفاوت‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۵ + جدول ایرپاد ۴ اپل معرفی شد + مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه معرفی اپل واچ سری ۱۰ + مشخصات و قیمت جریمه سنگین گوگل در اتحادیه اروپا (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) دیوان دادگستری اروپا اپل را به پرداخت ۱۴ میلیارد دلار مالیات معوقه محکوم کرد از آیفون۱۶ پرو و آیفون۱۶ پرومکس رونمایی شد + قیمت و مشخصات تلگرام پرمیوم در نسخه دسکتاپ بعد از انتشار یک آپدیت دچار مشکل شده است (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) آیفون ۱۶ به طور رسمی رونمایی شد | تکیه بر هوش مصنوعی و البته مثل همیشه خاص آیا ایلان ماسک اولین تریلیونر جهان خواهد شد؟ حمید فتاحی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و قائم مقام وزیر در امور ارتباطات شد کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید و کارت‌های امروز همستر
سرخط خبرها

ایرپاد ۴ اپل معرفی شد + مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه

  • کد خبر: ۲۵۰۲۳۲
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
ایرپاد ۴ اپل معرفی شد + مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه
ایرپاد 4 جدید اپل، پیشرفته‌تر، هوشمندتر و با تراشه جدید H2 رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اپل در رویداد Glowintime خود، درکنار سری آیفون ۱۶ از ایرپاد ۴ هم رونمایی کرد که از طراحی مشابه نسل قبل بهره می‌برد.

طبق اعلام اپل، این شرکت قصد دارد با معرفی AirPods ۴ این محصول را جایگزین نسل دوم و سوم کند. غول فناوری اهل کوپرتینو سعی دارد با تقسیم خط تولید ایرپادز ۴ به دو محصول مجزا به هدفش دست یابد.

ایرباد ۴ از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به ایرپاد ۳ دارد. طراحی نسل جدید هندزفری بی‌سیم اپل از لحاظ فنی جدید است، اما تغییری در راستای تکامل به‌شمار می‌رود و خیلی از مدل‌های قبلی دور نمی‌شود.

طراحی و مشخصات ایرپاد ۴ اپل

معرفی و مشخصات ایرپاد ۴ اپل + قیمت و تاریخ عرضه

آخرین باری که اپل طراحی ایرپادهایش را به‌روز کرد، اکتبر ۲۰۲۱ بود. آن زمان، ایرپاد ۳ با طراحی جدید و پشتیبانی صوتی فضایی روانه بازار شد، اما این ایرپاد کامل جایگزین ایرپاد ۲ نشدند. در عوض، اپل به عرضه ۲ محصول قدیمی‌تر خود نیز ادامه داد: ایرپاد ۲ با قیمت ۱۲۹ دلار، ایرپاد ۳ با قیمت ۱۷۹ دلار. اکنون ایرپاد نسل ۴ اپل در ۲ مدل از راه رسیده است که مدل پایه آن قابلیت حذف نویز فعال (ANC) ندارد و ارزان‌تر است.

ظاهر ایرپاد ۴ بسیار شبیه ایرپاد ۳ است، البته این مدل جدید از نظر فنی طراحی جدید دارد، اما همان DNA قدیمی اپل را دارد. به لطف تراشه جدید H۲، شاهد قابلیت‌های صوتی قدرتمندی مانند ایزوله‌کردن صدا و صدای فضایی شخصی‌سازی‌شده هستیم.

عمر باتری ایرپاد ۴ اپل

معرفی و مشخصات ایرپاد ۴ اپل + قیمت و تاریخ عرضه

یکی از تغییرات اصلی نسل چهارم ایرپاد ۴ مجهزشدن کیس آن به USD-C است و تا ۳۰ ساعت می‌توانید با کیس از این ایرپاد استفاده کنید. همچنین این ایرپاد بدون کیس و بدون ANC تا ۵ ساعت و با ANC فعال تا ۴ ساعت به شما شارژدهی می‌دهد. حالا می‌توان گفت اکثر محصولات اپل به پورت جدید USB-C مجهز شده‌اند. همچنین شما می‌توانید با شارژر بی‌سیم ایرپاد جدید را شارژ کنید.

نرم‌افزار و قابلیت‌های صوتی ایرپاد ۴ اپل

معرفی و مشخصات ایرپاد ۴ اپل + قیمت و تاریخ عرضه

اپل می‌گوید به‌منظور طراحی جدید و راحت‌تر ایرپاد ۴ از «ابزار‌های مدل‌سازی پیشرفته» برای تجزیه‌وتحلیل «هزاران گوش» بهره برده است. ایرپاد‌های جدید از تراشه H۲ استفاده می‌کنند که پخش و کیفیت صدای تماس را بهبود می‌دهد. همچنین اپل قابلیت Find My را به این ایرپاد جدید اضافه کرده که باتوجه‌به بلندگوی تعبیه‌شده در آن قاب می‌توان آن را پیدا کرد. البته این قابلیت فقط منحصر به مدل گران‌تر خواهد بود.

با انتشار iOS ۱۸، اپل مدل‌های ایرپاد ۴ را به ویژگی‌های جدید سیری نیز مجهز می‌کند؛ ازجمله قابلیت Pro Interactions جدید. این ویژگی اولین بار در مراسم WWDC معرفی شد و به شما امکان می‌دهد برای پاسخ به سؤالات سیری با حرکت سرتان بله یا خیر بگویید. اپل ویژگی جدید «حفاظت شنوایی» نیز ارائه کرده که هدف آن کاهش نویز برای محافظت از گوش کاربران است.

قیمت و تاریخ عرضه ایرپاد ۴ اپل

قیمت ایرپاد ۴ استاندارد ۱۲۹ دلار و قیمت ایرپاد ۴ مجهز به حذف‌نویز ۱۷۹ دلار است و امکان سفارش این محصولات از همین امروز وجود دارد. عرضه‌ی این محصول نیز از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد.

مقایسه مشخصات ایرپاد ۴ با ایرپاد ۳

معرفی و مشخصات ایرپاد ۴ اپل + قیمت و تاریخ عرضه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->