استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

طلوع ۱۹ قهرمان مشهدی «ستاره هشتم» در عصر جدید

  • کد خبر: ۲۸۶۲۲
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
طلوع ۱۹ قهرمان مشهدی «ستاره هشتم» در عصر جدید
درخشش دختران ورزشکار مشهدی با اجرای جذاب و متفاوت در برنامه پرمخاطب استعدادیابی تلویزیون
مژده رنگیان/شهرآرانیوز- اجرای متفاوت دختران قهرمان مشهدی در برنامه استعدادیابی تمام نگاه‌ها را به‌سمت گروه «ستاره هشتم» جلب کرد.
دختران ورزشکار مشهدی موفق شدند با یک اجرای دیدنی و پرهیجان مخاطبان را از سراسر ایران پای تلویزیون میخ‌کوب کنند. همین نمایش افتخارآفرین باعث شد تا آن‌ها بلیت طلایی صعود مستقیم به نیمه‌نهایی را از داوران دریافت کنند.
 
«عصر جدید» برنامه پرطرف‌دار تلویزیون که به دنبال شناسایی استعداد‌های برتر کشور است، همانند فصل قبل میهمانانی از دیار خورشید دارد. سال گذشته در فصل اول برنامه عصر جدید تیمی‌با نام پسران خورشید به عنوان نماینده مشهد شگفتی‌ساز شد و تا فینال رقابت‌ها پیش رفت و حالا نوبت دختران این شهر است تا شگفتی‌ساز شوند.

۱۹ ستاره در ستاره هشتم
گروه «ستاره هشتم»، ۱۹ دختر قهرمان مشهدی دارد که هر کدام در رشته‌های مختلف مثل ژیمناستیک، ووشو، طناب زنی و رزمی فعالیت می‌کنند. هرکدام از بچه‌های گروه سال‌هاست که به‌صورت حرفه‌ای ورزش را دنبال می‌کنند و همگی مدال‌ها و عناوین متعددی دارند، از مدال آسیایی تا قهرمانی کشور و استان. اما هیچ وقت میدان بزرگی برای دیده شدن و نشان دادن توانایی‌ها در اختیار این دختران قرار داده نشده بود حالا سودای بالا رفتن پرچم شهرشان و دیده شدن سال‌ها تلاش، آن‌ها را همدل کرده تا دست به کار بزرگی بزنند و از مشهد راهی این برنامه پرمخاطب شوند. هرچند آن‌ها اولین گروه دختران ورزشکار در این رقابت‌ها نیستند، اما با اجرای خاص و متفاوت خود نشان دادند که حریف قدرتمندی برای دیگر گروه‌ها هستند.

توسل هشتمی‌ها به امام هشتم
نام گروه نیز شناسنامه آن‌هاست، عدد هشت برای مشهدی‌ها ارزشمند و مقدس است. کاپیتان دختران می‌گوید به یاد امام رضا (ع) نام تیم را ستاره هشتم گذاشتیم. خیلی دلمان می‌خواست قبل از رفتن به تهران و صحنه به زیارت امام هشتم می‌رفتیم و از ایشان یاری می‌گرفتیم، اما به دلیل تعطیل بودن حرم به خاطر قرنطینه این اتفاق نیفتاد، اما در دلمان از امام رضا کمک خواستیم و کمکمان کردند و توانستیم اجرای موفقی داشته باشیم. همچنین خواستیم این پیام را برسانیم که با حجاب هم می‌توانیم دست به کار‌های بزرگی بزنیم.

سرپرستی از جنس پسران خورشید
رضا رودهی بیست‌وچهارساله است و سال پیش هم کاپیتانی تیم پسران خورشید را برعهده داشته است. او لیسانس تربیت بدنی دارد و ۱۵ سالی می‌شود که در رشته طناب زنی به‌صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند و به‌همین‌واسطه، موفق به ثبت ۶ رکورد ملی شده و یک رکورد جهانی گینس را هم جابه جا کرده است. او امسال دست به کار بزرگی زده و با تشکیل تیمی‌با حضور دختران ورزشکار حرفه‌ای با نامی‌جدید راهی برنامه عصر جدید شده است و باید دید دختران می‌توانند روی دست پسران شهرشان بزنند یا خیر.

