برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

اعلام شرایط جدید پیش‌فروش محصولات ایران‌ خودرو/ هر کدملی فقط یک خودرو

  • کد خبر: ۲۶۹۸۶
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
  • ۹۰
اعلام شرایط جدید پیش‌فروش محصولات ایران‌ خودرو/ هر کدملی فقط یک خودرو
گروه صنعتی ایران خودرو درنظر دارد روش‌های متنوع فروش مصوب در ستاد تنظیم بازار و شورای رقابت را با هدف افزایش رضایت عمومی و جلوگیری از التهاب بازار به اجرا بگذارد. نخستین برنامه فروش این خودروساز به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بابک رحمانی در این باره اظهار کرد: طبق مصوبات ستاد تنظیم بازار و شورای رقابت به منظور افزایش عرضه، تا سقف ۴۰درصد از ظرفیت تولید روزانه ایران خودرو به فروش های موسوم به فوق العاده اختصاص خواهد یافت که زمان تحویل خودرو بدون احتساب سود مشارکت تا سه ماه تعیین شده است.

وی ادامه داد: پیش‌فروش‌های ایران خودرو برای بازه زمانی ۳ تا ۱۲ ماه نیز بدون محاسبه سود مشارکت خواهد بود و صرفا برای طرح‌های مشارکت در تولید با موعد تحویل ۱۲ تا ۲۴ ماه دست کم ۶ درصد و موعد تحویل بالاتر از ۲۴ ماه ۱۲ درصد سود محاسبه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

روش جدید ثبت نام طرح فروش ایران خودرو و سایپا / راهنمای ثبت نام در سامانه امتا+مراحل تصویری


رحمانی با بیان این که به دلیل تعداد بالای متقاضی مقرر شده با ساز و کارهایی امکان ثبت درخواست از سوی تمامی متقاضیان فراهم شود،افزود: ۵۰درصد از وجه خودرو در زمان ثبت نام اولیه از متقاضیانی که واجد شرایط هستند دریافت می‌شود و یک هفته پس از پایان ثبت‌نام با حضور مراجع نظارتی نسبت به قرعه کشی اقدام خواهد شد.


وی تصریح کرد: اسامی انتخاب شدگان ظرف ۴۸ ساعت پس از پایان ثبت نام و برگزاری قرعه کشی در سامانه فروش ایران خودرو قرار خواهد گرفت. این افراد تا ۴۸ ساعت فرصت خواهند داشت تا مابقی وجه خودرو را واریز کنند.


معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو روش فروش فوق العاده را فرصتی برای ایجاد شرایط برابر و یکسان برای متقاضیان توصیف کرد و گفت: با این روش امکان ثبت نام برای همه متقاضیان فراهم و از مراجعه مشتریان به بازار آزاد و یا واسطه ها جلوگیری می شود.


وی درباره زمان بازپرداخت وجه افرادی که در قرعه کشی انتخاب نشده اند گفت: هماهنگی با بانک ها برای استرداد وجوه ظرفت یک هفته صورت خواهد گرفت.


رحمانی در ادامه ساز و کارهای ثبت نام در طرح‌های پیش‌فروش و مشارکت در تولید را تشریح کرد و گفت: در این روش‌ها امکان ثبت نام تمامی متقاضیان در پایگاه فروش اینترنتی ایران خودرو فراهم است. در صورت تکمیل ظرفیت در روش پیش فروش، متقاضی امکان خرید در قالب طرح مشارکت در تولید را خواهد داشت. در این روش نیز ۵۰ درصد از مبلغ خودرو اخذ و مابقی نیز پس از صدور دعوتنامه و براساس قیمت زمان تحویل دریافت خواهد شد.

هر کدملی فقط یک دستگاه خودرو


وی بر اجرای شرایط ثبت نام از جمله هر کدملی فقط یک دستگاه خودرو، دارا بودن گواهی نامه رانندگی، سن بالای ۱۸ سال، فاصله زمانی ۳۶ ماهه از آخرین ثبت نام یا تحویل خودرو،تعلق شماره حساب بانکی و موبایل به شخص متقاضی و همچنین در رهن بودن سند خودرو تا یک سال اذعان کرد و گفت: متقاضیان باید پیش از مراجعه به سایت فروش ایران خودرو برای ثبت نام، نسبت به نام نویسی و ایجاد کاربری شخصی در سامانه امتا اقدام کنند.


