پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه جداسازی آب شرب از آب خام در منطقه ۵ مشهد تابستان بلاخیز سال ۶۱ در مشهد «علامت‌سازی»؛ در مشهد بازاری داشته که دیگر نیست | هنر فلزی عزاداری ماجرای اراضی «پلاک ۶۸» در منطقه ۳ مشهد جزئیاتی از فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد؛ از تولیدات داخل تا همه آمار‌ها و رکورد‌ها | خط‌۳ متروی مشهد روی ریل افتخار طرح تفصیلی توس در حال تهیه است ضرورت تخریب بنای قدیمی مسجد صاحب الزمان (عج‌) و بازگشایی خیابان رحیمی مشهد رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: چپ‌گرد‌های غیرهمسطح میدان شهید فهمیده ترافیک را ۴۴ درصد کاهش می‌دهد اجرای حدود ۴۰۰ پروژه فضای سبز در مشهد | ۱۲ بوستان تا پایان تابستان به بهره‌برداری می‌رسند مراسم وداع و تشییع پیکر شهید غیب‌پرور در شیراز برگزار شد (۲۹ تیر ۱۴۰۴) + فیلم هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۲۹ تیر ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: آماده گسترش همکاری‌های شهری با هرات هستیم والی هرات از قطار شهری مشهد بازدید کرد + عکس درباره «ذوالفقار مهندس» اولین نقشه‌کش ایرانی که در ۱۲۸۴ قمری یک نقشه از شهر مشهد کشیده است تأکید عضو شورای شهر مشهد بر ضرورت تصمیم‌سازی مؤثر شورا برای حل مسائل تربیتی و کاهش آسیب‌های اجتماعی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد: پویانمایی می‌تواند در خدمت فرهنگ رضوی قرار گیرد و مشهد را به قطب تربیتی کشور تبدیل کند آغاز مرحله دوم آزمون استخدامی آتش‌نشانی از اول مرداد ۱۴۰۴ + جزئیات جوی‌های دردسرساز محله صابر مشهد، مطالبه‌ای قدیمی، وعده‌ای تازه آخرین اخبار از توافق آتش‌بس در سویداء سوریه تأمین پایدار آب فضای سبز در شرق مشهد با بهره‌برداری از خط انتقال کشف‌رود  تقدیر فرماندار مشهدمقدس از مدیریت تأمین کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های شهرما
سرخط خبرها

رشد ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۸۷۷۹
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
رشد ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از افزایش ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در دوماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در دو ماهه نخست سال جاری، ۸۹ هزار و ۳۵۰ شهروند، از طریق درگاه‌های ۱۰ گانه شامل تلفن، نرم افزار همراه، سایت، فکس، گفتگوی آنلاین، مراجعه، مکاتبه، صندوق صوتی، ایمیل و پیامک، با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباط برقرار کرده و مسائل شهری خود را مطرح کرده اند.

وی افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۵۴ هزار و ۷۱۴ تماس بوده است که نشان دهنده افزایش ۶۳ درصدی برقرای ارتباط از سوی شهروندان با ۱۳۷ جهت برقراری ارتباط بی واسطه با مدیریت شهری برای بیان انتقادات، پیشنهاد‌ها و مسائل شهری بوده است.

افزایش تماس روزانه شهروندان با مرکز ۱۳۷ مشهد از ۹۰۰ به ۱۵۰۰ نفر

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: در دو ماهه نخست سال گذشته، میانگین روزانه تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷ حدود ۹۰۰ مورد بود که این مهم در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری، به میانگین تماس روزانه یک هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

رمضانی فرخد خاطرنشان کرد: مناطق دو، سه و ۹، در سال‌های ۹۸ و ۹۹، به ترتیب، دارای بیشترین تعداد درخواست مردمی در حوزه مناطق شهرداری بوده اند، اما در حوزه سازمان ها، این وضعیت متغیر بوده است به گونه‌ای که در سال ۹۸، سازمان‌های اتوبوسرانی، پارک‌ها و فضای سبز و حمل و نقل و ترافیک و در سال جاری نیز، سازمان‌های اجتماعی فرهنگی، اتوبوسرانی و پارک‌ها و فضای سبز، به ترتیب دارای بیشترین درخواست مردمی ثبت شده در سامانه «سجا» مرکز ۱۳۷ بوده اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->