سردار قاآنی: تا فتح فلسطین و آزادی قدس کنار حزب الله خواهیم بود عراقچی: دستگاه دیپلماسی پیگیر جنایت صهیونیست‌ها در شهادت سردار نیلفروشان خواهد بود آغازبه‌کار دادگاه صلح در چند حوزه قضایی دیگر استان خراسان رضوی مسمومیت الکلی ۲۰ نفر را در رشت راهی بیمارستان کرد | ۴ نفر جان باختند (۸ مهر ۱۴۰۳) دادستان کل کشور: هرگونه اظهار نظر در مورد حادثه طبس ممنوع است ظریف در دفتر حزب الله تهران: واکنش ایران در برابر اسرائیل در زمان مناسب انجام می‌شود آیت‌الله جنتی: نابودی صهیونیست‌ها حتمی است و راه مقاومت ادامه خواهد یافت مومنی: پیروان مکتب مقاومت، راه شهید نصرالله را ادامه خواهند داد ارتباط حزب‌الله لبنان با آیت‌الله خامنه‌‍‌ای چگونه شکل گرفت؟ + فیلم این پرچم همچنان در اهتزاز می‌ماند تصویب سازوکار شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی مرزبانی: شاهد کاهش ورود اتباع غیرمجاز به کشور و افزایش خروجشان از آن هستیم خبر اعلام آماده باش سایبری در کشور «جعلی» است رئیس قوه قضائیه برای شهادت سردار عباس نیلفروشان پیام تسلیت صادر کرد پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله آخرین جزئیات تعداد شهدا و مجروحین حمله رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ مهر ماه ۱۴۰۳) عراقچی: شورای امنیت توانایی حل مشکلات را ندارد | خون شهید نصرالله ضامن قوت حزب‌الله + فیلم قالیباف: دشمن صهیونیستی در میدان شکست خورده و برای بقا، ترور می‌کند نمایندگان مجلس شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند واژگونی خودرو در میدان آزادی مشهد (۸ مهر ۱۴۰۳) مَتى نَصرُ اللهِ أَلا إِنَّ نَصرَ اللهِ قَریب بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار «عباس نیلفروشان»
سرخط خبرها

آیت‌الله جنتی: نابودی صهیونیست‌ها حتمی است و راه مقاومت ادامه خواهد یافت

  • کد خبر: ۲۹۱۳۱۳
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
آیت‌الله جنتی: نابودی صهیونیست‌ها حتمی است و راه مقاومت ادامه خواهد یافت
دبیر شورای نگهبان در پیامی، ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله نوشت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی به حول و قوه الهی با ضربات سهمگینی که از رزمندگان مقاومت دریافت خواهد کرد، به نابودی خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آیت‌الله احمد جنتی در پیامی، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، بیان کرد: شهادت عالم مبارز و مجاهد نستوه و فداکار سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مردم و دولت لبنان، مقاومت فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت، شیعیان و ملت‌های مسلمان، تمامی شیفتگان ایشان و آزادی‌خواهان در سرتاسر دنیا و رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: سیدحسن نصرالله، اسطوره جهاد و مقاومت، شخصیتی برجسته و ماندگار در تاریخ معاصر جهان اسلام است که عمر شریف خود را وقف مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از مظلومان کرد و به نمادی از مقاومت و پایداری تبدیل شد. ایشان همواره حامی مظلومان فلسطین بود و در راه آزادی قدس شریف سالیان سال در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد و مبارزه کرد و آنها را دچار استیصال کرد.

دبیر شورای نگهبان بیان کرد: شهادت، آرزوی این مرد بزرگ و الهی بود که سرانجام بدان دست یافت. او همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط شقی‌ترین، خبیث‌ترین و درنده‌ترین افراد به شهادت رسید تا بار دیگر نشان داده شود، جبهه مقاومت در مسیر حق و صواب ایستاده و در حال دفاع از اسلام و انسانیت است.

آیت‌الله جنتی افزود: همانگونه که با شهادت سیدعباس موسوی و فرماندهان حزب‌الله لبنان، مسیر مقاومت متوقف نشد و بلکه روز به روز قدرتمندتر شد، با توجه به اینکه حزب‌الله ساختارمند و دارای ذخیره انسانی شجاع و مبارز است، مسیر افزایش قدرت حزب‌الله ادامه خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی بدون شک پاسخ جنایت اخیر خود را با قدرت دریافت خواهد کرد و این مسیر دیوانه‌واری را که آغاز کرده، آغازی بر پایان نزدیک خودش خواهد بود. انتقام خون سیدحسن نصرالله گرفته خواهد شد و آن انتقام نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی تاکید کرد: از هم اکنون نیز مشاهده خواهیم کرد که ملت‌های مسلمان و مردم جهان چگونه به سید مقاومت ابراز علاقه و ارادات خواهند کرد و این را باید در برابر نفرت عمومی مردم جهان از رژیم جنایتکار صهیونیستی قرار داد.

جنتی ادامه داد: رژیم متوحش و کودک‌کش صهیونیستی در افکار عمومی و باور‌های مردم جهان دچار شکست بزرگی شده و به حول و قوه الهی با ضربات سهمگینی که از رزمندگان مقاومت دریافت خواهد کرد، به نابودی خواهد رسید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->