جریمه نیم میلیاردی سرخابی‌ها احضار حسینی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال بنیامین فرجی، نابغه تنیس روی میز، چین را شکست داد چرا بازی ایران و قطر در مشهد لغو شد؟ نه حسینی امن است نه بیرانوند شوک به بازیکنان تیم ملی پای پرواز به تاشکند| فدراسیون زیر بار نرود خرید‌های فاجعه‌بار یونایتد در دوران مربی هلندی قلعه نویی: ایران امن است با مردمانی بامعرفت امیر حسینی: بازی در مشهد و در کنار هواداران این شهر همیشه خاطره‌انگیز است فدراسیون فوتبال: درخواست برگزاری مسابقه ایران-قطر در کشور ثالث، به دور از منطق است بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین بازی ایران و قطر در مشهد لغو شد حذف فردوسی مشهد از جام حذفی فوتبال ایران تجربه سخت | اولین مسابقه نماینده تازه وارد فوتبال مشهد در جام حذفی آینده تن هاخ در گرو جلسه مالکان یونایتد رئال مادرید در جستجوی جانشین برای کارواخال برد بزرگ تیم حقوقی مچسترسیتی برابر پریمیر لیگ شکست تیم تنیس روی میز بانوان ایران برابر فیلیپین در قهرمانی آسیا سایت گل مدعی شد؛ استقلال - النصر در زمین بی‌طرف! گارناچو به تیم ملی آرژانتین نرسید
سرخط خبرها

برد بزرگ تیم حقوقی مچسترسیتی برابر پریمیر لیگ

  • کد خبر: ۲۹۳۱۳۵
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
برد بزرگ تیم حقوقی مچسترسیتی برابر پریمیر لیگ
قهرمان انگلیس در نبرد حقوقی خود با لیگی که هر سال قهرمان آن می‌شود، پیروزی مهمی را بدست آورده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسئولان لیگ برتر مدتی پیش منچسترسیتی را از توافق با دو اسپانسر بزرگش منع کرد و اعلام کرد که با توجه به مالکان اماراتی این باشگاه، قرارداد آنها با یک شرکت هواپیمایی و همچنین یک بانک که هر دو اماراتی بودند، نقض قوانین به شمار می‌رود.

حالا پس از جنگ حقوقی این باشگاه بر علیه این اقدام مسئولان لیگ برتر، اعلام شد که تصمیم اتحادیه فوتبال باشگاهی انگلیس در این زمینه غیرقانونی بوده و قرارداد منچسترسیتی با این دو اسپانسر کاملا قانونی است.

این ماجرا حالا می‌تواند راه دیگر باشگاه‌های فوتبال جزیره برای بستن قرارداد‌های مشابه را باز کند.

البته این پرونده هیچ ارتباطی با چالش حقوقی بزرگ سیتی و ۱۱۵ مورد تخلفی که آنها به دلیل نقض قوانین جوانمردانه مالی با آن روبه‌رو هستند، ندارد. آن پرونده هنوز در جریان است و قهرمان لیگ برتبر انگلیس ممکن است در صورت اثبات تخلفاتش در آن ماجرا با جریمه و محرومیت بی‌سابقه‌ای روبه‌رو شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->