نجات مرد میانسال از چاله آسانسور (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال نرخ جدید جریمه‌های رانندگی، پشت چراغ قرمز مراحل اداری ! سارق دریچه‌های فاضلاب در معابر مشهد به دام افتاد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله یک شرور با قمه به خودروی پلیس در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟ هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی ۴ کشته و ۱۴ مصدوم ‌در دو حادثه ترافیکیِ خوزستان آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه ته دیگ T ته خط سلامتی است خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید
سرخط خبرها
مدیرکل قرآن و عترت آموزش‌و‌پرورش:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان مجازی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۲۷۵۰۲
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
  • ۱
مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان مجازی برگزار می‌شود
مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مرحله استانی و نهایی مسابقات قرآن دانش آموزان و فرهنگیان به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا مسیب زاده گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش پرورش از قدیمی ترین مسابقات قرآنی کشور است که سال های متمادی در مراحل مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار شده است.
مسیب زاده ادامه داد: امسال به علت شیوع کرونا ویروس نمی توانیم مسابقات را به صورت حضوری برگزار کنیم هرچند مرحله منطقه ای این مسابقات قبل از شیوع ویرس کرونا به صورت حضوری برگزار شده است، اما در ادامه راه یعنی مرحله استانی و مرحله کشوری این مسابقات را به صورت مجازی و برخط برگزار خواهیم کرد.
وی خاطر نشان کرد: استان ها پس از انتخاب نفرات برتر استان تا پایان تیر ماه ۹۹ فرصت دارند آثار را به دبیرخانه کشوری مسابقات ارسال کنند. مرحله کشوری و نهایی این دوره از مسابقات پس از بررسی در دبیرخانه کشوری و انتخاب نفرات برگزیده به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.
مدیر کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گفت: این مسابقات بدون تغییر نسبت به سال های گذشته در رشته های: حفظ قرآن کریم، قرائت قرآن کریم، اذان و اقامه، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، احکام، انشاء نماز و مداحی است که در ۱۴ رشته برگزار خواهد شد.
مسیب زاده افزود: این مسابقات در دو بخش فرهنگیان و دانش آموزان و خواهران و برادان همانند سنوات گذشته برگزار می شود. تهدید ویروس کرونا برای ما یک فرصت ایجاد کرد و باعث شد همکاران ما به یک سری توانمندی هایی دست پیدا کنند. آنها نخست در فضای مجازی محتواهای مناسب و با کیفیت تولید کردند و دوم این محتواها را در فضای مجازی برای آموزش قرار دادند.
مدیر کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش درباره برگزاری آموزش های مجازی دارالقرآن ها افزود: دارالقرآن ها از جمله فضاهای پرورشی هستند که در این ایام به صورت مجازی به فعالیت خود ادامه دادند و تابستان امسال با توجه به مشکل به وجود آمده در کشور به صورت مجازی آموزش ها در ۶ سطح روخوانی، روانخوانی، ۲ سطح تجوید و مفاهیم ۴ سطح برگزار خواهد شد.
مسیب زاده ادامه داد: آموزش های دارلقرآن ها در فضای شبکه شاد خواهد بود و مخاطبان می توانند از این شبکه برای آموزش استفاده کنند.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
خواهشا خواهشا به دانش آموزان کنکوری هم فکر کنید
لطفا مسابقات کشوری رو به بعد از کنکور موکول کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->