یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین وضعیت واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از زبان وزیر ورزش

  • کد خبر: ۲۵۹۸۲
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
آخرین وضعیت  واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از زبان وزیر ورزش
وزیر ورزش و جوانان آخرین اتفاقات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بیست‌ونهمین جلسه بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته برای آماده‌سازی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس جهت واگذاری به بخش خصوصی با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونان مربوط، عصر امروز در وزارتخانه برگزار شد.

سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، با تشکر از اهتمام اعضای شرکت‌کننده و مدیران دو باشگاه مذکور تصریح کرد: بعد از مصوبه ١٨ فروردین ٩٩ در هیات عالی واگذاری که با حضور وزرای اقتصاد و دارایی، دادگستری همچنین مسئولان اتاق بازرگانی و اینجانب ابلاغ شد؛ توقع  این است که مدیران  و مسئولان دو باشگاه همت مضاعف را در اولویت کاری خود به منظور واگذاری سریع قرار دهند که این مهم با عزم دولت و سازمان خصوصی‌سازی و دو باشگاه محقق خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: باید در زمان‌بندی‌ای که پیش‌بینی شده است در پایان نیمه اول سال دو باشگاه مردمی و پرطرف‌دار ایران وارد بورس شوند که این اقدام بی‌نظیر و مورد حمایت دولت است و کار واگذاری در مجموع هم به نفع پیشرفت ورزش کشور و حل‌شدن مسائل دو باشگاه خواهد بود.

سلطانی فر گفت: تمرکز ویژه مسئولان وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی و بورس به منظور برگزازی جلسات مستمر هفتگی، حتما می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان، زمینه لازم برای خصوصی‌سازی را مهیا کند.

در ادامه جلسه مدیران  دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، گزراشی از اقدامات انجام شده ظرف یک هفته گذشته در روند خصوصی‌سازی را ارائه و راهنمایی‌های لازم توسط مسئولان سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس اوراق بهادر کشور به مسئولان مربوط مطرح شد.

منبع: پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->