رحمانی ضمن تاکید بر اجرای تعهدات معوق مشتریان، از افزایش مستمر ظرفیت تولید ایران خودرو خبر داد و گفت: درحال حاضر روزانه بیش از دوهزار دستگاه تولید می شود که درصدد هستیم تا با افزایش تیراژ تولید، تعداد برنامه های فروش و پیش فروش محصولات را متناسب با آن افزایش دهیم.


وی ضمن عذرخواهی از تمامی مشتریانی که ناچار به تامین نیاز خودرو از بازار آزاد با قیمت های کاذب شده اند تصریح کرد: خوشبختانه قیمت خودروها در بازار روند کاهشی یافته و با اجرای برنامه های فروش فوق العاده و کاهش تعهدات معوق که منجربه افزایش عرضه محصولات پرطرفدار ایران خودرو به بازار و درنتیجه ادامه روند کاهشی قیمت می شود، مشتریان می توانند با خیال آسوده نسبت به خرید اقدام کنند.

منبع: خبر آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
3
79
یعنی چی پول اول میگیرن بعد قرعه میندازن!!؟؟ وقتی مرزها به روی واردات خودرو واقعی بسته شده نتیجش همین میشه بازار انحصاری برا دو لگن ساز که فقط ارابه مرگ میسازن متاسفم
آخه شما حساب کن آخر ماه فروش بزارن مثلا 50 میلیون از مردم بگیرن و دو هفته بعد پس بدن اینجوری اولا سود بانکی دو ماه برا 50 تومن مالونده میشه ثانیا چه حجم عظیمی از نقدینگی به حساب اینا واریز میشه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
3
96
پدر سوخته بازی جدید ایران خررو
آخه یعنی چی اول پول بدین بعد قرعه میندازیم!!؟؟؟
خوب اگه میخواین قرعه بندازین لااقل دو میلیون بیعانه بگیرین چندتا هم علی البدل تعیین کنین اگه کسی انصراف داد جایگزین کنین اینکه آخر برج 50 میلیون از طرف بگیرین و بعد دوسه هفته پس بدین که سود بانکی دوماه طرف مالونده میشه
متاسفانه وقتی رقابت نباشه و مرز ها بسته بشه برا ورود خودرو واقعی نتیجش میشه همین، بازار انحصاری برا دو ساز مافیایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دزدی
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
پدر سوخته بازی از دولت که بنام اسلام تیشه به ریشه اسلام میزنه،خوب نخرید ،مگر ماشین میمرین،
بزاریم مافیا که همان دلالهای پدر سوخته هستن بخرند و دپو کنند، ببین آخر چی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
آقا ذبیح
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
3
26
این کارها هیچ کدوم جواب گوی نیاز بازار نیست
تا موقعی که نیاز بازار تامین نشه همون آش و همون کاسه
مردم خودرو نیاز دارن این حرفا برای مردم خودرو نمیشه
ایران خودرو و سایپا حدود یک میلیون دستگاه خودروی معوقه دارن. اول باید به تعهدات خودشون رو به روز کنن
بعدا فروش فوق العاده بزارن این یعنی ظلم در حق افرادی که یکسال پیش قرار دادشون رو تکمیل وجه کردن ولی هنوز خبری از خودرونیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
2
29
فقط راه سو استفاده کردن جدید گذاشتن
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
23
اخه این چ جورشه . مردمو دارین عذاب میدین با این کارتون.اخه قرعه کشی چ صیغه ای نامسلمونا
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
19
بازار انحصاری این طوریه دیگه !!!
هر سوار بازی دوست داری با مردم می کنی حالا این شرکت دولتیه ، بخش خصولتی هم چپاول می کند بابا ئل کتید نمی تونید مدیریت کنید!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
19
کاملا این کار غیر قانونی هست و سودش فقط برا ایران خودرو و سایپا میره باید یا پول کمی بگیرن یا اونایی که در نیومدن پولشون رو با سود بدن
هه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
هه
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
18
خاک برسر کسی که پولش را برای خودرو میده خاک برسرش،
بعد از یکسال تازه منت سرتان می زارن،اگر بتوانی ثبت نام کنی،اولاً باید ۵میلیون به یکی بدی بعد ثبت
نام کنند، بعد یه سری مال مسئولین است،دیگه به بد بخت بیچاره ها میرسه سایت بسته است
دلالهای بی غیرت،انشالله در ماه مبارک رمضان،
خودشان و بچه هاشان جلو خودشان پرپر بزنن،
سعید زارع
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
4
20
سایت امتا برنامه آموزش را دیدم ثبت نام میکنم ولی پیام رمز که باید روی خط من بیاد تا وارد شوم نمیاد رو گوشیم به هیچ وجه تا وارد شوم .
