ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

مسابقات شطرنج جام رمضان به صورت آنلاین و با جایزه نقدی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۲۶۵۱۱
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
مسابقات شطرنج جام رمضان به صورت آنلاین و با جایزه نقدی برگزار می‌شود
رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت: مسابقات جام رمضان به صورت آنلاین و با جایزه نقدی برگزار می‌شود؛ بستر آموزش آنلاین و برگزاری مسابقات در هیئت شطرنج وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا پاشانجاتی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری مسابقات آنلاین شطرنج و نیز برنامه‌های هیئت در سال ۹۹ اظهار کرد: سه سایت معروف و شناخته‌شده‌ برای مسابقات آنلاین وجود دارد که معمولا به عنوان سایت مرجع استفاده می‌شوند. در ایران بیشتر از سایت www.lichess.org استقبال شده و بیشتر مسابقات خود را در این سایت به صورت آنلاین برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان، ساعت ۲۱ مسابقات آنلاین را برگزار می‌کنیم و در روزهای عادی معمولا ساعت 20 این مسابقات انجام می‌شود. از شنبه تا چهارشنبه مسابقات رایگان و در روزهای پنجشنبه و جمعه، مسابقات همراه با مبلغ ورودی و جوایز نقدی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان به صورت آنلاین، بیان کرد: امسال برای اولین بار مسابقات جام رمضان به صورت مجازی و آنلاین در روز جمعه نوزدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت 21:30 تا 23 برگزار شد و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۴ نفر برتر اهدا شد.

پاشانجاتی عنوان کرد: قطعا نمی‌توان مسابقات آنلاین را با کیفیت بالا و در سلامت کامل برگزار کرد. متاسفانه نمی‌توان کنترل دقیقی بر فضای مجازی داشت. ممکن است برخی از شرکت‌کنندگان از موتورهای کامپیوتری و نرم‌افزارها استفاده کنند اما به اجبار این مسابقات را در زمان کمتری برگزار می‌کنیم تا امکان تقلب در آن کاهش پیدا کند. البته این شیوه برگزاری مسابقات و زمان کم، از لحاظ فنی قابل قبول نیست.

وی افزود: برگزاری مسابقات شطرنج آموزشی به صورت آنلاین دو حسن دارد؛ شطرنج‌بازان می‌توانند شروع بازی را کنترل کنند و روی زمان بازی خود کار کنند.

رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی در خصوص برنامه‌های این هیئت در سال 99 خاطرنشان کرد: مسابقه، آموزش و دیگر کارهای هیئت به صورت آنلاین انجام می‌شود. اگر بیماری کرونا تمام شود، قرار است مسابقات بین‌المللی جام فردوسی که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد، برگزار گردد.

پاشانجاتی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم دو مسابقه کشوری در رده‌های سنی و آزاد در مشهد برگزار کنیم. در نظر داریم حدود 30 مسابقه آزاد کشوری در سطح استان برگزار کنیم و همچنین کلاس‌های مربی‌گری، آموزشی و داوری را نیز در دستور کار قرار می‌دهیم.
 
رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت: طرح استعدادیابی شطرنج را آغاز کردیم که از فروردین‌ماه مسابقات آنلاین را برگزار نمودیم و ماهانه پیگیری و بررسی می‌شود تا انشاءالله بتوانیم برای سومین سال پیاپی در مسابقات استعدادهای برتر کشور مقام کسب کنیم. تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم.

 

منبع: ایسنا 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->