بازرسان جهاد کشاورزی مشهد ۱۶ تن کود اوره را کشف کردند از افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟ افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

قیمت جدید خودرو‌های داخلی به خودروسازان امروز ۲۷ اردیبهشت ابلاغ می‌شود

  • کد خبر: ۲۷۰۱۷
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
  • ۱۶۷
قیمت جدید خودرو‌های داخلی به خودروسازان امروز ۲۷ اردیبهشت ابلاغ می‌شود
ابلاغ‌نشدن فهرست جدید قیمت مصوب خودرو‌ها که قرار بود هفته گذشته اعلام شود، باعث شد تا خرید و فروش خودرو متوقف شود و همه برای خرید منتظر فهرست جدید قیمت‌ها باشند. آن‌طور که شنیده شد، این فهرست احتمالاً امروز، شنبه، به شرکت‌های خودروساز ابلاغ می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از تعلل بسیارِ ستاد تنظیم بازار، هفته گذشته مجوز افزایش قیمت انواع خودرو‌های داخلی صادر شد که براساس آن محصولات ایران خودرو به‌طور متوسط ۱۰ درصد و سایپا ۲۳ درصد افزایش قیمت پیدا می‌کنند. علاوه بر این، قیمت متعارف خودرو در کف بازار نیز همان قیمت تحویل خودرو در کارخانه به‌اضافه حداکثر ۱۰ درصد تعیین شد.

 

البته در این جلسه شرایط جدیدی هم برای فروش خودرو به تصویب رسید که در نهایت مصرف‌کننده واقعی بتواند امکان خرید خودرو را داشته باشد. مطابق این روش‌های فروش ثبت‌نام از تمام متقاضیان واجد شرایط خودرو بدون محدودیت زمانی و ۲۴ ساعته است که در صورت تکمیل ظرفیت در روش پیش‌فروش، متقاضی امکان خرید در قالب طرح مشارکت در تولید را خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

روش جدید ثبت نام طرح فروش ایران خودرو و سایپا / راهنمای ثبت نام در سامانه امتا+مراحل تصویری


برای ثبت‌نام ۵۰ درصد قیمت روز مصوب خودرو اخذ می‌شود و پیش‌فروش تا ۱۲ ماهه در سقف ۶۰ درصد ظرفیت تولید بدون احتساب سود مشارکت خواهد بود.

 

همچنین مشارکت در تولید ۱۲ تا ۲۴ ماهه در سقف ۵۰ درصد ظرفیت تولید با احتساب سود مشارکت حداقل ۶ درصد و مشارکت در تولید ۲۴ تا ۳۶ ماهه در سقف ۱۵ درصد ظرفیت تولید با احتساب سود مشارکت حداکثر ۱۲ درصد خواهد بود.

 

متقاضیان امکان انتخاب روش خرید به صورت پیش‌فروش یا مشارکت تولید را در مرحله ثبت‌نام دارا می‌باشند و خودروسازان مکلف به فروش خودرو به ترتیب اولویت پیش‌فروش، مشارکت در تولید یک‌ساله و دوساله در خودرو‌های قابل عرضه می‌باشند.

 

همچنین ظرفیت تولید قابل فروش با در نظر گرفتن تعهدات معوق و جاری توسط کمیته خودرو محاسبه شود و سود انصراف، ۳ درصد کمتر از سود مشارکت مندرج در قرارداد مشارکت در تولید است.

 

علاوه بر این رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هم اعلام کرد: از این پس نگهداری خودرو در سوله و انبار‌ها و پارکینگ‌ها مشمول تطبیق با شرایط انبارداری خواهد بود، به‌گونه‌ای که اگر فردی خودرو صفری را در انبار یا پارکینگ نگهداری نماید، چنانچه در سامانه انبارداری ثبت‌نام نکرده باشد، مشمول احتکار و عدم عرضه خواهد بود. مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر‌گونه خودرو صفر در انبار‌ها و پارکینگ‌ها با تماس با شماره ۱۲۴ و مراکز مربوط وزارت صنعت، معدن و تجارت موضوع را در میان بگذارند.

 

تشدید نظارت‌ها و اعلام مجوز افزایش قیمت‌ها اثرات خود را در همان ساعات نخست بر بازار قیمت انواع خودرو‌های داخلی گذاشت به نحوی که روند کاهشی قیمت‌ها با گذشت چند روز همچنان ادامه دارد. در حال حاضر قیمت خودرو‌های داخلی و مونتاژی ۲۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان کاهش داشته که همین امر محتکران خودرو را با نگرانی زیادی روبه‌رو کرده، به طوری که آن‌ها را مجبور به فروش محصولات با قیمت پایین‌تر کرده است، اما از آن طرف خبری از مشتری در بازار نیست.

 

ابلاغ‌نشدن فهرست جدید قیمت انواع خودرو که قرار بود هفته گذشته اعلام شود باعث شده تا خرید و فروش خودرو متوقف شود و همه برای خرید منتظر فهرست جدید قیمت‌ها باشند. آن‌طور که شنیده شد، این فهرست در طول هفته گذشته تکمیل شده و احتمالاً امروز، شنبه، به شرکت‌های خودروساز ابلاغ خواهد شد.

 

با اعلام فهرست جدید، روند کاهشی قیمت‌ها به حدی خواهد رسید که فقط سود فروشنده ۱۰ درصد بیشتر از قیمت کارخانه باشد در غیر این صورت فروشنده متخلف و با آن برخورد خواهد شد.


منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
57
47
اره همین کار عالیه اگر 405 زیر 80 ملیون بیاد خیلی خوب میشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
بنده خدا سرخوشی ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
اگه ۴۰۵ زیر ۸۰ اعلام کنند قیمت بازار بالای ۲۰۰ میلیون میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
جالبه دیسلایک خوردی!
سین الف
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
انقدرتومملکت مابرای مافیای خودروبال وپردادند که قیمت خودروهرچی باشه مردم ماقبول میکنند.متاسفانه بااین قیمت هامردم مارادارن بازی میدن با۸۰میلیون تومن توکشورانگلیس شمایه شاسی بلندخوب میخری؟لعنت به مافیاودلالان خودرو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
نه عربز وقتی گفتن فقط مردم می تونن تا 10 درصد بیشتر از کارخانه بفروشند که نمی تونن 200 میلیون بدن میشه گرانفروشی مردم باید گزارش کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
ای ول به تعزیرات باید زودتر از اینا ورود میکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
سلام اخر تو چند سالت است ..
گول متورش را خوردی ..
همه لاک پلاسیک است
ورق نداره...
چی فکر کردی ..مگر پلاستیک کلیو چنده..
اخر ورق روغن نباتی است
یک متور داره یک سگ دست..
جمع ش را بکش ..
۷۰۰ کلیو است اهن کلیو ۶ هزار ...
حالا این دو تا را جمع کن چقد شد قیمت به دستت میاد..
چهار ملیون دوست هزار قیمت این ماشینها است..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
33
22
چرا نمیشه احراز هویت کرد
این چه وضعیتی
مسعودمهاجری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
خدایی هنوزهم قیمت ماشین هازیاده بایدپراید۳۰تومن بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
داداش با کامپیوتر و نت پرسرعت باید احراز هویت کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
9
49
ماخیلی بدبختیم این قیمتهابخوره به سرتون انشالا
اران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
12
37
مردم همیشه درصحنه
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
6
35
من کارگر از سال96میخوام پراید بخرم نمیتونم رفتم بنگا پراید83روگذاشتن برافروش35اخه کجاش ارزونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
تنها راه برگشت قیمت خودرو به ارزش واقعیش ،،تنها ازاد گذاشتن واردات خودرو دست دوم زیر پنج سال به کشور است واینکه گمرکی وسایر هزینه های سند وپلاک منصفانه از خریداران ووارد کنندگان اخذ شود ،،والا راه دیگر تولید فراوان است که عرضه وتقاضا را به سطح تساوی ویا عرضه کمی بالاتر از تقاضا انجام شود که انهم در این شرایط بعیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
8
36
پس چرا الآن قیمت ها با قبل هیچ فرقی نکرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
خیلی بیسوادی
Farhad
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
7
44
طلا گرمی ۷۰۵ هزار شده زمین خالی تو شهرستان متری حداقل ۲ میلیون شما اگه اینکاره هستین خونه رو بکنین ۳۰ میلیون همه بخرن ماشین واجبتر بود یا خونه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
بترسین از این ملت و خجالت بکشین از این نوع حکومت کردن
یاسرنازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
40
چرا وقتی که اعلام میکنین سایت برای ثبت نام خودرو باز است و میریم ثبت نام کنیم بعداز چند دقیقه سایت بسته میشه ایا این انصاف است که عده ای دلال که برای معامله ثبت نام میکنن حق ما را که مصرف کننده هستیم پایمال میکنن .اینقد ب فکر افزایش قیمت هستین اینقد هم ب فکرزمان ثبت نام باشین که بتوانیم ثبت نام کنیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
خاک توسرتون که هنوز میرید با این قیمت ها ثبت نام میکنید
علی قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
دلال ها که همان نمایندگی های لاشخورهستندموقع ثبت نام چندین کاربرکامپیوترحرفه ای درتهران دارندکه باتجهیزات الکترونیکی روزکه صدتاصدتا ثبت نام میکنندکه نوبت به توودیگران نمرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بدوبخرتموم شد۹۰ کمه تاخرهستش پالون که نخریدمیمیریدچندماه درست میشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
10
40
ای کاش زودتر این کارو میکردن دیگه نامید شده بودیم با خودم میگفتم دیگه حسرت پراید هم موند رو دلمون مرسیغ
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
8
42
سلام هرروزبدترازدیروزمیشویم اینها دروغهای ی بیش نیست دست ازسرمردم بردارید مسئولین نابکار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
3
34
اگه قیمت ماشین بالاتر اعلام کنند بعد ی مدت قیمت بازار مثلا پراید بالای صد میلیون میشه منظورم بالاتر از قیمت کارخانه الان
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
4
19
سلام اگر راست باشد این حرفها شاید ما هم ماشین دارشویم نه صفر مدل پایین
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
23
خواهشمند است لیست قیمتهای خودرو ها و همچنین نوع خودروهایی که قرار است از طرف کارخانه فروخته شود به مردم اطلاع رسانی شود . با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
