نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و پاختاکور + لینک و قیمت نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و نیوکاسل (۷ مهر ۱۴۰۳) | توقف بد موقع سربازان پپ تاریخ و ساعت دربی اتلتیکومادرید و رئال مادرید | امباپه، غایب بزرگ شهرآورد مادرید پیام تسلیت وزیر ورزش در پی شهادت سید حسن نصرالله سهرابیان کماکان بدون تیم تاریخ‌سازی ورزشکاران خراسان رضوی در رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی جهان شکایت دژاگه از فولاد خداداد عزیزی: دوست دارم فیلم کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» هم ساخته شود غیبت ادامه‌دار کاکوتا در ترکیب استقلال بازگشت اورونوف به تمرین پرسپولیس سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس جای گرفت؟ بیرانوند شاکی شد | اسناد پرسپولیس جعلی است آغاز روند سینوسی مورایس| مدیران سپاهان تا کجا صبر می‌کنند؟ استقلال بدون مصدوم و محروم مقابل السد قطر گزارش تصویری | بازی تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و کرواسی در جام جهانی ازبکستان درباره سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد | دولت پای کار میزبانی مشهد خیز سخت برای رسیدن به سبد «هوکر» در هوای شهر آلیسون به دروازه لیورپول برمی‌گردد
سرخط خبرها

خداداد عزیزی: دوست دارم فیلم کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» هم ساخته شود

  • کد خبر: ۲۹۱۱۰۱
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
خداداد عزیزی: دوست دارم فیلم کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» هم ساخته شود
مراسم تقدیر از خداداد عزیزی و نویسنده کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، از حماسه‌ساز ملبورن و نویسنده کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» توسط مجمع خاوران و با حضور اعضای شورای شهر مشهد تجلیل ویژه شد. در این مراسم حسن موحدیان، ایمان فرهمندی، مهدی ناصحی، سیدحسین علوی‌مقدم، فاطمه سلیمی و سیدابراهیم علیزاده از شورای شهر مشهد و تعدادی از مفاخر و مشاهیر خاوران حضور داشتند. حضور خداداد عزیزی و تجلیل از وی در این مراسم از اتفاقات جالب توجه بود که حماسه‌ساز ملبورن در خصوص این جایزه و تجلیل ویژه گفت «به نظر من کتاب بسیار خوب و موفق بود و شاهد این ادعا هم همین بس که در جشنواره جلال‌آل‌احمد به عنوان کتاب برگزیده انتخاب و در انجمن نویسندگان ورزشی تجلیل شد. اما این تقدیر گران‌بها بسیار استثنایی و خاص بود و به نظرم از خوش‌شانسی نویسنده کتاب است که کتاب به مذاق خیر و اهداکننده محترم جایزه خوش آمده و به این روش قدردانی خودش را نشان داده است. معمولاً در کشور ما چنین اتفاقات و تقدیر‌های ویژه‌ای صورت نمی‌گیرد، چون کسی به مقوله کتاب و کتاب‌خوانی توجهی ندارد، چه برسد به توجه و قدردانی از نویسنده!»
وی در مورد ساخت فیلم «تو خداداد عزیزی هستی» هم گفت «اگر اجازه دهند تمام اتفاقات به صورت کامل نمایش داده شود، دوست دارم این کتاب تبدیل به فیلم هم بشود».

ناصحی: شورای شهر مشهد از افرادی که نسبت به ثبت افتخارات نخبگان اقدام می‌کنند، حمایت می‌کند

مهدی ناصحی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد هم در حاشیه این مراسم گفت: یکی از سازوکار‌های ارتقا و ارزش‌گذاری هویت جمعی مردم مشهد، حمایت و تجلیل از کسانی است که نسبت به این اتفاق اقدام می‌کنند. ثبت افتخارات نخبگان و چهره‌های ویژه شهر مشهد کار بزرگی است که به لطف خدا تا اینجای کار کم‌وبیش در این شهر انجام شده و بعد از این هم باید به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه‌های شورای اسلامی شهر مشهد حمایت از نخبگان است و ما به شدت استقبال می‌کنیم از عزیزانی که در این راه اقدام کنند. اقداماتی مثل نوشتن کتاب یا حتی ساختن فیلم، جزو مواردی است که می‌توانند در کمیسیون‌های مربوطه بررسی شوند و بعد از یک کارشناسی، به مرحله اجرا برسند.

ناصحی در پایان عنوان کرد: ما در این برنامه به عنوان مهمان حاضر بودیم، اما تأکید می‌کنم که شورای اسلامی شهر مشهد آمادگی حمایت از طرح‌های این‌چنینی را دارد.

خداداد عزیزی:دوست دارم فیلم کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» هم ساخته شود

عضو مجمع خاوران: دغدغه حمایت از مفاخر را داریم

علیرضا اکبری، عضو مجمع خاوران هم در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: به پاس قلم زیبای جواد رستم‌زاده و کتابی که در مورد اسطوره فوتبال ایران نوشت، تصمیم به تجلیل خاص از ایشان گرفتم. از سال قبل پیگیر این موضوع بودم و به دلایل مختلف و مشغله‌های آقای عزیزی و آقای رستم‌زاده میسر نشد. تا هفته گذشته که توانستیم این دو نفر را سورپرایز کنیم. دکتر جواد رستم‌زاده برای مکتوب‌کردن این اتفاقات خیلی پیگیر بود و کار بزرگی کرده است. امیدواریم باز هم برای نوابغ ایرانی دست به قلم شود.

وی هدف خود از این تجلیل فرهنگی را دغدغه حمایت از مفاخر و نویسندگان و تشویق بچه‌های حاشیه شهر به کار فرهنگی دانست و گفت: قبلاً هم از برخی نویسندگان و قاریان قرآن که قدمی در معرفی قهرمانان ایران برداشته بودند، تجلیل کردم.

گفتنی است در این مراسم، از موکب‌داران خاوری که در دهه آخر صفر به زائران امام‌رضا(ع) خدمت‌رسانی کردند، در حضور اعضای شورای شهر مشهد تقدیر و تشکر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->