سرخط خبرها

ناراحتی پیشکسوت استقلال از باخت پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۵۱۶۰۳
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
ناراحتی پیشکسوت استقلال از باخت پرسپولیس
پرویز مظلومی صراحتا اعلام کرده از باخت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان ناراحت است. موضوعی که در میان استقلالی‌ها واکنش برانگیز شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پرویز مظلومی، پیشکسوت باشگاه استقلال بر این باور است تا زمانی که استقلال آرامش داشته باشد، نتیجه می‌گیرد: «استقلال هر وقت آرامش داشته باشد، نتیجه می‌گیرد و آرامش نداشتن همیشه به این تیم لطمه زده، اما دراین مدت کمک کردیم و خود مسئولان، کادر فنی و سرمربیان به تیم اتحاد و همدلی دادند تا دل مردم شاد شود. من خودم مدت زیادی بود که تلاش می‌کردم این اتفاق بیفتد و استقلال به آرامش برسد. تیم خوبی داریم و اگر آرامش داشته باشد نتایج خوبی می‌گیرد.»

 مظلومی درباره نکونام نیز این جملات را به زبان آورد: «جواد نکونام خیلی تحت فشار است و هر روز یک جانشین در فضای مجازی برایش انتخاب می‌کردند که این اصلا از سمت باشگاه هم نبود. رسانه‌ها فشار ایجاد می‌کردند و این انگیزه سرمربی را کم می‌کند. من در این مدت با جواد نکونام، تیم و خود آقای شهریاری به صورت مستقیم صحبت کردم تا به هواداران فکر کنند، نه شخص. اینجا هیچکس مطرح نیست، چون استقلال برای هوادارانش است. ما در این بازی سه بر صفر پیروز شدیم، اما حرف زیاد است و نکته اینجاست که نباید حرفی زد.»

مظلومی به نتایج دیگر تیم‌ها نیز اشاره دارد: «استقلال بازی خودش را برد، اما رقیب‌های ایرانی ما هم باختند که ما را ناراحت می‌کند. من از شکست سپاهان و پرسپولیس ناراحت شدم و، چون نام ایران است، ناراحت می‌شویم.»

 مظلومی درباره ورزشگاه‌ها نیز این نظر را دارد: «تا کی قرار است کشور‌های دیگر ما را برای امکانات مسخره کنند؟ چه کسی جوابگوی از دست رفتن این فرصت‌هاست؟ این میزان بودجه هزینه می‌شود و مسئولش چه کسی است؟ نمی‌شود تیم ملی ما، پرسپولیس و استقلال با میلیون‌ها هوادار به شهر‌های دیگر برود. دست مسئولان شهر قدس بابت آمادگی ورزشگاه درد نکند، اما به آنها فرصت دادیم تا علیه ما حرف بزنند. نباید تیم‌های ایرانی آواره باشند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->