دخترانی از جنس قهرمانی
کوچک‌ترین عضو گروه، ساراست که فقط ۷ سال دارد و با نمایش دیدنی خود با شمشیر تالو باعث تشویق تماشاچیان شد. سه سال ژیمناستیک را دنبال می‌کرده و حالا یک سال است ووشو و تالو را انتخاب کرده است. قهرمانان ژیمناستیک کشور و خراسان نیز در این گروه درخشیدند، اما نکته جالب حضور یک مدال‌آور دوومیدانی نیز در جمع این دختران است. سارا کریمی ۲ سال پیش موفق شد اولین مدال بین المللی پرش با نیزه مشهد را در مسابقات آسیایی داخل سالن کسب کند و مدال برنز رقابت‌ها را از آن خود کند، اما کریمی در این سال‌ها دوباره به رشته ورزشی قدیمی‌خود یعنی ژیمناستیک روی آورده و با همین رشته عضوی از گروه ستارگان هشتم شده است.

اهدای اجرا به پاکبانان
دختران ورزشکار مشهدی حدود ۷ دقیقه برای تماشاچیان به نمایش پرداختند. اجرای اول گروه ستارگان هشتم با نمایش طناب زنی حرفه‌ای آغاز شد و پس از آن ژیمناستیک‌کاران وارد صحنه شدند و با حرکات مهیج نمایشی و عبور از حلقه، تشویق حضار را به همراه داشتند. ابتکار جالب و جذاب ستاره‌های هشتم یک جلیقه زرد رنگ بود که با مهارت و حرکات خاص به تن خود می‌کردند که البته داستان خاصی پشت این لباس بود. کاپیتان تیم مشهدی‌ها درباره این جلیقه می‌گوید «آن نماد پاک‌بانان و رفتگران است و می‌خواستیم با داشتن جلیقه آن‌ها در کارمان از زحمات آن‌ها قدردانی کنیم و این اجرا را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم».

در ادامه حرکات تالو با چهره‌ای کاملا جدی سارای هفت ساله نیز از جذابیت‌های دیگر نمایش آن‌ها بود و بعد از آن نیز نمایش انعطاف‌پذیری و رزمی خاتمه‌بخش این اجرا بود، اجرایی که با دست‌های گرم و پرشور تماشاچیان همراه بود و به جز چراغ‌های سفیدی که همه داوران به این دختران تقدیم کردند، رؤیا نونهالی داور برنامه استعدادیابی تنهافرصت چراغ طلایی خود را به قهرمانان مشهدی اختصاص داد تا مستقیم جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرده و دختران با اشک و جیغ و خوش‌حالی صحنه را برای نمایش بهتر در نیمه نهایی ترک کنند.

نتیجه تلاش هایمان را دیدیم
سعیده که خواهر سارای هفت‌ساله گروه است و هر دو ژیمناستیک‌کار هستند، با بیان اینکه این برنامه سکوی پرش بزرگی برای ماست تا موفقیت ما دیده شود تصریح می‌کند: در این چند ماه خیلی سختی کشیدیم. آن شب همگی ستاره هشتمی‌ها با هم اشک شوق ریختیم. شیرینی این رنگ طلایی مبارکمان باشد. سرپرست گروه و مربیان بسیار زحمت کشیدند و خداراشکر نتیجه آن را دیدیم. در گذشته دیده نمی‌شدیم و خوش‌حالم که این مقدار از اجرای ما استقبال شد.
 
حنانه عطایی هم که یکی از دختران موفق و ژیمناستیک کار این گروه و سیزده ساله است و مدال‌های متعددی دارد به همراه خواهر کوچک خود ریحانه در این گروه حضور دارد و می‌گوید همیشه از بازی‌های کودکانه فاصله گرفتیم. از کارتون‌های تلویزیون، از دورهمی‌های دخترانه دور بودیم و حرف‌های زیادی در این سال‌ها شنیدیم، ولی مطمئن بودیم یک روزی مثل شب پخش برنامه دیده می‌شویم و طعم شیرین موفقیت به ما چسبید. از تمام کسانی که در این مدت در کنارمان بودند و باعث دیده شدن ستاره‌ها شدند سپاسگزاریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->