حسینی: حواشی ست پنجم به سپهر صدرا ضرر زد سرمربی گیتی‌پسند: سپهر صدرا در هفته‌های آتی یقه بسیاری از تیم‌ها را می‌گیرد نتیجه بازی سپهر صدرای مشهد و گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر والیبال | گل‌به خودی دقیقه نودی! دبی میزبان بازی ایران و قطر واکنش دوباره مجیدی به شایعه بازگشت به استقلال انصراف دبیر از انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی دوری ۶ هفته‌ای آلیسون بکر از دروازه لیورپول بازگشت کریم باقری به پرسپولیس توافق آبی ها با پل لوگوئن | جدیدترین گزینه سرمربی‌گری استقلال کیست؟ + سوابق استقلال - النصر و تراکتور - روشن تاجیکستان در کشور ثالث شکایت جدید پرسپولیس از بیرانوند درباره فعالیت‌های لجستیک مشهد برای میزبانی از تیم ملی فوتبال که ناکام ماند | آمادگی در حد تیم ملی تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان | جدال ۶ امتیازی سقوط پینگ‌پنگ‌بازان ایران از ۴ پله آسیایی! اهدای مقام پروفسوری به عبادی‌پور از سوی لهستانی‌ها! وزیر ورزش: محل برگزاری بازی ایران و قطر احتمالا ازبکستان باشد خداحافظی سهرابیان با هواداران + عکس اعتراض جواب داد؛ پاداش برابر پارالمپیکی‌ها با المپیکی‌ها تست دوپینگ یزدانی در بیمارستان فرانسه!
سرخط خبرها

دبی میزبان بازی ایران و قطر

  • کد خبر: ۲۹۳۵۸۳
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
دبی میزبان بازی ایران و قطر
محل دیدار ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی مشخص شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال ایران در تلاش بود تا با ارائه درخواست‌هایی به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، ترتیب دیدار‌های رفت و برگشت تیم ملی فوتبال ایران با قطر را تغییر دهد. اما با رد این درخواست‌ها، مسئولان فدراسیون به دنبال مکان جدیدی برای برگزاری این بازی شدند و ابتدا شهر تاشکند را به عنوان گزینه اصلی معرفی کردند.

با این حال، فدراسیون فوتبال ازبکستان نیز به دلیل هم‌زمانی بازی تیم ملی این کشور با امارات و مشکلات امنیتی، نتوانست شرایط لازم را برای میزبانی این دیدار فراهم کند. این وضعیت باعث شد که فدراسیون فوتبال ایران به سرعت به دنبال گزینه‌های دیگری بگردد و در نهایت دبی در امارات به عنوان مقصد جدید مطرح شد. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در تماس با رئیس فدراسیون فوتبال امارات، درخواست میزبانی این بازی را مطرح کرد و همتای اماراتی او نیز موافقت ابتدایی خود را با این درخواست اعلام کرد.

با توجه به تحولات اخیر، استقلال و تراکتور برای بازی‌های خود با النصر و روشن تاجیکستان به فکر انتخاب کشوری ثالث هستند. دبی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای برگزاری این دیدار‌ها مطرح شده و به نظر می‌رسد که این تصمیم به‌خاطر زیرساخت‌های مناسب و نزدیکی به ایران، گزینه‌ای منطقی باشد.

در نهایت، هنوز تصمیم نهایی درباره محل برگزاری این بازی‌ها اعلام نشده است و مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و تیم‌های باشگاهی باید با دقت تمامی گزینه‌ها را بررسی کنند. انتظار می‌رود که نتایج نهایی در روز‌های آتی منتشر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->