عراقچی: دستگاه دیپلماسی پیگیر جنایت صهیونیست‌ها در شهادت سردار نیلفروشان خواهد بود آغازبه‌کار دادگاه صلح در چند حوزه قضایی دیگر استان خراسان رضوی مسمومیت الکلی ۲۰ نفر را در رشت راهی بیمارستان کرد | ۴ نفر جان باختند (۸ مهر ۱۴۰۳) دادستان کل کشور: هرگونه اظهار نظر در مورد حادثه طبس ممنوع است ظریف در دفتر حزب الله تهران: واکنش ایران در برابر اسرائیل در زمان مناسب است آیت‌الله جنتی: نابودی صهیونیست‌ها حتمی است و راه مقاومت ادامه خواهد یافت مومنی: پیروان مکتب مقاومت، راه شهید نصرالله را ادامه خواهند داد ارتباط حزب‌الله لبنان با آیت‌الله خامنه‌‍‌ای چگونه شکل گرفت؟ + فیلم این پرچم همچنان در اهتزاز می‌ماند تصویب سازوکار شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی مرزبانی: شاهد کاهش ورود اتباع غیرمجاز به کشور و افزایش خروجشان از آن هستیم خبر اعلام آماده باش سایبری در کشور «جعلی» است رئیس قوه قضائیه برای شهادت سردار عباس نیلفروشان پیام تسلیت صادر کرد پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله آخرین جزئیات تعداد شهدا و مجروحین حمله رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ مهر ماه ۱۴۰۳) عراقچی: شورای امنیت توانایی حل مشکلات را ندارد | خون شهید نصرالله ضامن قوت حزب‌الله + فیلم قالیباف: دشمن صهیونیستی در میدان شکست خورده و برای بقا، ترور می‌کند نمایندگان مجلس شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند واژگونی خودرو در میدان آزادی مشهد (۸ مهر ۱۴۰۳) مَتى نَصرُ اللهِ أَلا إِنَّ نَصرَ اللهِ قَریب بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار «عباس نیلفروشان» ایران خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت شد
سرخط خبرها

مومنی: پیروان مکتب مقاومت، راه شهید نصرالله را ادامه خواهند داد

  • کد خبر: ۲۹۱۳۰۹
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
مومنی: پیروان مکتب مقاومت، راه شهید نصرالله را ادامه خواهند داد
وزیر کشور تصریح کرد: جبهه مقاومت مصمم‌تر و متحد از گذشته به راه خود در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست اشغالگر ادامه می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اسکندر مومنی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم ابراز تسلیت در دفتر حزب الله لبنان در پی شهادت سید حسن نصرالله، اظهار کرد:شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله عزیز را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و بدون تردید پیروان مکتب مقاومت، راه این شهید را ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت مصمم‌تر و متحدتر از گذشته به راه خود در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست اشغالگر ادامه می‌دهد و بدون تردید نتیجه این خون پاک به زمین ریخته، تسریع در سقوط رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وزیر کشور ادامه داد: ملت و دولت ایران در کنار مردم لبنان، جبهه مقاومت و حزب الله خواهند بود و این وظیفه دینی و شرعی ماست و به دنیا نیز اعلام می‌کنیم که ما در کنار مردم لبنان و جریان مقاومت خواهیم ماند و از آن حمایت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که پاسخ ایران و جریان مقاومت با این اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی چه خواهد بود؟ تصریح کرد: بدون تردید این ترور‌های کور و وحشیانه نتیجه‌ای برای بقای این رژیم نخواهد داشت و این اقدامات از روی استیصال است و نتیجه خون پاک این شهید تسریع در سقوط این رژیم اشغالگر خواهد بود.

مومنی با بیان اینکه بعد از این اقدامات و جنایات رژیم صهیونسیتی، جبهه مقاومت متحدتر و مصمم‌تر به راه خود ادامه خواهد داد، اظهار کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام کردم ایران در کنار مردم لبنان، جبهه مقاومت و حزب الله عزیز خواهد بود و از آنها حمایت می‌کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->