راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
سرخط خبرها

روز شورا، روز مردم

  • کد خبر: ۲۵۱۵۸
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
روز شورا، روز مردم
محمدرضا حیدری - رئیس شورای اسلامی شهر مشهد

روز شورا را هیچ‌گاه موسم تقدیر و ستایش ندیده و نمی‌بینم. فرارسیدن این‌روز برای من، روز حساب‌رسی فردی و فکرکردن به راه‌هایی است که رفته یا نرفته‌ام. تصمیماتی که گرفته یا نگرفته‌ام. سکوت و پاسخ‌هایی که بجا و نابجا بوده است و غرق می‌شوم در آینده‌ای که این کاستی‌ها را در اولین فرصت‌هایش جبران کنم.
باری، روز شورا نه روز من که روز مردم است. روز آنانی که درصفوف رای ایستادند و در برگه‌ها نشاط و توسعه را با هزار امید نوشتند و به صندوق آرزوهای خود واریز کردند.
روز آنان است و فرارسیدن این روز را به آنان تبریک می‌گویم. روزی که حق بزرگ انتخاب مسیر مدیریت شهر از دل قانون اساسی مترقی ایران به آنان اعطا شد و صاحبان اصلی کرسی‌های مدیریت شهر شدند.
امروز با شما سخن می‌گویم. شما مردم که رنج را محجوب و آبرومندانه شکیبایی می‌کنید. دندان بر جگر دردها می‌گذارید و شکایت را به زیباترین و متمدنانه‌ترین شکل بروز می‌دهید. شما که در تمام سختی‌ها و چالش‌ها نقطه اتکا و امید ما بوده‌اید و نگاه پرمهر و سپاس‌گزاری‌های خالص و گرم‌تان، مدام شرمسارمان می‌کند.
با شما سخن می‌گویم. با شمایی که تمام شور و انگیزه خدمت مایید و با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا روز وداع با کرسی‌های امروز مدیون‌تان نباشیم. اگرچه بازهم بابت تمام نارسایی‌هایی که هست و خواهد بود شرمساریم.
و امروز می‌خواهم از شما بابت همه این نارسایی‌ها عذرخواهی کنم و چه لذتی دارد تواضع دربرابر شما صاحبان محجوب و شریف شهر. شما که مسئولانه در تلاشید مبادا شهرمان روزهای روشن‌اش را به فراموشی بسپارد و فانوس امید و مهرورزی در کوچه‌های افسردگی گم شود. شما شایسته بهترین‌ها هستید، چرا که شکیباترین ملت جهانید و تاریخ بارها آن را به‌صراحت گواهی داده است.
امروز و در آستانه سومین سالروز شوراها در دوره مدیریت شورای پنجم با شما برای چندمین‌بار تجدید پیمان می‌کنم که هیچ‌گاه از حقوق‌تان نخواهم گذشت و زبانم را برای حقوق و منافع‌تان الکن نخواهم کرد و از خداوند و نایب مهربانش حضرت‌رضا (ع) در این ساعات پرمهر و شور رمضان می‌خواهم در این مسیر یاری‌گرمان باشد. شما نیز با دعای خیرتان.

روزتان مبارک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->