این چه سایتی هست بازم مردم را فریب دارند میدند این شرکت های ایران خودرو و سایپا چه سیاستی پشت پرده هست بابا ما این پرده را کرکرش را هم پاره کردیم باز چیه عجب
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
18
ثبت نام کنن بدون پول قرعه کشی کنن هر کس اسمش در امد پول خودرو را بگیرن و تحویل بدن این دیگه دردسر واریز و برگشت پول را نداره
اسدالله نظری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
23
خدااااا....اینا دیگه کین!!!
خدا حق این مردمو از حلقومشون بکشه بیرون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
13
یعنی با این شرایط به نظرتون خودرو در بازار ارزون میشه؟
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
به قرآن من از خدامه بیاد پایین اما واقعیت اینه که این بی وجدانا شلوارشونو میکشن پایین اما قیمتا رو نه.. بی غیرتا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
17
تا کی میخواهید به این ملت نجیب ظلم کنید
روزگار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
تاملت سواریبدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
2
12
مهر 97ثبت نام دنا کردم قرار بود آبان 98تحویل بدن الان اردیبهشت 99خبری از تحویل ماشین نیست اگه ماشین هست تعهدات قبلی تون جواب بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
حقت این بلا سرت بیاد چون یکی مثل تو میره ثبت نام میکنه برا یکسال دیگه بقیه باید چوبشو بخورن با قیمت گزاف انشالله بهت ندن تا بفهمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
2
15
مهر ۹۷ ثبت نام دنا کردم قرار بود آبان ۹۸ ماشین تحویل داده بشه الان اردیبهشت 99 خبری از تحویل ماشین نیست
خواهشاً اول تعهدات قبلی عملی کنید بعد یه عده بیچاره مثل بنده رو به تور بندازید
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
5
اگر گواهینامه تمدید نشده باشه باز میتونیم ثبت نام کنیم؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
آره تو گواهینامه داری .بعدش ی سال طول می‌کشه ماشین برسه دستت صدبار میشه تمدیدش کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
آره بابا چرا نمیشه
کار نشد نداره
بهرام نصیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
5
سلام باید مدت ثبت نام یک هفته باشد تا همه آنهایی که واجب شرایط هستند بتوانند ثبت نام انجام بکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
علیک سلام
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
دلتون خوشه!!!!!! ثبت نام کجا بود همش چرته.. چن میلیون نفر که ثبت نام کنن فرض کنین نفری ۵۰ میلیون واریز کنن بعد از یه ماه ۲-۳ هزار نفر میگن قرعه کشی اسمشون دراومده که البته از آدمای خودشون.. بقیه رو هم میگن تا چن ماه دیگه پولتون برگشت میخوره به حسابتون. من هیچی نمیگم خودتون حساب کنین یه ماه پول ملت بمونه حساب اینا ببین چقدررر سود میبرن.
بهرام نصیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
4
سلام باید مدت ثبت نام یک هفته باشد تا همه آنهایی که واجب شرایط هستند بتوانند ثبت نام انجام بکنند
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
7
اگر واقعا بنا بر این هست که ماشینی به متقاضیان داده بشه اونم بدون قصد و غرض، بعد از ثبت نام قرعه کشی بشه و بعدش وجه دریافت بشه
ازی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
7
میگم یه سر بریده و یه خونه هم جز شرایطش میزاشتن خب تکمیل میشد مثلا میتونستن بگن پولهاتونو بدین نا اگه دوست داشتیم یا چشماتون آب بود بهتون خودرو میدیم ؟!!
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
3
سلام.قبلابراهر‌کدملی‌چن‌تاثبت‌می‌کردن‌الان‌شده‌یکی
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
2
ماشینهای کبریتی ما گهواره مرگن مفتشون گرونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
2
مارو باش خوشحال بودیم گفتیم شرایط خوبه صاحب یه ماشین میشیم.کلا نمیشه هیچ راه پیشرفتی تو این مملکت نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
2
ببینید چقدر ما مردم رو احمق حساب کردن که هرکاری دلشون میخواد میکنن لعنت به این مافیای ایران خودرو و سایپا آخه اخرش کدومشون این پولها رو با خودشون به اون دنیا میبرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
3
