پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است
سرخط خبرها

دستور سامان‌دهی کارگران ساختمانی و جلوگیری از تجمع عده‌ای سودجو در محل‌های غیر رسمی

  • کد خبر: ۲۹۳۹۴
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
  • ۴
دستور سامان‌دهی کارگران ساختمانی و جلوگیری از تجمع عده‌ای سودجو در محل‌های غیر رسمی
دادیار حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: افراد سودجویی که به اسم کارگر در محل‌های غیر رسمی تکدیگری کنند، جمع‌آوری خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرزاد بهشتی توندری خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم حمایت از حقوق مادی و معنوی کارگران زحمتکش ایرانی و انجام وظایف مرتبط با این قشر عزیز، شناسایی و سامان‌دهی این افراد توسط تمام دستگاه‌های مسئول از جمله اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، اداره کل تأمین اجتماعی استان، اداره کل فنی و حرفه ای استان و با محوریت شهرداری مشهد در حال انجام می‌باشد.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه تجمع کارگران مشاغل ساختمانی در نقاط مختلف شهر و بدون ضابطه، باعث ایجاد مزاحمت‌های ترافیکی و نارضایتی‌های مردمی می‌گردد و برخی افراد سودجو به نام کارگران پرتلاش در محل‌های مزبور تجمع و اقدام به تکدی گری می‌نمایند، مقرر شد طبق دستور دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی علاوه بر رفع سد معبر توسط شهرداری ، نیروی انتظامی نسبت به جلوگیری از فعالیت کارگران ساختمانی غیرمجاز پس از اتمام مهلت قانونی تعیین شده در محل‌های غیر مجاز اقدام نمایند.

وی عنوان کرد: به همین منظور باید کنترل و نظارت دائمی بر محدوده‌های قانونی فعالیت های کارگران ساختمانی و حمایت از پرسنل شهرداری و سایر متولیان به صورت گسترده توسط نیروی انتظامی صورت پذیرد.

دادیار حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب خراسان رضوی با تاکید بر اینکه فراهم بودن شرایط تجمع در مکانی مناسب با رعایت مسائل سرمایشی و گرمایشی در مناطق مختلف شهر ضروری است، اضافه کرد: باید ترتیبی اتخاذ گردد تا با استفاده از ظرفیت اجرائیات شهرداری و واحد سد معبر ، وفق طرح مصوب اقدامات لازم جهت هدایت کارگران مزبور به ایستگاه‌های تعبیه شده صورت پذیرد.
وی همچنین از احاد شهروندان خواست که در صورت نیاز به کارگر از محل های رسمی و از طریق ارتباط با شماره ۳۱۷۵ تامین نمایند و کمک های خود را به سرپرست ایستگاه مربوطه جهت توزیع عادلانه و جلوگیری از سو استفاده برخی از افراد از موقعیت قشر عزیز کارگران ساختمانی تحویل دهند

بهشتی یادآور شد: چنانچه در راستای اجرای دستورات، مقاومتی صورت پذیرد ، نیروی انتظامی موظف خواهد بود طبق وظایف فوق و براساس مواد ۴۴، ۴۵، ۴۶ قانون آیین دادرسی کیفری، اقدامات پیشگیرانه و هدایت متخلفین را معمول و فوراً از دادسرای ناحیه مربوطه در ساعت اداری و از معاون محترم دادستان در وقت کشیک، نسبت به آن افراد کسب تکلیف نماید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Netherlands
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
آحاد شهروندان به هیچ عنوان کمک های خود را به سرپرست ایستگاه ها تحویل ندین چون به مقصدش نمیرسه سعی کنین خودتون شخصا به دست نیازمند برسونین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
به نظرم ربط داره به موضوع افغانیها در ایران آخه دقیقأ بعد از جریان سوختن افغانها در ماشین این موضوع رسانه ای شده!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
سلام چگو نه برای د یافت وام کرونا درسایت کار گری نام ثبت کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
چیه کسب شعنت شده مردم برای زنده موندن که دارن حمالی میکنن تا حالا واقیت رو ندیدی چند وقته از تو کاخت بیرون نیامده بودی.... ژن خوک
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->