سرخط خبرها
دبیر کانون‌های خدمت رضوی تشریح کرد:

محرومیت زدایی آستان قدس در پایتخت/ ۳۰ هزار ثبت نام برای طرح خادم یاران

  • کد خبر: ۲۸۶۷۷
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
محرومیت زدایی آستان قدس در پایتخت/ ۳۰ هزار ثبت نام برای طرح خادم یاران
دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان تهران اقدامات محرومیت زدایی آستان قدس رضوی در پایتخت تشریح کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، پرویز سروری اظهار کرد: فلسفه وجودی آستان قدس رضوی محرومیت زدایی است و دفتر‌های آستان در استان‌ها بر اساس محرومیت زدایی اقدام می‌کنند.

وی افزود: جالب است بدانید که فعالیت‌های ما بر اساس منابع مالی آستان نیست و فقط به واسطه بحث خادم یاری است یعنی کسانی که می‌خواهند در حرم امام رضا (ع) شیفت داشته باشند باید خدمات محرومیت زدایی را انجام دهند به عنوان مثال اگر خدمات پزشکی است ویزیت رایگان داشته باشند.

ثبت نام ۳۰ هزار خادم یار برای طرح محرومیت زدایی
دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان تهران با اشاره به اقدامات آستان قدس رضوی در راستای محرومیت زدایی به ویژه در ایام کرونا اظهار کرد: از زمانی که بحث کرونا در کشور مطرح شد، به تمام خادم یاران خود برای محرومیت زدایی و فعالیت در دوران کرونا فراخوان دادیم که حدود ۳۰ هزار ثبت نام برای کمک کردن در این طرح ثبت نام کردند که ۱۳ هزار نفر آن‌ها الان در شیفت در حرم امام رضا (ع) هستند.

وی افزود: هر ۳۰ هزار نفر ثبت نامی را فراخوان کردیم و در زمینه‌های مختلف فعالیت را شروع کردند. ابتدا در زمینه سلامت ورود کردیم و ۲۰۰ هزار ماسک توسط خادم یاران تولید شد.

توزیع ۱۹ هزار غذای تبرکی در مراکز درمانی
دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان تهران بیان کرد: ۱۹ هزار غذای تبرکی امام رضا (ع) بین کادر پزشکی که در مراکز درمانی زحمت می‌کشیدند توزیع شد. هدایایی هم از سوی آستان قدس رضوی تهیه شد و خدمت پزشکان و پرستاران تقدیم شد.

سروری بیان کرد: از سوی دیگر تا به امروز حدود ۲۰ هزار سبد کالا تهیه شده و این کار را ادامه می‌دهیم تا خانواده‌های نیازمند در این دوران کمتر آسیب ببینید.

وی با اشاره به ارزش ریالی هر سبد کالا گفت: این سبد کالایی که توزیع شده حدود ۶ هزار و ۵۰۰ سبد است که هر سبد به ارزش ۲۰۰ هزار تومان است.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->