ممنون که به فکر مردمید
شادی
Germany
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
خدالعنتتون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
4
چرا باید خرید نخرین ببینید چطور مثل سگ التماس میکنن و شرایطی‌ میکنن بابا تو رو به اون خدا قسمتون میدم نخرین نخرین اینا دندونای این مردم رو شمردن...
با سلام ودعای خیر بنده کمال تشکر دارم که واقعن شبانروزی درحال تلاشی وابروی کشور ما را حفظ نموده آید این یک افتخاری است حالا باتوجه به مشکلات که درایم بازار همه اجناسی را بدلیل تحریم وغیره باعث شد کمی قیمت را افزایشی بدهد خوب ااالحمدلله همه چیز ر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
9
0
راضی کاملان راضی هستیم 4 سال خودرو گرفتم هم جای رفتم الحمدلله مشکلی ندارد قربانی تک تک مومنان تلاشگر وسپاس از مدیر عزیز ابروی ملت راحفظ ورو به بالاترین وبهترین شکل همیشه با رخ جهانی کشیده .درود خداوند برشما وسلامتی رهبر عزیزمان را با صلوات محمدی نورانی کنید تولید امسال یا علی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
6
0
باسلام چرا برای خودرو باید نیاز باشه چون تبدیل شده به یک کالای سرمایه ای یک واقیت کردنش .چرا علم ودانش یک سرمایه نباید باشه واستفاده از مهندسین وکارشناس در هر زمینه ایجاد نشود .ایا مجلس ونمایندگان این مردم نباید تکلیف دو خودور ساز را یک بار برای همیشه روشن کند که ایا کارخانه برای ملت است یا ملت دراختیار وبرده کارخانه ایا ملت باید فقط از ارباب صنعت خرید کند ایا ملت یا همان مجلس برده صنعت شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
4
ای خدا متأسفم برا ایران
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام لطفا زمان باز شدن سایت ثبت نام خودرو را از رسانه ها اعلام کنید.واز کجا بدانیم پولی که به حساب سایپا میریزیم،درست باشد و کلاهبرداری صورت نگیرد،لطفا راهنمایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
5
ایران‌خودرو و سایپا دوشرکت ورشکسته هستند بااین بهانه دارند جیبهاشون پورمیکنند جلوی واردات خودرو گرفتند.وهرکاری خواستند بااین مردم کردند فقط پول توی جیب آقازاده‌ها شون دارندمیکونند تمام مسولین ماشینهای لاکجری سوارند مثل مامردم بیجاره که سواران اشغال های که ایران خودرو و سایپا نمیشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
زمان ثبت نام باید نمایندگی شهر سکونت رو انتخاب کنی.
بعدش میتونی بری از نمایندگی پیگیری کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
یدونه پژو پارس موتور زانتیا بزن یا همون ایلیکس یک میلیون دستگاه پراید وارد بازار نکن اونم اگه بتونی
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
من اشتباهی بهمن ماه بجای slxکه تحویل فوری بود خودرو دنا ثبت نام کردم ۵روز طول کشید انصرافم ثبت شد بعد ۲۶روز پول رو پس دادن واقعا این کار درسته که با پول ملت هزارتا کثافت کاری میکنید.
مهر داد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
والا بعد از ۵۰ سال یه پرایدمدل ۷۶ دارم میخام یه ماشین بهتر بخرم هنوز نمیتونم ،نه میشه ثبت نام کرد نه میتونم بازار آزاد بخرم والا چه گیری افتادیم تو این مملکت
خانم شیبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
محصولاتشون چی هست و قیمتا چنده؟
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام
دوستان تو رو خدا اگه کسی ثبت نام کرده واسه خودرو به منم بگید
الان سایت ایرانخودرو و سایپا بازه یا نه؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
این کار فقط به نفع خودشونه حساب کن 500 هزار نفر نفری کم کم 40 تومن واریز کنن میشه حدود 20 تیلیارد چه رقمی میشه همشون دزدن همین بازار بورس تا 1 ماه آینده همشون پول هاشون رو میکشن بیرون ببین چه افتضاح بشه
فقط دزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
هر وقتی یه هر دلیلی و هر شکلی بشه کیسه میدوزند برا جیب مردم .دیگه ی ماشین چیه که مردما بخاطرش به این نکبخت انداختین.بازار کردن تک قطبی دوتا دله ساز دارن باهم رقابت میکنن حالا برا خرید همین دله ها چه بازی های مسخره ای راه انداختن.
مشکل از نخریدن مردم عادی نیست مشکل ی مشت دلال و مافیاست که عروسک خیمه شب بازی برا مردم درست کردن.
