ثبت رایگان مبایعه‌نامه فروش ملک در سامانه خودنویس قیمت امروز انواع گوشی‌های موبایل در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | قیمت موبایل از ۶ تا ۱۰۸ میلیون تومان چک کاغذی تا ۳ سال آینده حذف می‌شود بازگشایی عمومی فضای تفریحی باغ آستان قدس؛ شعبه جدید کروژ در «باغ خاتون» افتتاح شد | درخشش در باغ امام‌رضا(ع) بازار بورس به انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ چه واکنشی نشان داد؟ | دامنه نوسان سهام افزایش یافت حراج جدید سکه دوشنبه (۱۱ تیر) برگزار می‌شود + شرایط قیمت طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش مبارزه با علف‌های هرز در خراسان‌رضوی پیش‌بینی رئیس اتحادیه طلا درباره قیمت سکه و طلا | وقت خرید رسیده است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) زمان حراج سی‌وپنجم شمش طلا اعلام شد افزایش قیمت ارز‌های مبادله‌ای | دلار چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) قیمت طلا و دلار در اولین روز پس از انتخابات چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) نرخ بهره بین‌بانکی ثابت ماند + جدول (۹ تیر ۱۴۰۳) خشک‌سالی و سرمازدگی، کشت دیم محصولات زراعی خراسان‌رضوی را دچار چالش کرده است قیمت انواع خودرو‌های خارجی (۹ تیر ۱۴۰۳) اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد انواع خودرو‌های داخلی چقدر است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) عرضه ۴۰ دستگاه کامیون در بورس کالا، فردا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) دلار به پیروز انتخابات چه واکنشی نشان می‌دهد؟ قیمت امروز میوه در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | هندوانه کیلویی چند؟ هشدار به مستأجران | از انعقاد این قرارداد‌ها پرهیز کنید جزئیات پیشنهاد معافیت مالیاتی ۷۰ درصد از مشاغل و اصناف آخرین تحولات بازار سکه و طلا (۸ تیر ۱۴۰۳) برگشت وجه بیست میلیارد ریالی به شاکیان املاک در مشهد با ۱۰ موبایل پرفروش از برند‌های مختلف آشنا شوید + جزئیات و تصاویر (۷ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره‌بها مشخص شد | رقم‌های جدید روز‌های آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود
سرخط خبرها

تبدیل پدیده از بحرانی اقتصادی‌امنیتی به پدیده‌ای با چشم‌انداز روشن/ پدیده؛ پدیده بی‌قانونی بود!

  • کد خبر: ۲۵۹۴۰
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
تبدیل پدیده از بحرانی اقتصادی‌امنیتی به پدیده‌ای با چشم‌انداز روشن/ پدیده؛ پدیده بی‌قانونی بود!
استاندار خراسان رضوی و رئیس کل دادگستری استان از روند عملیاتی پروژه پدیده شاندیز بازدید کردند.

فرزانه شهامت/شهرآرانیوز- استاندار خراسان رضوی در این بازدید اظهار کرد: در یک سال و ۳ ماه اخیر، ۴۰ جلسه در تهران و‌ مشهد با موضوع پدیده برگزار شد، اگر می‌خواستیم ۱۰ پروژه پتروشیمی بزنیم به این تعداد جلسه نیاز نبود. این کار برای استیفای حق ۱۲۰ هزار سهام‌دار انجام شد.

 

علیرضا رزم‌حسینی افزود: ما به عنوان دولت هیچ نقشی در ماهیت رأی دادگاه متهمان پدیده نداشتیم و صرفا خواستار تعیین تکلیف پرونده بودیم.


وی با تأکید به اینکه سهام‌داران بدانند امروز پدیده تنها شرکت در ایران است که به‌هیچ‌جا بدهی ندارد، گفت: تمام بدهی‌های سابق تعیین تکلیف شده است و طلبکاران بانکی سهام‌دار شده‌اند.

 

این مقام مسئول تأکید کرد: مصوبات فراقانونی سران قوا برای این شرکت، نمونه مشابه ندارد. به‌طور مثال سهام‌داری بانک‌ها در پدیده به مدت ۵ سال و پس از آن به تشخیص وزیر اقتصاد، در حالی که به‌طور معمول هیچ بانکی اجازه بنگاه‌داری ندارد.

