ورود بیش از یک میلیون و ۳۲۲ هزار دانش‌آموز به دوره اول متوسطه اکثر داروهای لاغری گیاهی آلوده به مواد مخدر صنعتی است نظر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبه کنکور بازنشستگان حساب خود را چک کنند | یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان لشکری واریز شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رئیس جمعیت هلال احمر ایران: حال عمومی سفیر ایران در لبنان خوب است + فیلم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) | وزش باد و خیزش گردوخاک در جنوب و شرق استان ترافیک پرحجم اول مهر ۱۴۰۳ در انتظار مشهدی‌ها فعالیت بدون مجوز صد‌ها صرافی رمزارز در داخل کشور جشن «جوانه‌ها» ویژه کلاس‌هفتمی‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۳ در مشهد برگزار شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) تأخیر شش‌ماهه در اجرای قوانین «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان» و «سامان‌دهی کارمندان دولت» زورگیری خشن اتباع غیرمجاز افغانستانی از موتورسواران در مشهد + عکس سرویس‌دهی اتوبوس و مترو مشهد در روز اول مهر، رایگان است آغاز سال تحصیلی بدون کمبود معلم جزئیات روند رسیدگی به درخواست‌های تغییر جنسیت، در گفتگو با کارشناس پزشکی قانونی مشهد آخرین وضعیت اصلاح ضریب ریالی اضافه‌کار پرستاران (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رئیس مرکز مطالعات تراجنسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: تراجنسیتی ها، شهروندان محترم شهر ما هستند کشف و جمع‌آوری ۲۲۲ هزار قلم انواع فراورده‌های گیاهی دست‌ساز و فاقد مجوز در مشهد انجام مشاوره ژنتیک به‌خصوص در ازدواج‌های فامیلی امری ضروری است  دستگیری سارق ۴۸ ساعت پس از آزادی توسط مأموران کلانتری معراج مشهد پیش‌بینی بارش باران و رعدوبرق در ۱۵ استان از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) بازماندگان از تحصیل در چه سنینی قرار دارند؟ | دفاع سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی جزییات قتل اشتباهی رفیق با کلت کمری در تهران
سرخط خبرها

آخرین وضعیت اصلاح ضریب ریالی اضافه‌کار پرستاران (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۵۱۴۷۴
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
آخرین وضعیت اصلاح ضریب ریالی اضافه‌کار پرستاران (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)
معاون پرستاری وزارت بهداشت از تعیین مبلغ اصلاح ضریب ریالی اضافه‌کار پرستاران در وزارت بهداشت خبر داد و گفت: فرمول مدنظر را به «سازمان اداری و استخدامی کشور» ارسال کرده‌ایم و در انتظار مصوبه این سازمان هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر عباس عبادی، ضمن اعلام این خبر، درباره آخرین وضعیت اصلاح ضریب ریالی اضافه‌کار پرستاران اظهار کرد: وزارت بهداشت، اصلاح ضریب ریالی اضافه‌کار پرستاران را نهایی کرده و فرمول مدنظر را به «سازمان اداری و استخدامی کشور» ارسال کرده‌ایم. وزارت بهداشت، مبلغ ۱۰۰هزار تومان را برای اضافه‌کاری پرستاران در نظر گرفته، اما مبلغ اضافه‌کاری پرستاران با توجه به سابقه کار آنها متغیر است.

وی ادامه داد: در انتظار مصوبه سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور تعیین اصلاح ضریب ریالی اضافه‌کار پرستاران هستیم. اگر مصوبه سازمان اداری و استخدامی درباره اصلاح ضریب ریالی اضافه‌کار پرستاران صادر شود، بخش عمده‌ای از مشکلات این گروه شغلی برطرف می‌شود. 

معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات پرستاران خاطرنشان کرد: مطالبات اضافه‌کار پرستاران تا پایان خرداد ماه سال جاری پرداخت شده، همچنین به طور تقریبی تمام دانشگاه‌های علوم‌پزشکی مطالبات مربوط به ترمیم حقوق این گروه شغلی را تا پایان خرداد ماه پرداخت کرده‌اند و شاید حدود یک یا دو دانشگاه این مطالبات را پرداخت نکرده‌اند. پرداخت مطالبات پرستاران همچنان یک فرایند ادامه‌دار است تا میزان مطالبات آنها به حداقل میزان ممکن رسد. 

عبادی در پاسخ به پرسش «در مصاحبه‌ای با ایسنا، بودجه مورد نیاز پرداخت معوقات پرستاران را ۷.۵ همت اعلام کردید. چه میزان از اعتبار مدنظر پرداخت شده است؟» توضیح داد: بخش قابل‌توجهی از اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مطالبات پرستاران پرداخت شده، اما به دلیل اینکه سایر گروه‌های شغلی در نظام سلامت مشغول به کار هستند، برای پرداخت معوقات سایر گروه‌ها نیز تلاش می‌کنیم. براساس وعده رئیس‌جمهور و مجوزی که گرفته شده، برداشت از «صندوق توسعه ملی» انجام شده و اعتبار مورد نیاز دانشگاه‌ها از طریق منابع مختلف مانند بیمه‌ها و سازمان برنامه و بودجه در حال انجام است. امیدوارم که میزان مطالبات پرستاران به حداقل‌ترین میزان ممکن برسد. 

معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره وضعیت بسته ماندگاری پرستاران نیز اظهار کرد: بسته ماندگاری پرستاران در اواخر دولت سیزدهم یعنی خرداد ماه به نهاد ریاست‌جمهوری ارسال شد. در حال حاضر، ویرایش‌های بسته ماندگاری پرستاران انجام شده و در حال ارسال به نهاد ریاست‌جمهوری است. با توجه به مشکلات پرستاران، وزارت بهداشت انتظار دارد که هیات دولت و مجلس شورای اسلامی، بسته ماندگاری پرستاران را تصویب کنند. اگر بسته ماندگاری پرستاران تصویب شود، ۹۵ درصد مشکلات این گروه شغلی برطرف می‌شود. تصویب بسته ماندگاری پرستاران، نیازمند همیاری و همدلی هیات دولت و مجلس شورای اسلامی است.

عبادی گفت: بخشی از مسائل و مشکلات پرستاران، خارج از وزارت بهداشت است. امیدواریم که درک مشترکی میان وزارت بهداشت و سایر سازمان و نهاد‌ها ایجاد شود که نیروی انسانی حوزه پرستاری بیشتر از این لطمه نبیند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->