29
کاش. اینطوری. باشدقیمت. هابیان. پایین
جنوبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
31
7
الان تیبا تو بورسه بسیار ماشین محکم و کم مصرف وپرشتابیه ضمنا کم خرجه
الیاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
7
33
با سلام قیمت پراید خیلی بالاست باید حداکثر قیمت پراید بشه 30 میلیون
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
به همین خیال باشین
دانیال
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
31
ملت رو مسخره گیر اوردن، هی امروز هی فردا ،،بابا اعلام کنید دیگه قیمت هارو ینی چی، ملت رو الاف خودشون کردن
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
34
مردشور این مسیولین رو ببره که توانایی تولید کنترل قیمت یه ماشین رو ندارند تو همه دنیا ماشین رو اقساطی دم کمپانی بر می داری و میری اینجا باید پول رو جلو جلو بدی ماشین رو با قرعه کشی بهت بدن اونوقت دم از خود کفایی صادرات و... میزنیم
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
احتمالا باید بریم داد بزنیم خدایا مردیم ازخوشی یه کم درصدشو کم کن زنجیر نبریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
3
45
همه چی باید ارزون بشه غیراز ماشین خونه هم باید ارزون بشه الان کسی که میخواسته ماشینش را بفروشه و خونه بخره اگه ماشین ارزون بشه و خونه همچنان گرون باشه که بیچاره میشه وبی خونه ای کاش یه کم فکر مردم بودن طلا و خونه و زمین و ماشین و دلار می اومد پایین آخه یه جوون یا ۱۸۰۰حقوق چطور میتونه ازدواج کنه و طلا بخره ماشین بخره خونه بخره خرج زن و بچه بده والا جونها گناه دارن حالا یه عده خونه دارن ماشین دارن ازدواج کردن توی گرونی فشار زیاد بهشون نمی یاد مرگ بر گرونی که جوونها نابودمیشن همه چیز باید ارزون بشه همه چیز همه چیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
نفست حق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
کیه که نشسته ماشین گیریم گرون هم بفروشه و با پولش خونه بخره.‌انباری هم نمیتونی بخری مگر ماشینت حداقل یه میلیارد بخرن تا بتونی با پولش یه واحد آپارتمان پایین شهر بخری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
4
38
بخدا فقط میخواهم جیب ملت رو خالی کنند همیشه قیمت رو خیلی میبرم بالا بعدش میان میگن از دست ما خارج شده قیمت بعد کمی تو رسانه اب و تاب میدن میگن قیماتهارو کم کردیم منت سر مردم میزان مثال به مرگ میگیره به تب رازی بشیم
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
6
41
اینه همش جو روانی تو ایران تاحالا شده چیزی گرون بشه بع ارزون بشه دارن مردم را به جون هم میندازن یک ماه نشده دوباره قیمتها سر به فلک می کشه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
خدا کنه رو حرفشون وایستند. پیگیری کنند تا ماشین با همون قیمتی که گفتند بیاد پایین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
بخرید نخرید
وضعیت فعلی ملت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
همش دروغ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
خدا ازشون نگزره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
5
چرا شما فکر میکنید فقط ماشین گرونه .مسکن رفته بالا .خوراک.پوشاک.وبقیه اجناس دلتون خوش کردین ماشین میاد پایین وقتی قیمت کارخونه بره بالا صد درصد بازار آزادم میره بالا اینکه چیز عادیه تو ایران اینا نمیان برای محض رضای خدا کری انجام بدن اینا سیاستشونه الان باید قیمت پراید بااین شرایط نابسامانی ۳۵باشه نکه ۷۰پس ما مردم یکم بهتر ببینیم بدونیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
12
انشاالله توقبرستون جواب ظلم هایی که به مردم می کنن رومیگیرن
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
7
تا این ملت همیشه در صحنه هست ارزانی رتتتت
h. a
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
9
نمیتونید خودرو تولید کنید بدید به سپاه تا ببینید چی تولید میکنه،. ی مشت دلال و دزد دورهم جمع شدن خدالعنتتون کنه همه رو بدبخت کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
8
بخدا دیگه خسته شدیم دیگه کارمون از زندگی کردن گذشته الان تلاش میکنیم زنده بمونیم ماکه باور نداریم شرایط بهتر بشه
ناشناس
Netherlands
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
4
هروز برای یک چیز باید جوش بزنییم میمردید همین کار روزودتر بکنین تکلیف من که باهزار بدبختی پول قرض کردم چکار کنم
ف.ا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
5
3
سلام . بنظرم دولت. اجازه بده قیمتها آزاد بشه .نباید با زور قیمت وپایین نگه داشت تا همه صاحب خودرو بشن . خودرو مانند مسکن وسیله خیلی ضروری زندگی نیست هرکس که توانش رو داره بخره وهر کس که توان خرید نداره از حمل ونقل عمومی استفاده کنه . اینطوری وضعیت ترافیک وتصادفات هم کمتر میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
11
سلام من سایپا کار میکنم از برج12هیچی فروش نداشتیم فقط میفرستن انبار
ناشناس
United States of America
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
2
2
مسخره بازی
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