بابا اینا همش کار خودتونه چرا مردم فیلم کردین.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
اصلا همین هر نفر کد ملی و اختصاصی بودن خودش عامل اینه بازار سیاه بشه .یه زمانی گذاشتن خریدار واقعی شاید تو اون زمان پول نداشته باشه بعدش چی.قیمت هم که تغییر نکرد فقط قیمت کارخونه رو دادن بالا
سید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
4
تاملت مظلوم است میشه خوب سواری گرفت
فعلا نوبت شماست
پهلوی
قاجار
صفویان
غزنویان
ساسانیان
افشاریان‌
همه رفتن وحالانوبت شماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
روزی یه مدل کلاهبرداری جدید اینا باب میکنن خدایا ما رو از دست این شیاطین مسلمان نما نجات بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
ملت میرن به این نماینده های بی وجدان رای میدن -یکبار نشده از حق مردمشون دفاع کنن
این بی وجدان ها میتونن واردات خودرو رو آزاد کنن ولی رشوه میگیرن وکشته شدن همشهری هاشون رو تماشا میکنن
مصطفیص
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
2
کم اوردن حالا میخوان با پول ملت خودشونو بالا بکشن، ایهاالناس نخرین ملت نخرین، ای داد که نخرین، ای بیداد نخرین،
نخرین تا این زالو صفتها به خاک سیاه بشینن
ح.. الف
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
این شرايطی که شما گذاشتین مطمئن کسی نمیتونه اولا وارد سایت بشه و بخره.. شما به گفته خودتون روزانه 2هزار خودروی تولیدی خودتون به کی که شرایط شما را داشته باشه پیدا نمی‌کنید.. به دهید به دلال تون مردم از دلال شما بخرن.. هدف شما همینه که اجرا میشه.. این جلسات این همه الکیه.. خودتون میدونید دارید چیکار میکنید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
چه خرها که پیدا میشه برای ثبت نام در دزدی جدید ایرانخودرو .نوش جونت ایرانخودرو واقعا دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
خیلی جالب و یک طرفه قرارداد میبندین این ظلمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
علی برکت الله
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
اینکه ۵۰ درصد پول را پیشاپیش از مردم میگیرن و اونهایی که در نیومدن حداقل سه هفته بعد پولشونه بدون سود پس میگیرن یه کلاهبرداری از مردمه ، اینجا مدعی العموم کجاست تا حق مردم را بگیره ؟
تازه این هم یه ترفنده که میخوان همه را ثبت نام کنند چون میخوان پول بیشتری را جمع کنند . واقعا باید به حال مردم حسرت خورد که برای یه وسیله مصرفی که در دیگر جاهای دنیا با مشوقهایی مردم را علاقه مند به خرید میکنند اینجوری رفتار میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
چقدر بفکر مردم هستیدشما الهیییییی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
چقدر مردم نخرن چندساله وضع همینه اینا همه نقشه ست مردم نخرن آقازاده ها میخرن اینا نخرن سپاه وارتش میخره و وضع به همین صورت میمونهالان بیشترین تعداد ماشین رو سپاه احتکار کرده
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
5
1
با سلام خدمت مردم فهیم ایران ، بنظر بنده هیچ مشکلی در این نوع ثبت نام و خرید خودرو از سایپا و ایران خودرو وجود نداره و واقعا شما خیلی دیگه حساس شدید هیچ جای دنیا این همه عدالت در خرید خودرو رعایت نمیشه. اگه غیر اینه بگید!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ایران را جای دنیا نزارید قرعه کشی باید بدون وجه واریزی انجام بشه اگر کسی برنده شد کل مبلغ خودرو را پرداخت کند این که هزاران نفر واریزی داشته باشند بعد پس بدن چرا کار و مشکل آفرینی درست میکنید من نمیدونم کجا ورس خون دید شما مملکت را به باد دادید بسه خودرو ها دپو شده از پارکینگ های نمایندگیهای ایران خودرو هستش مردم را سهم بندی میکنی اونم هر سه ماه یک بار عجب برنامه ای خودرو ۴ماه تحویل ندادی دوباره ۴ماهه دیگه هم خبری نیست پس هم سال جهش تولید هم قیمت خودرو میاد پایین اون فردی که این داستان را درست کرد الان برکنار شده هست خوب هست که داستانهایش را اجرا میکنند الان باید قوه قضائیه ورود کنه که اون هم روزهای اول گرت وخاکی روزهای اول کرد اونم تمام شد خدا را شکر ناظرین قرعه کشی کسانی هستن که مورد اعتماد نیستم خود این افراد در آینده زد و بند میکنند و خودرو ها را میبرند اینها همان رباط و هکرها هستن
