سرخط خبرها

پویش نذر کریمانه، نمایش هم‌بستگی و میل دیگرخواهی

  • کد خبر: ۲۷۲۴۱
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
پویش نذر کریمانه، نمایش هم‌بستگی و میل دیگرخواهی
حسین عبدالله‌زاده، شهردار منطقه ۵
بیماری ویروسی کرونا که مدتی است کشور و جهان را آلوده کرده است، همراه با خود مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است، اما هم‌زمان باعث افزایش حس هم‌زادپنداری و نوع‌دوستی انسان‌ها نیز شده است. در این ایام عده زیادی از مردم و مسئولان و خدمتگزاران در شرایط سخت پشتیبان و یار یکدیگر بودند و نشان دادند که انسانیت همیشه زنده است.
همکاران و خیران عزیز با یاری شما همراهان ارجمند در این مدت کوتاه قدم‌های بزرگی برداشته شد و به طور قطع در این روز و شب‌های عزیز دستان زیادی برای دعای شما به آسمان بلند خواهد شد. خدا را شاکرم که در این منطقه همکاران و خیرانی هستند که همواره نشان داده‌اند با آن‌ها می‌توان کار‌های بزرگی انجام داد و این جز لطف خداوند به همه ما نیست.
پویش نذر کریمانه نمایشی از انسجام، هم‌بستگی و میل دیگرخواهی شما عزیزان بود که بی‌منت و ریا برای کمک به هم‌نوع خود شتافتید و با یاری شما ماه مهربانی کامل شد و موجبات شادی بیش از ۸۰۰ خانواده نیازمند این منطقه فراهم شد، آنانی که در این روزگار سخت چشم به راه دست یاری دهنده‌ای هستند بنابراین بر خود واجب می‌دانم از تک تک شما همکاران و خیران نیک‌اندیش که ما را در پویش نذر کریمانه همراهی و همچنین از تمام دست‌اندرکاران که در این ایام عزیز در تهیه، آماده‌سازی و توزیع اقلام معیشتی کریمانه ما را یاری کردند نیز صمیمانه تشکر و سپاسگزاری کنم.
از زحمات کادر پزشکی و درمانگاه‌ها در این روز‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم. درست است که کادر درمان و پزشکی با ازخودگذشتگی بیماران را درمان و پرستاری کردند و به بخش بزرگی از مردم روحیه دادند، اما در کنار آن‌ها حوزه پشتیبانی و خدماتی شهرداری نیز در همه سطوح کنار کادر درمان حضور داشت و با ارائه خدمات شبانه‌روزی به شهروندان اجازه ندادند تا آن‌ها احساس نگرانی داشته باشند. این فعالیت‌ها در خور تقدیر و تشکر است.
در پایان سال که فعالیت‌های شهرداری بیش از روز‌های دیگر است. برخی همکاران ما در حوزه شهرداری مجبور به دور کاری بودند با این حال پاسخ ارباب رجوع به موقع داده شد. بسیاری از شهروندان تقاضای ساخت و ساز داشتند و امور آن‌ها در اسرع وقت به نتیجه می‌رسید. اگر فداکاری و ازخودگذشتگی همکاران در این روز‌ها نبود مسلما با مشکلاتی در منطقه و حتی شهرداری روبه‌رو می‌شدیم. این فراتر از وظیفه و دریافت حقوق است و فداکاری محسوب می‌شود.
در زمانی که بیشتر شهروندان تشویق می‌شدند که در خانه بمانند، همکاران شهرداری برای رضایت شهروندان به فعالیت‌های خود درحوزه‌های مختلف ادامه دادند و این مسئولیت‌پذیری در خور تقدیر و تشکر است و به طور قطع از سوی خداوند باری تعالی بی اجر نخواهد ماند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->