6
بتازونین ک خوب میتازین ی روزی همتون بایدجواب بدین دیرنکردین
ناشناس
United States of America
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
4
نظر دا دن ملت تاثیری دارد نه هرکار خودتان کردید فعلا
ناشناس
United States of America
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
2
نظر دا دن ملت تاثیری دارد نه هرکار خودتان کردید فعلا
مرتضی مجیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
5
این همه دولت بلوف زد طی ۲ روز بقولی پوست میکنم فلان میکنم حالا که دیدند این مردم بدبخت راهی ندارند جهت قیمت خودرو که برایشان تعیین میشود دارند فکر میکنند چه جوری سر مردم کلاه بگذارند دیدند مردم برای یک پراید فکستنی ۷۰ میلیون پول میدهند و تا ۹۰ میلیون هم رفته وارد نقشه شدند از کجا ببرند واقعا" باید تاسف خورد از بی کفایتی این دولت و دولت های قبلی تمام هزینه ها را از جیب مردم گرفتار ایران خرج کردند طبق معمول یک مشت واقعا" بی سواد وطن فروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
7
یکم خجالت بکشین
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
8
ی جوری تونمایندگی ثبت نام کنیدتاسه سال حق فروش به شخص دیگری نداشته باشن اینطورخریدارواقعی معلوم میشه
مشایخی از اصفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
آنها باپولداها بیشتر تعامل دارن و بانها یاری دارند اما بنده وام گرفتم وکمی طلا داشتم فروختم برای خانوادام بخرم از لت که می کشم بابچه مریض نجات پیدا کنم.. برتر گرفتاریم زیادشود چه کمی تاحالا به قشر از جامعه متوسط وزیر فقر کردئد.. خدا لعنت کند بانیشرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
1
چرانمیادنظرم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
3
خداکنه که قیمت ها بیان پایین خداکنه بخدا یکم نظارتو جدیت میخوادکه مسعولین انجام بدن دست دلال ها کوتاه میشه لطفا رسیدگی کنید لطفا
پویان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
وای چه خوب عالیه
ولی الله
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
3
سلام باید یک نفر از اروپا بیارند به این مسولین اموزش فروش انترنتی اموزش بده کسی که اعلام میکنه میکه سایت باز میشه مردم را سرکار میذاره که انشاالله خدا سرکار بذاردش خدا خوابش بده این قدر مردم رو اذیت میکنه سایتی که همیشه بسته یا انتن نداره یا سیستم قطع میشه چه مرضی هست این همه نمایندگی سطع شهر ها هست باید ثبت نام کنند فقط حرف میزنند عمل نیست کلاه بردا ی ازاین بهتر نمیشه باید خجالت بکشن چقدر لعنت از دهن این ملت میخورند
ولی الله
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
5
سلام باید یک نفر از اروپا بیارند به این مسولین اموزش فروش انترنتی اموزش بده کسی که اعلام میکنه میکه سایت باز میشه مردم را سرکار میذاره که انشاالله خدا سرکار بذاردش خدا خوابش بده این قدر مردم رو اذیت میکنه سایتی که همیشه بسته یا انتن نداره یا سیستم قطع میشه چه مرضی هست این همه نمایندگی سطع شهر ها هست باید ثبت نام کنند فقط حرف میزنند عمل نیست کلاه بردا ی ازاین بهتر نمیشه باید خجالت بکشن چقدر لعنت از دهن این ملت میخورند
ولی الله
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
سلام باید یک نفر از اروپا بیارند به این مسولین اموزش فروش انترنتی اموزش بده کسی که اعلام میکنه میکه سایت باز میشه مردم را سرکار میذاره که انشاالله خدا سرکار بذاردش خدا خوابش بده این قدر مردم رو اذیت میکنه سایتی که همیشه بسته یا انتن نداره یا سیستم قطع میشه چه مرضی هست این همه نمایندگی سطع شهر ها هست باید ثبت نام کنند فقط حرف میزنند عمل نیست کلاه بردا ی ازاین بهتر نمیشه باید خجالت بکشن چقدر لعنت از دهن این ملت میخورند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
6
ای ایرانی بد بخت هنوز دست ملا ها را نخوندی هرچیزی را صد در صد گران میکنن بعد ۱۰ درصد ارزان مردم بیچاره هم میگن ارزون شد نمیگن هفته پیش پراید ۵۰ میلیون بود یه دفعه شد ۹۰ میلیون حالا شده ۷۵ میگن ارزون شده
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
8
چقدرملت ماساده هستن بین خودشون اختلاف فعلا گیردادن به قیمت خودرواونم الکی وگرنه محاله باقیمتی که اونامیگن دانه ای خودروبه کسی بفروشن
کارمند حقوق بگیر دست خالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
5
اگر دولت تدبیر وامید اسما درک بکنه وبصورت نمونه به مردم احترام بگذاره پژو ۴۰۵ قیمت ۲۵ میلیون وپراید ۱۵ میلیون وبهمین ترتیب قیمت در توان مردم تنظیم بکنه خیلی خوبه وگرنه بازی دولته دوروز دیگه چندین برابر میبره بالا خدا را خوش نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
6
تف به شرف نداشتتون...آخه بی شرفها خودتون ماشینهای بی کیفیت رو توانبارهای سایپاوایرانخودرواحتکارمیکنین..بعدبه چندین برابرقیمت بامنت وپول پیش گرفتن وقرعه کشی میدین به مردم..تازه اگه واقعا بدین وبعدش دبه درنیارین..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
3
به همین خیال باشید تا ماشین بیاد پایین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
2