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
کدوم عدالت برادر یک ساله میخوام بخرم همش دلالا میان میخرن هیچی به ماها نمیرسه کدوم عدالت
ناشنناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
عزیزم چرت پرت نگووووووووو....عدالت کجا بود
بنز بی ام هست مگه....پرایده می فهمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
خاک دوعالم بر سر یک به یک مدیران این مملکت بی دروپیکر....
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
از ماست که برماست.وقتی صف بکشیم برا همین گرازه ها ، نتیجش همین سواریایی میشه که بهشون میدیم.واقعا مردمو ببینین چی حساب کردن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
تا احمق در جهان هست مفلس در نمبماند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
داستان پلاك جارى منتفى شد ؟
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
یعنی ما چقدر باید بدبخت باشیم ۱ ساله نتونستم ماشین بخرم الانم اینجوری قرعه!!!!!
نه ولی سود خوبی از بانک میگیرین.
خدایا خودت رحم کن به کجا داریم میریم ما
واسه ۴ تا چرخ نگا کن
دوچرخمونو برونیم از این بهتره والا بدون هزینه به این ماشینام remap(محدودیت سرعت) میزارن مصرف سوخت هم چند برابر میشه
فکور
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
انشالله ک خوب باشه
سعیدبروجردی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
هرچقدشرایط ثبت نام سخت ترکنن بازار بیرون ماشین گرونتر میشه تامثل سالهاقبل نباشه ماشین همینطور گرون میشه بایدهمیشه سایت بازباشه مردم ماشین ازنمایندگی بخرن تحویل ماشین۳ماه فوقش هرکس ۱دستگاه بفروشن انوقت کسی بازار ماشین نمیخره بااین روشن سخت تر ثبت نام بازار گرونترمیشه ماشین
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
لعنت بهتون لعنت
خدا ریشتونو بزنه
مردمم توان ندارند
آزارشان ندهید
مرگ به نیرنگ شما
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
خدا ازشون نگذره لگن رو هم با منت به مردم میدن اون هم با این شرایط
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
مملکتی که صاحب نداره همین میشه، چرا اصل 44 برای این دو شرکت خودروساز انجام نمیشه و چرا مملکت داران ما سکوت اختیار کردن ، آقای روحانی (مثلا رییس جمهور مون) بجای روزنامه هفته نامه میخره اونم آخر هفته و جمعه متوجه میشه تو مملکت چه خبر تا میاد کاری کنه نماز جمعه شروع میشه و بعدشم تعطیلی ه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
میخواستم بدونم کسانی که پلاک ماشین به اسمشون هست البته 10 ساله اگر بخوان ماشین قدیمیشون ونگهدارن تا زمانی که بتونن تبدیلش کننمیتونن ثبت نام کنن به اسم خودشون ثبت بزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
میخواستم بدونم کسانی که پلاک ماشین به اسمشون هست البته 10 ساله اگر بخوان ماشین قدیمیشون ونگهدارن تا زمانی که بتونن تبدیلش کننمیتونن ثبت نام کنن به اسم خودشون ثبت بزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
سلام
آیا مثل فروش فوری پارسال چک می گیرن؟؟
همراز
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
ملتی که از روی فهم انتخاب نمی کنه و شایعات بی اساس تکونش میده دیگه چی می خواهی بشه!!!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
برید بمیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
ریدین بابا
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
2
نخرید بابا نخرید اینا با پول شما دارن کار میکنن سود بانکی اینا شرکت بوگاتی رو به هیرت انداخته.لگن نخرید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
1
چند تا مشکل تواین پیش فروش وجود داره
1-اینکه اگه بنابرقرعه کشی براساس شماره ملی چرا وجه باید پرداخت بشه اونم نصف مبلغ،میتونستند مثل مزایده خودروها حداکثر ۱۰درصد مبلغ کل دریافت کنن والباقی بعد تحویل خودرو
2-سود این مبلغ چند هزار میلیاردی به جیب کی میره واقعا واین همه ادعای بگیر و ببند و مافیابازیای ک میگین جلوش گرفته شده چی پس ،این کاراتون دقیقا همین دیگ مگ غیر این
3-از همه مهمتر شما که از دوسال پیش تحویل خودروهاتون مونده و نتونستین به تعهدتون عمل کنید چ جوری و از چ راهی قراره خودروهای پیش فروش الانتون به موعد بدید واقعا چ جوری

