ثبت رایگان مبایعه‌نامه فروش ملک در سامانه خودنویس قیمت امروز انواع گوشی‌های موبایل در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | قیمت موبایل از ۶ تا ۱۰۸ میلیون تومان چک کاغذی تا ۳ سال آینده حذف می‌شود بازگشایی عمومی فضای تفریحی باغ آستان قدس؛ شعبه جدید کروژ در «باغ خاتون» افتتاح شد | درخشش در باغ امام‌رضا(ع) بازار بورس به انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ چه واکنشی نشان داد؟ | دامنه نوسان سهام افزایش یافت حراج جدید سکه دوشنبه (۱۱ تیر) برگزار می‌شود + شرایط قیمت طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش مبارزه با علف‌های هرز در خراسان‌رضوی پیش‌بینی رئیس اتحادیه طلا درباره قیمت سکه و طلا | وقت خرید رسیده است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) زمان حراج سی‌وپنجم شمش طلا اعلام شد افزایش قیمت ارز‌های مبادله‌ای | دلار چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) قیمت طلا و دلار در اولین روز پس از انتخابات چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) نرخ بهره بین‌بانکی ثابت ماند + جدول (۹ تیر ۱۴۰۳) خشک‌سالی و سرمازدگی، کشت دیم محصولات زراعی خراسان‌رضوی را دچار چالش کرده است قیمت انواع خودرو‌های خارجی (۹ تیر ۱۴۰۳) اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد انواع خودرو‌های داخلی چقدر است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) عرضه ۴۰ دستگاه کامیون در بورس کالا، فردا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) دلار به پیروز انتخابات چه واکنشی نشان می‌دهد؟ قیمت امروز میوه در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | هندوانه کیلویی چند؟ هشدار به مستأجران | از انعقاد این قرارداد‌ها پرهیز کنید جزئیات پیشنهاد معافیت مالیاتی ۷۰ درصد از مشاغل و اصناف آخرین تحولات بازار سکه و طلا (۸ تیر ۱۴۰۳) برگشت وجه بیست میلیارد ریالی به شاکیان املاک در مشهد با ۱۰ موبایل پرفروش از برند‌های مختلف آشنا شوید + جزئیات و تصاویر (۷ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره‌بها مشخص شد | رقم‌های جدید روز‌های آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود
سرخط خبرها

مراجعه بیش‌از حد مردم برای فروش طلا در مشهد/طلافروشی‌ها مشکل نقدینگی دارند

  • کد خبر: ۲۵۰۹۰
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
مراجعه بیش‌از حد مردم برای فروش طلا در مشهد/طلافروشی‌ها مشکل نقدینگی دارند
رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت: در روز‌های گذشته مراجعه مردم به طلافروشی‌های شهر مشهد برای فروش طلا بی‌سابقه بوده است.

نجمه سرباز- باقر معبودی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با بیان اینکه مراجعه بیش از حد مردم مشهد به طلافروشی‌ها برای فروش طلای خود در چند روز گذشته به‌شدت نمایان بوده، افزود: مردم مجبورند برای گذران زندگی و پاس‌کردن چک‌های برگشتی و پرداخت بدهی‌های خود طلاهایشان را بفروشند.


وی ادامه داد: کمتر از یک هفته از بازگشایی بازار طلای مشهد می‌گذرد و بیشترین مراجعه مردم به طلافروشی‌ها، برای فروش طلای خود نه به شکل زیاد و انبوه، بلکه برای کوچک‌ترین و کمترین طلا‌ها از جمله سکه، نیم‌سکه و ربع‌سکه بوده است.


رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد خاطرنشان کرد: متأسفانه هیچ درخواست و سفارشی برای خرید طلا و مصنوعات طلا در مشهد ارائه نشده است. از بازار طلا در این ماه انتظاری بیشتر از این نداریم، زیرا سایه سنگین کرونا بر ماه رجب و شعبان که ماه‌های پرتقاضا برای خرید طلا بود، بازار طلافروشان را کساد کرد و اکنون هم ماه رمضان بازار طلا را دچار رکود کرده است.


بیشتر بخوانید:قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و ارز امروز در مشهد ۸ اردیبهشت۹۹


به گفته وی، موضوع نقدینگی و کمبود بودجه برای طلافروشان نیز معظلی است که متأسفانه این روز‌ها طلافروشان مشهدی با آن دست‌به‌گریبان هستند. مشتریان به اتحادیه مراجعه می‌کنند و گله و شکایت دارند از اینکه به طلافروشان مراجعه کرده‌اند و طلای آن‌ها را خریداری نکردند. هم مشتری و هم فروشنده حق دارند، زیرا مشکل مالی هر ۲ را تهدید می‌کند.


معبودی‌نژاد همچنین از تعطیلی فعالیت کارگاه‌های تولیدی طلا در مشهد خبر داد و گفت: متأسفانه هیچ درخواست و سفارشی برای ساخت طلا وجود ندارد و تقریبا از اول اسفندماه هیچ خبری در کار تولید طلا نیست!


وی گفت: حدود ۱۳۰۰ فروشنده و عرضه‌کننده طلا و نقره در مشهد هستند. همچنین حدود ۲۵۰ سازنده طلا و نقره داریم که متأسفانه هنوز تولیدکنندگان طلا در مشهد بیکار هستند و کارگاهشان تعطیل است، بنابراین تولیدکنندگان ما سفارش و درخواستی را دریافت نکرده‌اند که بتوانند فعالیت کنند.


بیشتر بخوانید: 

 

پیش بینی بورس در سال ۹۹

 

نحوه ثبت نام در بورس + آموزش تصویری


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->