خدااایش این چه قیمتیه اینا بااین پولا تاچه حد میخوان خون مردمو توشیشه کننند اقااااااای ریئسی کجااااااای چرا جلوی دلالارو نمیگیره؟؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
2
خودکرده راتدبیرنیست ازماست که برماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
به همین خیال باشین چندوقت دیگه تابستونه وهمه قصدمسافرت میکنن ببینین ماشین چقدرمیره بالا پس بخرین تابدترنشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
ازماست که بر پاست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
5
ان الله لایغیروبقوم الایغیروبنفسی برادروخواهرعزیز خودکرده راتدبیرنیست ازماست که برماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
سلام. کرمان موتور 25درصدبیشتر خود شرکت گرون کرده به تازه گی چی کی با او که متخلف است برخورد میکند
رحیمی
Germany
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
2
تورو خدا فقط نخرید چه از دلالش چه از کارخونه به والله میشه بدون ماشین هم زنده موند اگر این کار رو بکنید به قیمت واقعی میرسه خودرو ....تورو خدا فقط نخرید
احمد ج
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
2
سلام وعرض ادب وخسته نباشیدوتشکرازتلاشهای شما؛لطفا درخصوص شفاف سازی ترفند مسبوق به سابقه خودروسازان مخصوصا ایران خودرو وسایپا بررسینموده واعلام واقعیت ؛واظهارنظر بفرمایید.بعنوان مثال:پیش فروش خودرو تیبا صندوقدار درفروردین واردیبهشت ماه۹۸با پرداخت ۲۱ میلیون تومان وتعهددرتحویل خودرو(ارسال دعوتنامه تکمیل وجه)دراسفند ۹۸؛متاسفانه تاکنون دعوتنامه صادر نشده است وکسانیکه هنوز تکمیل وجه ننموده اند،مشمول افزایش قیمتهای جدید خواهند شد.باتوجه به واریزی مبلغ فوق بیش از یکسال هنوز خودرو ساز تمایلی برای تحویل ندارد،ودقیقا قصدافزایش قیمت رابرای این نوع پیش فروش را دارد.بعضاکسانیکه دراردیبهشت ماه سال قبل بااختلاف چندین روزباهم ثبت نام نموده اندمشمول افزایش قیمت نخواهند شدچرا که تکمیل وجه نموده اند،وبیشترثبت نام کنندگان بدلیل پایمال نمودن حق وحقوق ثبت نام کنندگان ناشی از حقه بازی وتعلل وتاخیر درتعهدات بصورت عمدی خودرو ساز ،باید خودرو را به قیمت روز تکمیل وجه نمایند.خواهشمنداست ؛صدای خفه شدگان اجحاف خودرو سازان رامنعکس نمایید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
2
یعنی واقعا تاسف داره زحمت کشیدین حقشه هیچکس خدانکنه ازتون ماشینای مسخرتون بمونه رو دستتون مردم کلا مسخره کردین نه؟؟ جای این مسخره بازیا قیمت خونه رو بیارین پایین هممون سرکاریم
ناصرصفر اده
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام بنده کوییک ثبت نام کرده بودم قراراخر اردیبهشت بودمتاسفانه خبری نیست خواهشمندم رسیدگی کنید
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
چقدر بدبختیم که نمیتونیم بریم بازار یه ماشین با قیمت مناسب بخریم من با 3 تومن درامد ماهانه چطور یه ماشین معمولی رو با 80 تومن بخرم ...
حمید شهبازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
خدایش پراید نهایتش ده ملیون تومان باید باشه، با این وزییت بنزین و گرانی، قشر زیر خط فقر فقط میتوانند پراید سوار شن ، نه با این قیمتها، بابا یه کم فکر مردم ،این کشور باشید ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
وضیعت نیست به نظرتون
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
هرچه بگندد نمکش می زنند ، وای به روزی که بگندد نمک
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
اگر هر چیزی رو بخوان درست انجام بدن میتونن اما اول بیخیال میشن تا به جایی که نباید برسه میرسه، بعد میان یه مقدار کنترل میکنن. بعد دوباره اروم اروم میاد به همون قیمت بالا، برای ما مردم هم چیز غیر طبیعی نیست همیشه همین بوده
یه مثال
اگه قیمت خودرو باتورم ۳ سال که حقوق کارگران با همونی که حساب کردن باشه این قیمت نبود
سکینه شادمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
1
سلام آقای مدرس خیابانی تو را به خدا یه ماشین به ما بدهید ما هرچه میکنیم نمیتوانیم تو سایت ثبت نام کنیم قربتا الا کمک کن
۰۹۱۲۳۹۹۵۲۱۵
م بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
1
با سلام
آقایان محترم ، گرانی و بی کیفیتی هم حدی دارد
یه کم به خودتان بیایید ، انصاف داشته باشید به خدا یه روزی چوبشو میخورید چرا باید مردم به خصوص جوانها در حسرت یه پراید گرازه بسوزن ،،،، " انسانها دیر یا زود سزای اغمالشان را خواهند چشید "
از ما گفتن و از شما نشنیدن که فقط به فکر جیبتان هستید ...
یا حق
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
2
اقا نخرین تا همه چی درست بشه
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
سلام
اصن به خرید ملت ربطی نداره اینقد جیب دولت پراز دلاره که هر قیمتی بگه کسی هم نخره ککش نمیگزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
آخه ماشین که برا دولت نیست، اگه مردم نخرن دلال ها دست از سر ماشین برمیدارن.چطور قبلا ماشین رو قسطی میدادن هرجا تبلیغ فروش بود.التماس میکردن! الان چی عوض شده؟ همه مردم ایران یهو ماشین هاشون رو فروختن و میخوان ماشین بخرن؟ همه اینا بازار گرمیه
ناشنتس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
