تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند
سرخط خبرها
با کمک خیران و حامیان در سال گذشته اتفاق افتاد:

حمایت ۵۹ میلیارد تومانی از ایتام و محسنین

  • کد خبر: ۲۸۸۰۹
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
حمایت ۵۹ میلیارد تومانی از ایتام و محسنین
در سال گذشته خیران و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ۵۹ میلیارد تومان به فرزندان مشمول این طرح کمک کردند.
سمیرا شاهیان/ شهرآرانیوز، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با بیان این خبر افزود: اکنون ۷۰هزار نیکوکار به‌عنوان حامی از ۲۲هزار فرزند یتیم و محسنین در استان، به‌صورت نقدی و غیر نقدی حمایت می‌کنند.
حسین گیلاسی با تشکر از عمل خداپسندانه و نیکوکارانه مردم درباره تکریم ایتام و فرزندان محسنین ادامه داد: در خراسان رضوی ۵۳هزار فرزند شامل ۴۳هزار محسنین و ۱۰هزار یتیم زیر حمایت خدمات کمیته امداد هستند.
او با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال ۲۴۳۶حامی جذب شدند، گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir یک یا چند فرزند یتیم یا محسنین را با در نظر گرفتن شهر، جنسیت و سن فرزند و مبلغ اهدایی انتخاب و کمک‌های خداپسندانه خود را مستقیم به حساب ایتام و محسنین واریز کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی در پایان اظهار کرد: در بخش محسنین که افراد زیر پوشش بنا به دلایلی مانند طلاق و بیماری پدر، کسی عهده‌دار سرپرستی خانواده از لحاظ مادی نیست، به همراهی و مشارکت نیکوکاران نیاز داریم تا همه این فرزندان دارای حامی و از حمایت نیکوکاران بهره‌مند شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->