اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آزادی گروگان ۲۰ ساله پس از ۵۳ روز اسارت در میرجاوه

  • کد خبر: ۲۵۶۲۲
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
آزادی گروگان ۲۰ ساله پس از ۵۳ روز اسارت در میرجاوه
فرمانده انتظامی میرجاوه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی میر جاوه جوان ۲۰ ساله، پس از ۵۳ روز اسارت از چنگال گروگان‌گیران آزاد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن سرگزی در میرجاوه اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره آدم‌ربایی در ۲۰ اسفند ماه سال قبل در یکی از مناطق شهرستان میرجاوه، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد ۳سرنشین یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ با سر و صورتی پوشیده، جوانی ۲۰ ساله را با تهدید اسلحه کلاش سوار خودرو خود کرده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

سرگزی اظهار کرد: تلاش تیم تحقیقات پرونده برای شناسایی گروگان‌گیران و رهایی این جوان ادامه داشت تا اینکه مأموران با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و انجام اقداماتی تخصصی به فردی که از مدت‌ها قبل بر سر مسائل مالی با پدر این جوان اختلاف داشت مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه بیان کرد: مأموران پس از بررسی دقیق این موضوع و اطمینان از دست داشتن این فرد در ربایش این جوان، پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی او  را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرگزی افزود: با دستگیری این فرد و اعتراف او به بزه ارتکابی، دیگر عوامل گروگان‌گیری که خود را در چنگال قانونی می‌دیدند، روز گذشته مجبور شدند این جوان را پس از ۵۳ روز اسارت در ارتفاعات یکی از روستا‌های شهرستان رها کنند و متواری شوند.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیری دیگر عوامل این آدم‌ربایی همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->