 

استاندار خراسان رضوی اضافه‌ کرد: امروز در جریان این بازدید و در دوران طلایی بورس، شرکت پدیده و دارایی‌هایش را به سهام‌داران و هیئت مدیره تحویل می‌دهیم و با افتخار اعلام می‌کنیم که پدیده از بحرانی اقتصادی‌امنیتی به پدیده‌ای نو با چشم‌اندازی روشن تبدیل شده است. 

 

وی اظهار کرد: سهام پدیده از روز شنبه در فرابورس قابل معامله خواهد بود، سهام‌داران برای خرید و فروش به تشخیص خودشان عمل می‌کنند و ستاد تدبیر در این باره مسئولیتی ندارد. مردم برای فروش سهام خود عجله نکنند.

پدیده، پدیده بی‌قانونی بود

 رئیس کل دادگستری خراسان رضوی نیز در ادامه این بازدید گفت: شرکت پدیده، پدیده ای از بی قانونی و شفاف نبودن با آینده تاریک بود که امروز به معنای واقعی به پدیده ای با آینده روشن تبدیل شده است.


غلامعلی صادقی، افزود: قبل از حضور آقای رزم حسینی به عنوان استاندار، مشاوران می گفتند برای جمع کردن تجمع سهامداران پدیده، راهی غیر از فروش این شرکت و پرداخت مطالبات وجود ندارد.


وی با تاکید به اینکه از برکات شهید قاسم سلیمانی، فرستادن هم رزم‌شان ( رزم حسینی) به خراسان رضوی بود که برای پدیده نیز برکاتی به همراه داشت. اگر مدیریت ایشان نبود پدیده قطعا وضعیت امروز را نداشت اظهارکرد: حکم دادگاه متهمان پدیده فصل الخطاب مشاجرات، منازعات و دعاوی بود.


صادقی افزود: امروز به مردم اعلام می‌کنیم که به عنوان خادمان شما، از مدعیان سلب امتیاز شده است و اموال و سرمایه تان به شما تحویل داده می‌ شود. از این پس، محوریت کار با مدیران و سهامداران پدیده خواهد بود و دیگر قرار نیست ما در مورد آینده مجموعه و بالندگی آن تصمیم بگیریم بلکه صرفا حمایت می کنیم.


رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی گفت: در این مدت، سهامداران صدمه دیدند اما مطمئن باشند با اقدامات انجام شده صبرشان نتیجه داده است. از آنها می خواهیم دلگرم باشند و از مال، سرمایه و شرکت خودشان حمایت کنند.

تعهد بی جا نمی‌دهیم
 رئیس هیات مدیره پدیده نیز اظهارکرد: با مسائل سیاسی آشنا هستیم اما فضای این مجموعه، صرفا اقتصادی با پیوست فرهنگی خواهد بود.

علی کریمی قدوسی افزود: با مردم با صداقت حرف می‌زنیم و تعهد بی جا نمی‌دهیم. بازگشایی نماد پدیده در فرابورس از ۲۰ اردیبهشت را به سهامداران تبریک می‌گویم. سهامداران، کار را در فضای بورس دنبال کنند و بگذارند مدیران کارشان را انجام بدهند. نتیجه کار را همه ساله در مجمع عمومی اعلام می‌کنیم.


وی با بیان اینکه اساسنامه شرکت، قوانین بورس و قانون تجارت مبنای کار است گفت: پدیده در کشور ۵۴۷ فقره سند دارد. مدیریت و بازگرداندن این‌ها به چرخه اقتصادی اولویت کاری ما است. خلق ثروت و کارآفرینی شعار هیات مدیره است.


قدوسی گفت: گاهی در روز ۶ بار با استاندار تماس می‌گرفتم و ایشان تماس بنده به عنوان سرپرست یک مجموعه را جواب می‌دادند. مکاتبات ما با دستگاه قضایی استان نیز بدون سیر اداری و گاهی در یک ساعت پاسخ داده می‌شد.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->