چرا پراید۱۱۱ شده ۶۷ ولی پراید ۱۳۱ همون ۷۵ تومن مونده چرا پیگیری نمیکنین مسوولا مردم بدبخت باید چیکار کنن از دست دلال
مجید
Netherlands
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
چرا قوه قضائیه به طور قاطع وارد نمیشود وجدی با محتکران برخورد کنی ومجازات را جلوچشم مردم برا ی محتکر ماشین دارو مواد غذایی وسایر چیزها انجام دهد تا برای دیگران درس عبرت شود میگویند مجازات میشوند ولی اصلا چنین چیز نیست عدالت حضرت علی را اجرا کنند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
2
زیر گل برید انشاله ولال از دنیا برید با این تصمیم تان
کیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
2
مردم ایران ساده هستند
قیمت خودرو دست دلال هاست وقتی دلالها تبلیغ میککندد و الکی جو ساری میکنند نه بابا ارزون نمیشه مردم هم باور میکنند شماها همه بگید ارزون میشه و نخرید منتظر بمونید تز این ارزونتر بشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
در اینکه قیمتها موقتا میاد پایین.و دوباره نجومی میره بالا شکی نیست و این موضوع برای همه هم ثابت شده است.ولی نمیدونم دقیقا چه رابطه ای با طلا داره که در عوض چند برابر بالا میره
ناشناس
United States of America
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
2
یه مشت بی سواد بی کفایت بازار خودرو رو گرفتن تو دستشون اشغالایی که تولید میکنین در شان خودتونه نه مردم ستمدیده این مملکت در بند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
شاسیبو لند
مهردادAgh
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
این مردم خیلی بدشدن یکی خونه داره یاماشین تاگرون میشه قند تودلش اب میشه اینقدرنادونه که فکرنمیکنه که اخه بچش هم باید خونه وماشین بخره یابرادروخواهرش، تازه قیمت ماشین صفر واگه کارخونه زده باشه مثلا ۱۰۰تومان یابو همون وزده۱۱۰تومان میگی چرا چیزی ازخودت گذاشتی روماشین مثل .....نگاهت میکنه؟اون وقت این حالوها قیمت بالا پاین میکنن
سایه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
آخه معلوم نیست که این حرفی که زدن راسته یا دروغ. یهو میبینی پول این ملت مظلوم رو میگیرن، الکی میگن قرعه کشی میکنیم، بعد یه هفته با پول ملت کاراشون رو روبه راه میکنن بعد یه هفته میگن قرعه به نام شما نبود بیا اینم پولتون .اینقدر دروغ شنیدیم که من به این حرفا اعتماد ندارم والا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
خرک نمیر بهار میاد قمبوزه با خیار میاد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
اینایی که گفتین فقط شعار برای شکستن قیمت هاس ، از قیمت های لوازم یدکی معلوم قیمت خودرو چقدر بالا رفته .. نکته بعدی حالا مثلا من ماشین خریدم تو پارکینگم نگه داشتم نمیخوام سوار بشم یا بفروشم به کسی ربطی داره ؟؟ نکته بعدی قشنگ مصداق تبلیغ آدم فروشیه که هر کس تو پارکینگش یدونه ماشین نگه داشت بریم اطلاع بدیم خانوم اجازه اینا یدونه ماشین نگه داشتن نمیخوان سوار بشن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
تو رو به خدا یه فکر به حال اون کسی کنید که میخاد ماشین بفروشه
اگر فروخت دوباره می‌تونه بخره تو این بازار آشفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
این مردمی که میبینم وقتی میرن ثبت نام میکنن یعنی این قیمتهای کذای رو قبول دارن هرچی میکسیم از خودمون هست یک سری دلال
علی قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
شما ملت روکه دوست نداریداگرخدارودوست داریدبه خاطرخداهم که شده دست ازتولیدبرداریدتعطیل کنیدهم ملت راحت میشه رسانه هم کارخودش رومیکنه..یک چیزی ازخودروشنیدید.کره جنوبی اگه باشماشروع کردواین وضعشه...به خاطره اینه که بشیشترسودش روصرف تحقیقات کردونتیجه اش رومیبینید..ولی شما چی..چراسعی میکنیدجلوی فهم مردم روبگیریدمن که خیرندیدم.بقیه رونمیدانم
راد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
مسئولین برن بمیرن .دروغ میگن بی شرفا
محمد قمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام این دوباره یه بازیه کثیفه واسه خالی کردن جیب مردم وپرکردن جیب خودشون،تو ایران آیا چیزی تاحالا ارزون شده که همه الان منتظرن که مثلا حداقل این پراید قاتل ارزون بشه،به خداتقصیر خودمونه،آقانخرید خوب چرا دارید خودتون خاک میریزید تو سرخودتون،وقتی داریم سواری میدیم خوب اوناهم دارن سوارمون میشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
سلام عرب تازه میگه مو نیم شیعه هستم..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام عرب تازه میگوید مو نیم شیعه هستم
۳ روز مرتکیه باید توبه کنی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام و گر نه یک باران او خوزستان ببارم...
که به هلم و سهلم بگی زکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام حالا عرب برو توبه کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام نظر حیدر کرار خاهد افتاد حالا برو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام اگر بکن عرب فردا زمین زیره پا میخواهه دو نیم بشه....میگوید ...ها..
میدانی ان ماشین برلیم ارزش نداره...عرب باز دهانش
را بلز میکنه ..میگوی ..ها..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام السعود تو مثله مار در مکه جمبرک زدی
