لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اثری از خشک‌سالی در محیط‌های طبیعی و حیات وحش خراسان‌رضوی نیست

  • کد خبر: ۲۸۲۱۵
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
اثری از خشک‌سالی در محیط‌های طبیعی و حیات وحش خراسان‌رضوی نیست
رئیس اداره محیط طبیعی حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: امسال اثری از خشک‌سالی در محیط‌های طبیعی و حیات وحش استان نداریم.
سمیرا شاهیان/ شهرآرانیوز، حسن خواجوی با بیان این مطلب تشریح کرد: خراسان رضوی ۴۱ منطقه تحت مدیریت دارد که از این مناطق، ۲۸ منطقه حفاظت‌شده و ۱۳ منطقه شکار ممنوع است و مساحت مجموعشان بیش از ۶/۲۱ درصد مساحت استان را دربرمی‌گیرد.
او افزود: امسال وضعیت این مناطق در مقایسه با سال گذشته و دست‌کم ۲۰ سال گذشته که خشک‌سالی بر شرق کشور و حتی کل کشور حاکم بوده، از نظر منابع آبی و پوشش گیاهی مناسب است. به‌طوری که از نظر پراکنش بارندگی‌ها، وضعیت زیستگاه‌ها در مقایسه با سال‌های قبل خیلی مساعد شده است.
رئیس اداره محیط طبیعی حفاظت محیط زیست استان بیان کرد: منابع آبی که از مدت‌ها قبل خشک شده بودند، اکنون پُر آب شده‌اند و احتیاجات آب و علوفه حیات وحش را تأمین می‌کنند و نیاز به تأمین علوفه مازاد در سال جاری نیست.
خواجوی یادآوری کرد: به جز کانون‌های گردوغبار و بحرانی که این‌طور زیستگاه‌ها در استان کم و محدود هستند، خوشبختانه امسال از نظر خشک‌سالی اثری در محیط‌های طبیعی و حیات وحش استان نمی‌بینیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->