مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت عیادت وزیر ارشاد از «رضا رویگری» سریال «آکتور» از شبکه فرانسوی ـ آلمانی «آرته» سر در آورد!
سرخط خبرها

تجربه «میشل اوباما» در مستندی با همین نام در شبکه نتفلیکس اکران می‌شود

  • کد خبر: ۲۵۲۱۷
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
تجربه «میشل اوباما» در مستندی با همین نام در شبکه نتفلیکس اکران می‌شود
تجربه «میشل اوباما» بانوی اول سابق آمریکا از تور تبلیغاتی کتاب «شدن»، هفته آینده در مستندی با همین نام در شبکه نتفلیکس اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این مستند داستان تور تبلیغاتی میشل اوباما همسر رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا را برای کتاب خاطرات پرفروشش شدن (Becoming) بازگو می‌کند که در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به ۳۴ شهر جهان انجام شد. این تور که توسط شرکت برگزارکننده کنسرت لایو نیشن (Live Nation) ترتیب داده شده بود، در مقیاس یک کنسرت موسیقی راک در چند نوبت در سالن‌هایی مملو از جمعیت برگزار شد.

در بیانیه‌ میشل اوباما درباره این مستند آمده است: آن ماه‌هایی را که به سفر، دیدار و برقراری ارتباط با مردم در شهرهای جهان گذراندم، این ایده را تقویت کرد که آنچه بین ما مشترک است، عمیق و واقعی است و نمی‌توان آن را تغییر داد. ما در گروه‌های بزرگ و کوچک، پیر و جوان، منحصربه فرد و متحد دور هم جمع شدیم و داستانهایی را به اشتراک گذاشتیم و آن فضاها را با شادی‌ها، نگرانی‌ها و رؤیاها پر کردیم. ما بار گذشته را بستیم و یک آینده‌ بهتر متصور شدیم. در حین صحبت کردن درباره ایده «شدن» بسیاری از ما جرات بیان آرزوهایمان را به دست آوردیم.

مستند شدن توسط کمپانی تولیدات سینمایی و تلویزیونی هایر گراند (Higher Ground) تولید شده است که به خانواده اوباما تعلق دارد؛ این کمپانی سال گذشته با مستند کارخانه آمریکایی (American Factory) جایزه اسکار بهترین فیلم مستند ۲۰۲۰ را به دست آورد.  

کتاب شدن از میشل اوباما به ۲۰ زبان روز دنیا ترجمه شده و تاکنون بیش از ۱۱ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

منبع: ایرنا /آسوشیتدپرس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->