چی حالایته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام به قول مردای قدیم ایران ناسینال قدیم...
کمی سنجش کنید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
اگه ۴۰۵ زیر ۸۰ملیون بشه خیلی خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
تور خدا جلو دلالا بکیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام اخر تو چند سالت است ..
گول متورش را خوردی ..
همه لاک پلاسیک است
ورق نداره...
چی فکر کردی ..مگر پلاستیک کلیو چنده..
اخر ورق روغن نباتی است
یک متور داره یک سگ دست..
جمع ش را بکش ..
۷۰۰ کلیو است اهن کلیو ۶ هزار ...
حالا این دو تا را جمع کن چقد شد قیمت به دستت میاد..
چهار ملیون دوست هزار قیمت این ماشینها است..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام ۷۰۰ کلیو وزن ناالص ماشین است
نصفش پلاسیک است
به پای هم کلیون ۶ هزار توامان میشه چهار ملیون دوست هزار تومان...
دیدی چه دزدا در کشور است ...
میخواهه برع مریخ بسازی..زور روی تو میاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام حالا قیمت ۳۰ ملیون بیشتر نه نمیرزه..
با به شرتی شروتی نریه مریخ اباد کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام من هم تیکنیسیان قالب زن هستم کچ بره ساختمان هستم ...یک ورق یک قالب ..خیا کن
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
یعنی خاک بر سرتون با خودرو هاتون لگن میسازین
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
یعنی خاک بر سرتون با خودرو هاتون لگن میسازین
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
یعنی خاک بر سرتون با خودرو هاتون لگن میسازین
مرادی پور
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
تازمانیکه خودرو با تعرفه منطقی برای رقابت دربازار وارد نشود هیچ اتفافی برای خودرو نخواهد افتادشمامیتوانید تویوتا زیر۱۸۰۰ccرا وارو کنید خیلی تفاوت قیمت با تیبا وساینا نداشته باشه پول پیش هم نخوادشما جیب مردم تولیدمیکنید لی کیفیت و گرانقیمت تحویل میدید .
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
کاش همینقدربفکرماشین وقیمتش اهمییت میدن کمی هم بفکر کشاورز وقیمت گندم کاران اهمییت داده بشه که اگه نباشه زندگی نیست بدون ماشین میشه زندگی کرد....
سیروس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
خوب الان اونوقت اول باید بیان سایت دیوار رو جمع کنن ملت دلال اونجان که نمیشه کنترلشون کرد ، یارو حواله رو ۳۷ تومن اسفند گرفته برا سمند، اردیبهشت ماه ۱۰۰ تومن داره تو دیوار میفروشه که اسفند ۹۹ تحویلش هست تازه ، الان کجا گزارش بدیم؟؟؟؟ همش کشکه داداش من شما باور نکن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام بنده سال94درسایپایک دستگاه آریوثبت نام کردم بعداز4سال سایپا گفت نداریم بیا2دستگاه تیبا صندوقداربگیر الباقی وجه روبه حساب سایپا واریزکردمدرمهر98 ولی تااین تاریخ99/2/28هنوزازماشین خبری نیست وسرکاریم هیچ کس هم چه نمایندگی وچه خودسایپا جوابگونیست خدالعنت کنداین ازخدابیخبران را
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
آهای مسئولینی که ایطورمردم دست انداختید،دارید باروح و روان همه بازی میکنید،وقتی ک مردید باید جواب همه ی اینارو پس بدید،تمام جوونا بخاطرگرونی نابودشدن،معتادشدن،بیکارن،مجردن،خداازتون نمیگذره،روز قیامت یقه همتونو میگیریم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
اینا همش وعده سرخرمن هست
بریدپول دزدی هایی که کردیدبشمارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
اگر همه باهم باشیم و ماشین گران نخریم قیمت میاد پایین و افسوس که به فکر هم نیستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام گندم ری
بی خواص؛ ملک ری
....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام گندم ری
بی خواص؛ ملک ری ...
عمر بن سعد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام گندم ری
بی خواص؛ ملک ری ...
عمر بن سعد
....حالا قیمت ت با عمر بن سعد یکی ه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام می‌زیست. پدرش سعد بن ابی وقاص در نبرد قادسیه فرمانده سپاه اسلام بود. در زمان خلافت یزید بن معاویه، عبیدالله بن زیاد او را به حکومت ری وعده داد. عمر بن سعد از طرف ابن زیاد مأموریت یافت که حسین بن علی و همراهانش را به قتل برساند. ویکی‌پدیا..
..برای ت متعسفم اقای روحاتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
106
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
106
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام می‌زیست. پدرش سعد بن ابی وقاص در نبرد قادسیه فرمانده سپاه اسلام بود. در زمان خلافت یزید بن معاویه، عبیدالله بن زیاد او را به حکومت ری وعده داد. عمر بن سعد از طرف ابن زیاد مأموریت یافت که حسین بن علی و همراهانش را به قتل برساند. ویکی‌پدیا..
..برای ت متعسفم  اقای روحاتی..
...کارخانه ایران ایست بارسی ناسینال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
عمر بن سعد (نام کامل وی: عمر بن سعد بن ابی وقاص بن حفص بن عبید زهری مدنی) از تابعین محمد پیامبر اسلام است که در کوفه می‌زیست.