ملت بیچاره و *دزدان تکراری وهمیشگی *
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
برای دریافت کد کاربری ورمز عبور از کدام آدرس یا سایت باید وارد بشیم
یک سوال آیا پولی که بعنوان پیش ثبت نام از جانب ما پررداخت شد در صورت برنده نشدن عودت داده میشود یا نه؟ چطور مطمین باشیم نکند مثل دکل نفتی وسایر یک مرد ویکی مردار شد یکی به غضب خدا گرفتار شد بشود
احسان کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
سلام آقایون یک ماه از ایران خودرو خرید نکردین دست به چه حقه بازی و گول زدن مردم بدبخت کردن آخه مگر دیوانه شدین قاتل خودتونه بخرید ماشینهای خارجی که تمام استاندارد بین المللی را دارند از این خودرو ها ارزونتر هستند گوش به حرفهاشون ندین اصلا خرید نکنین همه با هم کمپینی تو فضای مجازی راه بیندازیم و مرد و مردونه ۲ ماه دیگه دوام بیاریم قیمتها همونی میشود که باب میل همه ماهاست اینها از اول هم بناشون بر این بوده که قیمت خودرو را ببرن بالا و الان هم به قیمت ۲ ماه قبل بفروشند اصلا به مدت دو ماه نخرید تا بازار رقابتی به وجود بیاد مثل ایرانسل که قیمت همراه اول را به زمین زد تو را خدا نخرید ۲ ماه دیگه صبر کنید تا خودشون جون به لب بشن و به دستور ما قیمتگزاری کنن پس فهمیدیم که شدنیست !!!!!!!!!!!!!! نمیخریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
سلام من گواهینامه ندارم و تازه ثبت نام کردم نمیشه منم ثبت نام کنم یا نمیشه
غلامحسین خسرآبادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
0
واقعآبرای آن افرادی که مسولیتی درایران خودرودارندمتاسفم. چراازروزاول نگفتندکارت ملی بایدهوشمندباشدقرعه کشی که انجام گرفت. بایدبگیدکارت ملی هوشمند. خدالعنت کنداول پدرومادربعدخودوزن وفرزندانشون راکه هنوزدست ازمسخره کردن مردم برنمی دارند. نفرین برکسانی که این طرح مسخره درموردقرعه کشی ماشین رابرنامه ریزی کردن. هفت ساله خیلی ازمسولان خداوندراهم فراموش کرده اند. خداونداتوی این دنیامیخواهم خردشدنشان راببینم. خدایابادل سوخته التماست میکنم.
ناشناس
France
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
0
وای بر شما اون دنیا میبینمتون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->