نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها
بازیکن تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی:

تمریناتم را در قرنطینه انجام می‌دهم

  • کد خبر: ۲۶۸۲۶
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
تمریناتم را در قرنطینه انجام می‌دهم
مژده رنگیان - موضوع شروع لیگ‌های ورزشی و پیگیری مسابقات باقی‌مانده این‌روز‌ها به اخبار داغ ورزش تبدیل شده است. ازسرگیری مسابقات نیز موافقان و مخالفانی دارد و همین موضوع باعث شده تا باوجود گذشت بیش از ۶۰ روز از تعطیلی، همچنان ورزشکاران و البته هواداران بلاتکلیف باشند. در ورزش بانوان نیز لیگ فوتسال در دومین بازی پلی‌آف خود متوقف شده است و برای مشخص‌شدن فینالیست‌ها، نیاز به یک بازی دیگر است. تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی نیز یکی از ۴ تیم حاضر در پلی‌آف و مدعی قهرمانی است. بازیکن ملی‌پوش تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی نیز می‌گوید: تکلیف ما مشخص نیست، هنوز اعلام نشده است که تصمیم مسئولان چیست؛ اما به نظر شیوع کرونا هنوز ادامه دارد و حتی بیشتر شده است. سلامتی بازیکنان و مربیان مهم‌تر است و نباید عجله‌ای برای برگزاری مسابقات باشد.
نسیمه غلامی دراین‌باره تصریح می‌کند: من، هم موافق برگزاری ادامه رقابت‌ها برای مشخص‌شدن قهرمان هستم، هم مخالف. موافق ازاین‌جهت که تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی امسال بسیار تلاش کرد، تیم هیئت استان و مدیران آن بسیار زحمت کشیدند و برای تیم هزینه کردند، قطعا ما نیز به‌دنبال این هستیم که بهترین نتایج را بگیریم و به هدف ابتدای فصلمان یعنی قهرمانی برسیم؛ زیرا شایسته آن هستیم. اگر مسابقات را لغو کنند، تلاش یک سال تیم‌ها از بین می‌رود. تیم‌هایی مثل ملی‌حفاری، سایپا تهران، مس رفسنجان و هیئت فوتبال خراسان رضوی زحمت زیادی برای حضور در مرحله پلی‌آف کشیده‌اند و می‌خواهند محصول خود را برداشت کنند. من ۷ ماه به‌خاطر بازی‌های لیگ از خانواده‌ام دور بودم. کادر فنی، حامی مالی و بازیکنان، زحمت زیادی برای رسیدن به این مرحله کشیده‌اند.
او ادامه می‌دهد:، اما ازسوی‌دیگر سلامتی بازیکنان نیز بسیار مهم و واجب است. بااین‌حال ما به‌عنوان بازیکن منتظر تصمیم مسئولان هستیم تا به آن عمل کنیم. ستاد مبارزه با کرونا باید نتیجه جلسات خود را دراین‌مورد اعلام کند.
ملی‌پوش فوتسال اظهار می‌کند: از ۶ اسفندماه از مشهد بازگشتم و در تهران حضور دارم، بعد از یک هفته استراحت از ۱۵ اسفندماه تمریناتم را در قرنطینه ادامه دادم و هنوز هم روزانه آن‌ها را دنبال می‌کنم. مثل بقیه بچه‌ها تمرینات بدن‌سازی بوده و امکان انجام تمرینات توپی وجود نداشت است.
بازیکن تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره لیگ امسال می‌گوید: سطح کیفی لیگ در این فصل پیشرفت خوبی داشته است و ما شاهد حضور بازیکنان جوان و خوب در مسابقات بودیم. تا آخرین لحظات پیش‌بینی تیم‌های صعود‌کننده به مرحله پلی‌آف کار دشواری بود و همین موضوع رقابت‌ها را بسیار جذاب کرده بود.
غلامی تصریح می‌کند: امیدوارم باشگاه‌هایی که در فصل۹۸ لیگ برتر تیم‌داری کرده‌اند، در سال۹۹ باز هم در مسابقات حضور پیدا کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->