ملاک وحدت عمل به شیوه رسول‌ الله (ص) است وحدت امت اسلامی، راه نجات غزه و مقابله با چالش‌های دشمنان است جشن بزرگ شکوفه‌های رضوی در جوار حرم امام رضا (ع) برگزار شد راهپیمایی ضدصهیونیستی با شعار «وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم» در مشهد برگزار می‌شود برگزاری سی‌وهشتمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید محمود کاوه در مشهد مقدس زنگ اول: زیارت جایی برای پیرمرد‌ها هست اتفاقا رواقی از جنس ارادت در قلب حرم امام رضا(ع) یادگارهای ارزشمند امام صادق (ع) برای شیعه وحدت، کلید حل مشکلات جهان اسلام است وحدت اسلامی و حمایت از مظلومان نباید در چالش‌های روزمره گم شود عرضه کتاب‌های معرفتی ویژه نوجوانان در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه موزه دفاع مقدس مشهد و پایان تاخیر دو ساله پروژه + فیلم همسرداری در اسلام؛ به هم محبت کنید جلسات سنتی قرآن‌خوانی ویژه خواهران در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود مرور برخی شاخصه‌های رفتاری پیامبر (ص) در اجتماع برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت هفته وحدت + جزئیات دینی به نام اخلاق
سرخط خبرها

ملاک وحدت عمل به شیوه رسول‌ الله (ص) است

  • کد خبر: ۲۵۱۵۷۸
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
ملاک وحدت عمل به شیوه رسول‌ الله (ص) است
مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: ملاک وحدت میان مسلمانان عمل به شیوه رسول‌الله(ص) است.

به گزارش شهرآرانیوز، ماموستا عبدالسلام کریمی امروز، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳، در اجتماع علمای شیعه و سنی خراسان‌رضوی با عنوان «اتحاد امت رسول الله(ص)، نجات غزه مظلوم» افزود: پیامبراکرم(ص) الگو و مهم عمل به سیره ایشان است، بحث بر سر تاریخ ۱۲ یا ۱۷ ربیع الاول چه اهمیتی دارد؟ حال آنکه دشمن از همین موضوعات برای اختلاف استفاده کرده است.

وی بیان کرد: در طول این سال‌ها، خواسته تمام اقوام و مذاهب که با آن‌ها ارتباط داشته‌ام، فقط و فقط عمل به قانون اساسی در خصوص ادیان و مذاهب بود. همچنین عمل به خواسته و بیانات رهبر انقلاب در خصوص ادیان و مذاهب است.

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه هر نوایی که بر طبل تفرقه بکوبد، از شیطان است، اظهار کرد: چرا برای برخی مسئولان کشورهای مسلمان، مسائل بین‌المللی بر عمل به دستورات رسول الله و حمایت از مظلوم و مقابله با ظالمان اسرائیل اولویت دارد؟

کریمی ادامه داد: آنان در این شرایط باید روابط اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند یا حداقل سفارت این رژیم را در کشورشان تعطیل کنند.

وی بیان کرد: اکنون به فقه جهانی نیاز داریم که همه را از جمله شیعه و سنی و ایرانی و غیرایرانی در بر گیرد. در این وفقه باید به مسائل «مستحدثه» (مسائلی که حکم شرعی برای آنان وجود نداشته است) پاسخ داده شود و روابط با کشورها و همچنین نحوه مقابله با اسرائیل تبیین شود.

همایش ۷۰۰ نفری علمای شیعه و سنی از شهرستان‌های تلفیقی خراسان‌رضوی با عنوان «اتحاد امت رسول‌الله(ص)، نجات غزه مظلوم» به همت مرکز اسلامی خراسان‌رضوی در مجموعه دانشگاه فرهنگیان در مشهد برگزار و از چهار عالم مذهبی منتخب در حوزه تقریب بین مذاهب اسلامی تقدیر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->