جریمه نیم میلیاردی سرخابی‌ها احضار حسینی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال بنیامین فرجی، نابغه تنیس روی میز، چین را شکست داد چرا بازی ایران و قطر در مشهد لغو شد؟ نه حسینی امن است نه بیرانوند شوک به بازیکنان تیم ملی پای پرواز به تاشکند| فدراسیون زیر بار نرود خرید‌های فاجعه‌بار یونایتد در دوران مربی هلندی قلعه نویی: ایران امن است با مردمانی بامعرفت امیر حسینی: بازی در مشهد و در کنار هواداران این شهر همیشه خاطره‌انگیز است فدراسیون فوتبال: درخواست برگزاری مسابقه ایران-قطر در کشور ثالث، به دور از منطق است بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین بازی ایران و قطر در مشهد لغو شد حذف فردوسی مشهد از جام حذفی فوتبال ایران تجربه سخت | اولین مسابقه نماینده تازه وارد فوتبال مشهد در جام حذفی آینده تن هاخ در گرو جلسه مالکان یونایتد رئال مادرید در جستجوی جانشین برای کارواخال برد بزرگ تیم حقوقی مچسترسیتی برابر پریمیر لیگ شکست تیم تنیس روی میز بانوان ایران برابر فیلیپین در قهرمانی آسیا سایت گل مدعی شد؛ استقلال - النصر در زمین بی‌طرف! گارناچو به تیم ملی آرژانتین نرسید
سرخط خبرها

امیر حسینی: بازی در مشهد و در کنار هواداران این شهر همیشه خاطره‌انگیز است

  • کد خبر: ۲۹۳۲۷۷
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
امیر حسینی: بازی در مشهد و در کنار هواداران این شهر همیشه خاطره‌انگیز است
سرمربی سپهرصدرا ابراز امیدواری کرد که اولین حضور در بازی خانگی همراه با پیروزی و نمایشی خوب باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر حسینی پیش از دیدار با گیتی پسند اصفهان در چهارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار کرد: من به‌عنوان بازیکن در مشهد روز‌های خاطره‌انگیزی داشتم و هواداران مشهدی همیشه لطف زیادی به من داشتند و قدردان محبت آن‌ها خواهم بود.

وی افزود: بازی در سالن مهران و در مقابل هواداران والیبال مشهد کار آسانی نیست و ماهم با وجود دیر تشکیل‌شدن تیم و ناهماهنگی‌ها امیدواریم با حمایت هواداران و استفاده از امتیاز میزبانی اولین پیروزی خود را کسب کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: گیتی‌پسند تیم خوب و جنگنده‌ای است و بازیکنان و کادر فنی این تیم مدت‌هاست که در حال آماده‌سازی و تمرین در کنار یکدیگر هستند در حالی که از تشکیل تیم ما و آغاز تمرینات کمتر از یک‌ماه می‌گذرد.

سرمربی تیم والیبال سپهرصدرا ادامه داد:‌ به هر حال تشکیل لحظه‌آخری تیم‌ها و عقب‌ماندن از سایر تیم‌های لیگ برتری مشکلی است که همواره والیبال مشهد با آن مواجه بوده اما من و بازیکنان تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا هرچه سریعتر به آمادگی مطلوب برسیم.

وی تاکید کرد: فارغ از نتایج و جایگاه‌ها با توجه به بضاعتی که در بعد فنی و سخت‌افزاری در اختیار ما قرار داده شده تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد و نمایش را داشته باشیم و درهر مرحله تا آخرین لحظه برای شادی والیبال دوستان و هوادارانمان تلاش کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد:‌ سپهرصدرا مجموعه‌ای تازه تاسیس است اما در این مجموعه چهره‌ها و نفراتی وجود دارند که می‌توانند با یک برنامه ریزی خوب و حمایت از سوی ارگان‌های شهر مشهد و استان فصل جدیدی را برای والیبال خراسان و مشهد رقم بزنند.

وی در پایان افزود: امیدوارم فردا در کنار هوادارانمان یک نمایش خوب و زیبا داشته باشیم و بتوانیم اولین پیروزی خود را جشن بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->