تعطیلی ۱۴ پارکینگ مسقف، روباز و مکانیزه مشهد در روز دوشنبه (۶ اسفند ۱۴۰۳) هوای ۵ منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۶ اسفند ۱۴۰۳) شهردار مشهد: آماده‌باش ۶۶۰۰ نیروی شهرداری مشهد در موج جدید سرما| همه زیرساخت‌های شهری در آماده‌باش کامل هستند+ویدئو افتتاح فاز اول کلان پروژه ساماندهی تقاطع غیرهمسطح انقلاب اسلامی مشهد فردا (دوشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۳) دست‌انداز سامان دهی دست‌فروش‌های جاده‌ بهشت‌رضا(ع) مشهد آماده‌باش مناطق سیزده‌گانه شهرداری مشهد درپی صدور هشدار نارنجی هواشناسی (۵ اسفند ۱۴۰۳) حادثه واژگونی خودرو ون در محور فریمان به تربت‌جام ۹ مصدوم برجای گذاشت (۵ اسفند ۱۴۰۳) تیمار ۴۰۰ درخت کهنسال در مشهد تقویت خطوط عبوری و مقصد حرم تا ۴۰۰ دستگاه برای ایام نوروز ۱۴۰۴ و شب‌های قدر | سرویس‌دهی رایگان اتوبوس در شب‌های قدر و سال تحویل ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۵ اسفند ۱۴۰۳) توزیع رایگان درختان مثمر و غیرمثمر برای شهروندان مشهدی | قائم‌مقام ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد: مبلمان شهری مشهد زیباسازی می‌شود آماده‌سازی ایوان سلام در پایانه مسافربری مشهد برای نوروز ۱۴۰۴ اقدامات معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در ایام تشییع پیکر سید حسن نصرالله هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۴ اسفند ۱۴۰۳) تقدیر از شهردار مشهدمقدس در همایش بزرگ ورزش استان شهردار مشهد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از قهرمانان در دستورکار است + فیلم گرامیداشت ۱۵ هزار شهید خراسان رضوی با اهدای خون به نیابت از آنان خبر رد مصوبه مجلس در خصوص تمدید فعالیت شوراها، صحیح نیست
سرخط خبرها

رصد نظرات شهروندان در سامانه ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۸۳۵۰
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
رصد نظرات شهروندان در سامانه ۱۳۷
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: رصد نظرات شهروندان در پیگیری الویت های کاری و برنامه ریزی ها نقش به سزایی دارد
به گزارش شهرآرانیوز، احمدرضا سلامی  افزود: سامانه ۱۳۷ با تکیه بر اهمیت اصول شهروند مداری در ساختار شهرداری فعال شده و به نحو مطلوبی زمینه ساز افزایش مشارکت‌های مردمی شده است.

وی این سامانه را یکی از بهترین روش‌های ارتباط مستقیم شهروندان با شهرداری در راستای مشارکت آنان در اداره شهر دانست و افزود: از طریق این سامانه نظارت شهروندان بر امور، مشارکت در تصمیم گیری‌های شهری، کاهش مراجعات حضوری، افزایش اثربخشی خدمات ارائه شده و تشخیص اولویت‌های برنامه‌های شهری، شکل گرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد دستیابی به اهداف سازمانی را در گرو ارتباط مدیران با مردم دانست و بیان کرد: افزایش تعداد تماس‌های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۳۷ نشان دهنده اعتماد مردم به این سامانه و پاسخگویی مناسب مدیران شهری به مشکلات مردم است.

سلامی با اشاره به این که طی سال گذشته هزار ۲۷۵ تماس با مضامین مربوط به این سازمان ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۴۲ پیام مربوط به پارک‌های موضوعی دانش، گل ها، مینیاتوری، ریحانه و ... بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین کاشت نهال، تعمیر و نگهداری از تجهیزات بوستان‌ها و نگهداری از فضای سبز یکی از مهم‌ترین محور‌های تماس‌های مردمی طی سال گذشته است.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->