رئیس‌جمهور عازم ترکمنستان شد | پزشکیان درباره این سفر چه گفت؟ (۱۹ مهر ۱۴۰۳) نامه وزیر خارجه ایران به وزرای خارجه تمام کشور‌های جهان (۱۹ مهر ۱۴۰۳) صدراعظم آلمان: همچنان به اسرائیل سلاح ارسال می‌کنیم پاکستان ۷ اکتبر را روز ملی حمایت از فلسطین اعلام کرد ۲۲ فلسطینی در حمله به مدرسه دیگری در دیرالبلح به شهادت رسیدند روایت وزیر خارجه از رایزنی با همتای قطری در دوحه ویدئو | انهدام تانک اسرائیلی با موشک حزب‌الله در مرز لبنان رزمایش نیروهای واکنش‌سریع ارتش‌های ایران و عمان برگزار شد قالیباف با رئیس مجلس نمایندگان تاجیکستان دیدار کرد دیدار و رایزنی‌های مهم عراقچی با نخست وزیر قطر رهبر معظم انقلاب به سفیر ایران در لبنان هدیه دادند تجهیز پلیس‌های تخصصی به اسلحه «شوکر برقی» اجرای یک طرح آزمایشی برای پرداخت تسهیلات و افزایش میزان اشتغال در خراسان رضوی امام جمعه مشهد از مجروحان حوادث اخیر لبنان عیادت کرد «وعده صادق ۲» موازنه منطقه را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد قالیباف با رئیس‌جمهور تاجیکستان در دوشنبه دیدار کرد هم‌زمان با رزمایش‌های مشترک ایران و عمان، امیر حیدری به مسقط رفت نماینده روسیه در سازمان ملل: اسرائیل علاقه‌ای به حل مسالمت‌آمیز مشکلات ندارد چین نگرانی خود را درباره اقدامات تنش‌زای رژیم صهیونیستی علیه ایران ابراز کرد آمریکا: سنوار زنده و تصمیم‌گیرنده اصلی در حماس است وزیر امور خارجه: ایران برای هر سناریویی آماده است و مقاومت را رها نخواهد کرد آمادگی شورای عالی استان‌ها برای کمک به دولت چهاردهم نماینده مجلس: رئیس جمهور به دنبال مذاکرات گازی در ترکمنستان باشد
سرخط خبرها

۲۲ فلسطینی در حمله به مدرسه دیگری در دیرالبلح به شهادت رسیدند

  • کد خبر: ۲۹۳۷۳۴
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
۲۲ فلسطینی در حمله به مدرسه دیگری در دیرالبلح به شهادت رسیدند
در حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در غرب دیرالبلح ۲۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رژیم صهیونیستی همچنان به سیاست خود در هدف قرار دادن مدرسه‌ها و ساختمان‌هایی که آوارگان فلسطینی در آنها اقامت دارند، ادامه می‌دهد و امروز پنج‌شنبه نیز مدرسه دیگری در غرب شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

مدیرکل دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه در این رابطه به شبکه خبری الجزیره گفت که در حمله به مدرسه «رفیده» در دیرالبلح ۲۲ نفر به شهادت رسیدند.

همچنین این دفتر ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره حضور نیرو‌های مقاومت در اقامتگاه‌های آوارگان را رد کرد.

برخی منابع پزشکی نوار غزه در گفتگو با الجزیره اظهار کردند: در حملاتی که از بامداد امروز به نوار غزه انجام شده، ۳۵ فلسطینی به شهادت رسیدند که ۲۲ نفر از آنها مربوط به مدرسه آوارگان در دیرالبلح است.

خبرنگار شبکه خبری روسیا الیوم نیز درباره آخرین تحولات میدانی نوار غزه گزارش داد: شهرک جدید «عبسان» در شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه هدف حمله توپخانه رژیم صهیونیستی قرار گرفت و در حمله به جمعی از شهروندان فلسطینی در مرکز شهر رفح، ۲ نفر به شهادت رسیده و تعداد دیگری زخمی شدند.

به گزارش این منبع، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف ساختمان هلال احمر فلسطین در غرب دیرالبلح را نیز هدف قرار دادند.

همچنین برخی منابع در بیمارستان العوده در شمال غزه اعلام کردند که چند پهپاد رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان واقع در منطقه «تل الزعتر» در شمال نوار غزه شلیک کردند.

رژیم صهیونیستی از اکتبر ۲۰۲۳ با حمایت آمریکا به حملات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد و مرتکب کشتار‌های وحشیانه‌ای در حق فلسطینی‌ها به ویژه در اقامتگاه‌های آوارگان از جمله مدرسه‌ها می‌شود.

در مقابل گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات‌های نظامی خود علیه نیرو‌ها و خودرو‌های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه ادامه می‌دهند.

حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی به غزه موجب بروز فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه شده و طبق آمار امروز وزارت بهداشت فلسطین در غزه، شمار قربانیان عملیات رژیم صهیونیستی در این منطقه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۴۲ هزار و ۶۵ شهید و ۹۷ هزار و ۸۸۶ زخمی رسیده است و بیش از ۸۵ درصد از ۱.۹ میلیون سکنه باقی مانده نوار غزه آواره شدند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->