بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد بازداشت موعود شمخانی تایید شد انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی کاخ سفید وزیر خارجه بحرین پس از ۱۳ سال وارد دمشق شد نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند
سرخط خبرها

مجلس یازدهم باید برنامه‌ای برای وضعیت کشور بعد از کرونا داشته باشد

  • کد خبر: ۲۶۴۲۵
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
مجلس یازدهم باید برنامه‌ای برای وضعیت کشور بعد از کرونا داشته باشد
نماینده نوشهر گفت: مجلس یازدهم باید برنامه‌ای برای وضعیت کشور بعد از کرونا داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم احمدی لاشکی افزود: نظارت بر اجرای قانون و وحدت و همگرایی برای گام برداشتن برای رفع مشکلات اقتصادی از مهم‌ترین اولویت‌های است که باید مجلس یازدهم مدنظر قرار دهد. 

وی در تبیین اولویت‌های مجلس یازدهم ضمن آرزوی توفیق برای نمایندگان دوره بعد گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس یازدهم برای حل مشکلات کشور دچار چالش کمتری شوند البته با شیوع کرونا سبک زندگی مردم تغییر کرد که انتظار می‌رود نمایندگان به خصوص کمیسیون فرهنگی راهکارها و قوانین جدیدی در این موضوع بیندیشند. همچنین برای رفع مشکلات اقتصادی مردم برنامه داشته باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که مجلس یازدهم باید برای بعد از کرونا برنامه داشته باشد، افزود: از طرف دیگر امسال را مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نام‌گذاری کرده‌اند بنابراین مجلس یازدهم باید ضمن نظارت بر قوانین موجود همچون قانون رفع موانع تولید آن را تصحیح و تکمیل کنند.

این عضو فراکسیون مستقلین مجلس افزود: نمایندگان در مجلس یازدهم تلاش کنند با وحدت و همگرایی به سمت ریشه‌کن کردن مشکلات اقتصادی گام بردارند نه این که خدای نکرده کسب کرسی ریاست و هیئت رئیسه مجلس باعث شکاف بین آن‌ها شود. مردم دیگر تحمل این اختلافات را ندارند موضوعی که نتیجه آن افزایش بی‌اعتمادی در بین مردم خواهد بود.

احمدی لاشکی در پایان تأکید کرد: تمرکز مجلس یازدهم باید بر بهبود وضعیت معیشت و اقتصادی مردم باشد که این مهم با وجود وحدت و همگرایی میسر می‌شود.

منبع: ایسنا 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->