۵ قابلیت کوچک اما مهم آیفون ۱۶ که کم‌تر به آن‌ها توجه شده اولین پیوند قلب کاملاً رباتیک جهان با موفقیت در عربستان انجام شد ویدئو | تریلر جدید بازی محبوب Astro Bot اگر آیفون ۱۶ رجیستر شود، تعرفه وارداتش چقدر خواهد بود؟ ریلمی هم مثل اپل در گوشی بعدی‌اش از دکمه دوربین حساس به فشار استفاده می‌کند کارت‌های امروز راکی ربیت (یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر ماهواره «چمران۱» با ماهواره‌بر «قائم ۱۰۰» با موفقیت پرتاپ شد (شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر آموزش آپدیت جدید قسمت ایردراپ همسترکامبت | قدمی نزدیک‌تر به برداشت توکن‌ها کارت‌های امروز راکی ربیت (جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر نظرات جدید ایلان ماسک دربارۀ احتمال نابودی یا رفاه انسان با پیشرفت هوش مصنوعی آخرین مهلت مشارکت در تدوین استانداردهای ملی حوزه فناوری نانو اعلام شد «فلایتیو» به دلیل گران فروشی یک ماه تعلیق شد بازی‌های ارتقاء‌یافته برای پلی استیشن ۵ پرو چه ویژگی‌هایی خواهند داشت؟ بهزاد اکبری، به سمت مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، منصوب شد ویدئو | آنباکس هوآوی میت XT
سرخط خبرها

۵ قابلیت کوچک اما مهم آیفون ۱۶ که کم‌تر به آن‌ها توجه شده

  • کد خبر: ۲۵۰۹۹۹
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
۵ قابلیت کوچک اما مهم آیفون ۱۶ که کم‌تر به آن‌ها توجه شده
هفته گذشته اپل از آیفون ۱۶ و قابلیت‌های جدیدش رونمایی کرد، اما شاید چند ویژگی جدید این سری را از دست داده باشید.

 شهرآرانیوز؛ اپل هفته گذشته از سری آیفون ۱۶ با رنگ‌های جدید و دوست‌داشتنی، دکمه‌ای جدید برای عکس‌برداری، باتری‌های بزرگ‌تر و پشتیبانی از Apple Intelligence رونمایی کرد. احتمالاً تا به حال با همه ویژگی‌های مهم گوشی جدید اپل آشنا شده باشید، اما برخی ویژگی‌های کوچک‌تر هم هستند که احتمالا چندان به آن‌ها پرداخته نشده است.

شارژ سریعتر

آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس با MagSafe و USB-C سریع‌تر از سری‌ قبلی شارژ می‌شوند. با آیفون ۱۶ می‌توانید از شارژ ۲۵ واتی MagSafe و تا ۴۵ وات شارژ سیمی با USB-C بهره ببرید. این بسیار سریع‌تر از مدل‌های قبلی آیفون است که فقط تا ۱۵ وات با MagSafe و تا ۳۰ وات با USB-C می‌توانستند شارژ شوند.

پایین‌تر آمدن حداقل روشنایی صفحه

جدیدترین آیفون‌های اپل در حال حاضر از حداقل روشنایی بسیار پایینی پشتیبانی می‌کنند؛ چیزی به اندازه ۱ نیت. اگر تا به حال سعی کرده‌اید که روشنایی آیفون خود را در اواخر شب بیشتر از این کاهش دهید، و همچنان احساس می‌کنید که روشنایی آن خیلی زیاد است، آیفون ۱۶ این نگرانی را برطرف می‌کند.

عکاسی ماکرو

اگرچه این ویژگی ابتدا با آیفون ۱۳ پرو در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، اما امکان عکاسی در حالت ماکرو هرگز به این آیفون نیامد. آیفون ۱۶ دارای یک دوربین فوق عریض جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد از نزدیک عکس‌های ماکرو بگیرند.

وای فای سریعتر

مدل‌های جدید آیفون ۱۶ همگی از Wi-Fi ۷ پشتیبانی می‌کنند و وای‌فای سریع‌تری را برای کاربران آیفون مدل پایه فراهم می‌کنند. Wi-Fi ۷ از سرعت ۴۶ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند که بیش از پنج برابر سریع‌تر از سرعت ۹ گیگابیت بر ثانیه Wi-Fi ۶E است. Wi-Fi ۷ همچنین بر روی کانال‌های ۳۲۰ مگاهرتز کار می‌کند و از باند ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و تداخل و تراکم سیگنال را به طور گسترده‌ای کاهش می‌دهد.

عکس‌ها و فیلم‌های فضایی

آیفون ۱۶ اکنون از عکس‌های فضایی و ویدیو‌های فضایی برای اپل ویژن پرو پشتیبانی می‌کند. اپل سال گذشته پشتیبانی از Spatial Video را در آیفون ۱۵ پرو معرفی کرد. علاوه بر این، پشتیبانی از Spatial Photo قابلیت جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌هایی با داده‌های عمقی ثبت کنند و در هدست واقعیت ترکیبی جدید ۳۵۰۰ دلاری اپل، آن‌ها را ببینند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->