پدرش سعد بن ابی وقاص در نبرد قادسیه فرمانده سپاه اسلام بود. در زمان خلافت یزید بن معاویه، عبیدالله بن زیاد او را به حکومت ری وعده داد.
عمر بن سعد از طرف ابن زیاد مأموریت یافت که حسین بن علی و همراهانش را به قتل برساند. مذاکرات عمر پسر سعد با حسین به نتیجه نرسید و وی حاضر به بیعت با یزید نشد. لشکر عمر سعد در ۱۰ محرم ۶۱ هجری به حسین و خانواده‌اش حمله کرد و بیش از هفتاد تن از یارانش را کشت. وی تا زمان قیام مختار ثقفی خانه‌نشین شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
خدا لعنت کنه کسی رو که مردم رو به این روز انداخته ما از افغانستان هم موندیم اونابا۱۰۰ملیون تیوتا هایلوکس سوارمیشن ما با۱۰۰ملیون پراید برپدر شرکت ماشین سازی داخلی لعنت خدا لقمه خوش از گلوی خانوادتون پایین نبره ازخدابی خبرا خدا یا خودت رحم کن تواین مملکت نفس ازمردم گرفته شده باخدا کمک کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
۳۰سالمه بزرگترین آرزوم شده اینکه بتونم ی پراید بخرم چندساله کارگری میکنم بازم پولم نمیرسه که بتونم بخرم روز به روز هم داره قیمتها بالاتر میره .خدایا زودتر بکوشمون راحت بشیم این چه زندگیه آخه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
پراید ۸ملیون بیشتر نمیرزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
پراید ۸ملیون بیشتر نمیرزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
0
پراید ۸ملیون بیشتر نمیرزه
یه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
1
بخدا به فکر ما قشر ضعیف جامعه باشید با هزار امید یه خودرو ثبت نام میکنه الانم این از وضعیت خودرو قیمت تحویل خودرو آقای مقیمی عزیز واقعا از شما انتظار داریم که به فکر مردم باشید چون شما از جنس مردم هستید
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام/بیچاره ها اصلا بدون ماشین نمی توانندزنده بمانندباباهرقیمتی بفروشید صف می کشندهرچندکه خیابانهاپرازخودروشده است.
ناشناس
Germany
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
اگر 206تیپ 5زیره 80یا90بیا عالی میشه که بتونیم خریداری کنیم و به نحو خوشحالی استفاده نماییم
خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
بدبختا پاشید برید خریداتون انجام بدید بعدازعیدفطروضع بدترمیشه
ناشناس
Germany
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
دیگه نمیدونیم چیکار کنیم بخدا نمیتونیم ی پراید بخریم تو این گرانی زندگی به این سختی از صبح تا شب باید کار کنم فقط خرج خونه دربیارم با این گرونی ماشین میشه خرید فقط باید افسوس ی پراید هم بکشیم
منم خرم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
دیوث های دزد
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
باید قیمت خونه و ودلار و بقیه چیزا رو هم بیارن پایین. مخصوصا خونه، نمیشه فقط رو ماشین زوم کنند که- ما که بخوایم خونه بخریم خب باید ماشینو بفروشیم . خونه وحشتناکه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
فقط پیش فروش مثل دف‌هات قبل نباشد که دلالان را برای ثبت نام بیشتر کرده بود وکت اصلا نتونستیم ثبت نام کنیم
کتاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
خاک تو سرتون دزدای بی شرف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
خدااین دوخودروسازراخودش نابود کند بلکه ملت ایران نفس راحت بکشند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام خودرو اقصاطی هم داره یا نقدیه ممنون
ناشناس
United States of America
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
نظر خاصی ندارم به نظر خود خودروسازها خیلی خوبه صد افرین
ناشناس
United States of America
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
نظر خاصی ندارم به نظر خود خودروسازها خیلی خوبه صد افرین
ناشناس
United States of America
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
نظر خاصی ندارم به نظر خود خودروسازها خیلی خوبه صد افرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
رهبر عزیز خواهش می کنم وارد این موضوع شو...و مردم رو نجات بده..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
رهبر عزیز خواهش می کنم وارد این موضوع شو...و مردم رو نجات بده..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
رهبر عزیز خواهش می کنم وارد این موضوع شو...و مردم رو نجات بده..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
رهبر عزیز خواهش می کنم وارد این موضوع شو...و مردم رو نجات بده..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
رهبر عزیز خواهش می کنم وارد این موضوع شو...و مردم رو نجات بده..
یاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
خاک برسرتون با این مدیریت کردنتون چرا قیمت طلا خونه زمین و... رو پایین نمیارید، حسرت ی تکه طلا رو دل ما موند پول خونه و ماشینو ک نداریم
سعید حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
صاحبان محترم ایرانخودرو وسایپا واقعا دیگه خسته نشدید از ساختن این فرقوتها جان ملت که سالانه بااین مزخرفاتی که درست میکنید امار کشته شدگان رو توجادها بخاطر این محصولات داخلی مزخرف خودتون دیگه میدونید وحاضر نیستید خودوخانوادهاتون ازاین ماشینهای ساخت خودتون سوار بشن پراید و۴۰۵ تابه کی میخاهید بااین مردم بدبخت بازی کنید دیگه بس نیست واقعا ملت رو بلانصبت مردم عزیز کشور خر فرض نکنید از صبر وتحمل ملت سواستفاده نکنید بسه دیگه بیچارمون کردید هر مسعولی در هر پستی که داره داره خیانت ودزدی میکنه اخه چرا مگه این کشور مال خودمان نیست مگه مال شماهم نیست انگاری یک عده ریختن یک کشوررو تصاحب کردن ومیخان غارتش کنن این اشتباهه هیچ تصاحبی در کار نیست این کشور واین خاک اسمش وطن ومیهنمونه مال هنه مونه دست از غارت ودزدی وخیانت از کشورودارایی خودمون برداریم بفکر مردمانمان باشیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->