شیرخوارگاه های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند گزارشی از شکل گیری و عملکرد کانون «شهیدالقدس» در  مشهد با محوریت فلسطین اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران عادی‌انگاری در موضوع حجاب فضا را برای ارتکاب جرائم بازتر می‌کند وزیر بهداشت: سکو‌های اینترنتی فقط تحویل دارو درب منزل است دائمی شدن قرارداد شاغلین دارای کار مستمر بالای پنج سال در لایحه پیشنهادی دولت | نمایندگان کارگران مخالف واگذاری تعیین مزد به مجلس هستند قاتلی که  با ۱۰میلیارد تومان رضایت گرفته بود، دستگیر شد در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به کدام سرطان بیشتر شده است؟ بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت مشهد بازگشایی و آماده خدمت رسانی شد ایرانی‌ها سوءتغذیه ندارند، اما ۵۰ درصد حقوق‌شان را خوراکی می‌خرند | چرا لبنیات در شاخص کاهش مصرف محاسبه نمی‌شود؟ چگونه ورزش کردن باعث طولانی شدن عمر می‌شود؟ این آجیل، دیابت را کنترل، کم‌خونی را درمان و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند ضرر‌های حمام طولانی | زمان استاندارد زیر دوش ماندن چقدر است؟ تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باور‌های اشتباه مردم درباره آبلیمو‌های سنتی
سرخط خبرها

فروش دوربین عکاسی در سایت اینترنتی سارقان سریالی را لو داد

  • کد خبر: ۲۵۵۸۴
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
فروش دوربین عکاسی در سایت اینترنتی سارقان سریالی را لو داد
زن جوان که دوربین عکاسی‌اش از سوی سارقان دزدیده شده بود با تیزهوشی دست سارقان را رو کرد.

به گزارش شهرآرا، اواخر اسفند سال گذشته زن جوانی با پلیس تماس گرفت و خبر از سرقت لوازم داخل خودرواش داد. او گفت: وقتی از میهمانی شبانه خانه دوستم بیرون آمدم تا سوار خودروم شوم و به خانه بروم، ناگهان با درهای باز خودرو۲۰۶ و سرقت لوازم داخل آن رو‌به‌رو شدم. دوربین عکاسی و تعدادی لباس خارجی در صندوق عقب خودروم گذاشته بودم. سارقان ضبط و باند خودرو را هم سرقت کرده بودند.

دوربین‌های مداربسته
با شکایت زن جوان، تحقیقات برای دستگیری سارقان لوازم خودرو206 آغاز شد. در نخستین گام مأموران به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت رفتند و با بازبینی دوربین‌ها مشخص شد دو مرد که صورت‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند این سرقت را انجام داده‌اند. ماسک روی صورت سارقان و کلاهی که به سر داشتند به تیم تحقیق اجازه نمی‌داد تا چهره مردان سارق را شناسایی کنند.
سرنخی از سارقان
‌تحقیقات برای شناسایی سارقان نقاب‌دار ادامه داشت و از طرفی مأموران با شکایت‌های مشابه دیگری نیز مواجه بودند. اما در تحقیقات زن جوان که لوازم داخلی خودرو206 او به سرقت رفته بود، سرنخی در اختیار مأموران قرار داد که هویت سارقان را برملا کرد. او گفت: وقتی دوربینم سرقت شد، دنبال خرید دوربینی دیگر بودم که اتفاقی در یکی از سایت‌های فروش اینترنتی به صفحه‌ای برخوردم که آگهی فروش یک دوربین داشت و با دیدن دوربین خیلی متعجب شدم. دوربین خودم بود، من یک بند ویژه برای دوربینم خریده بودم. مطمئنم که دوربین برای خودم است. با سرنخی که زن جوان در اختیار تیم تحقیق قرار داد، مأموران موفق شدند با رصد اطلاعاتی فروشنده دوربین عکاسی را شناسایی کنند. بدین ترتیب با قرار صوری موفق شدند فروشنده دوربین که یکی از سارقان بود و هم‌دستش را دستگیر کنند.
سارقان جوان در تحقیقات به سرقت‌های سریالی از لوازم داخل خودرو به اضافه وسایل با ارزش داخل خودروها اعتراف کردند و گفتند که وسایل باارزشی را که سرقت کرده بودند در صفحات اینستاگرام به فروش می‌رساندند. متهم با اعتراف به سرقت‌های سریالی با قرار بازداشت روانه بازداشتگاه شد و تحقیقات برای شناسایی سایر سرقت‌های احتمالی آن‌ها ادامه دارد.

منبع: ایران 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->