همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟ گاریدو اعتقادی به سلمانی ندارد AFC با تغییر زمان بازی‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا مخالفت کرد اعلام نحوه ثبت‌نام آی‌دی‌کارت اصحاب رسانه برای بازی پرسپولیس و پاختاکور در مشهد ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی کارشناس مالی پرونده پرسپولیس و بیرانوند اعلام کرد | بیرانوند پولش را کامل از پرسپولیس گرفته است جدایی اسدبیگی نهایی شد پرسپولیس – پاختاکور در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد | بازی‌های تیم ملی در ورزشگاه امام رضا(ع) اسکیلاچی تسلیم سرطان شد | ایتالیا سوگوار توتو ورزشگاه شهر قدس از میزبانی لیگ نخبگان محروم شد آخرین فرصت آبی‌ها برای جذب مهاجم خارجی | لیست استقلال خالی می‌شود؟ اراک میزبان قطعی دربی| استقلال ورزشگاه نحس پرسپولیس را انتخاب کرد پاسخ بلینگام به درگیری امباپه و وینیسیوس گلادیاتور رمی‌ها قربانی حضور پیولی شد تاریخ و ساعت بازی منچسترسیتی و اینتر در لیگ قهرمانان | طارمی در جستجوی شگفتی‌سازی ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان حسن یزدانی کتف راست را در فرانسه عمل کرد
سرخط خبرها

پاسخ بلینگام به درگیری امباپه و وینیسیوس

  • کد خبر: ۲۵۱۵۴۸
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
پاسخ بلینگام به درگیری امباپه و وینیسیوس
جود بلینگام پس از پیروزی رئال مادرید برابر اشتوتگارت در اولین بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، به صحبت درباره ادعای تنش بین کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور در این تیم پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لیگ قهرمانان برای رئال مادرید خوب شروع شد و آنها با وجود اینکه برابر حریف آلمانی‌شان در برخی دقایق بازی واقعا تحت فشار قرار گرفتند، در نهایت توانستند با نتیجه ۳ بر یک اشتوتگارت را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست دهند.

گل نخست رئالی‌ها روی حرکت رودریگو و پاس زیبای او بهامباپه به ثمر رسید تا مشخص شود هماهنگی بین مهره‌های هجومی رئال در حال بیشتر شدن است.

پس از اضافه شدن امباپه به ترکیب رئال در این تابستان خبر‌هایی درباره اختلاف او با ۲ ستاره برزیلی خط حمله مادرید، یعنی وینیسیوس جونیور و رودریگو به گوش می‌رسید؛ از چالش ستاره فرانسوی با وینیسیوس بر سر انتخاب پنالتی‌زن اول تیم گرفته تا ناراحتی رودریگو از کمرنگ شدن نقشش در خط آتش مادریدی‌ها، همه مواردی بودند که در شبکه‌های اجتماعی بار‌ها به آن پرداخته شده است.

با این حال پس از برد برابر اشتوتگارت، جود بلینگام به این صحبت‌ها واکنش نشان داده و اصرار داشت که روابط دوستانه در تیم برقرار است.

بلینگام در این زمینه گفت: در شبکه‌های اجتماعی دیدم که مطالب منفی دربارخ رابطه من، امباپه، رودریگو و وینیسیوس مطرح می‌شود. تنها حقیقت این است که ما دوستان بسیار خوبی در داخل و خارج از زمین هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->