«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها
خبری از زوم ۱۰۰ برابری نیست

سامسونگ نوت ۲۰ پلاس با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و زوم ۵۰ برابری

  • کد خبر: ۲۹۴۲۳
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
سامسونگ نوت ۲۰ پلاس با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و زوم ۵۰ برابری
علی رغم ادعا‌های مطرح شده قبلی، پرچمدار بعدی سامسونگ از سری نوت فاقد زوم ۱۰۰ برابری خواهد بود و سامسونگ این گوشی را با زوم ۵۰ برابری تولید خواهد کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی نوت ۲۰ خود را در ماه آگوست معرفی کند و ما هر چه به این رویداد نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد درز جزییات بیشتری درباره این گوشی‌ها هستیم. حالا به‌گفته یک منبع معتبر به نام IceUniverse، گلکسی نوت ۲۰ پلاس دارای یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود و سنسور مدت زمان پرواز (ToF) با یک لیزر فوکوس جایگزین خواهد شد که به دوربین اصلی کمک خواهد کرد.
دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۱/۱.۳۳ اینچی Bright HM۱ سامسونگ بهره خواهد برد که قبلا بر روی گلکسی S۲۰ اولترا هم استفاده شده بود. همانطور که گفته شد این دوربین به جای یک سنسور مدت زمان پرواز استاتیک که پس‌زمینه و پیش‌زمینه را آنالیز می‌کند، ظاهرا از یک سنسور لیزر فوکوس استفاده خواهد کرد.
 
سامسونگ نوت ۲۰ پلاس با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و زوم ۵۰ برابری
 
دوربین اولتراواید گلکسی نوت ۲۰ پلاس هم یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ISOCELL Fast ۲L۳ با سایز ۱/۲.۵۵ اینچ و فناوری PDAF خواهد بود. به گفته IceUniverse، یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ هم وجود خواهد داشت که از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی Slim ۳M۵ سامسونگ با سایز ۱/۳ اینچ بهره خواهد برد.
اگر بخواهیم این سنسور را با نمونه به کار رفته روی گلکسی S۲۰ اولترا مقایسه کنیم. بزرگنمایی آن محدود به ۵۰X خواهد بود و سامسونگ زوم ۱۰۰X را برای آن ارایه نخواهد کرد.

براساس شایعات قبلی، گلکسی نوت ۲۰ پلاس مجهز به چیپست ۵ نانومتری اگزینوس ۹۹۲ خواهد بود. رندر‌های CAD این گوشی هم اخیر لو رفته‌اند که دید بهتری را درباره طراحی آن در اختیار ما قرار می‌دهند.


منبع: gsmarena
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->