معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

بازداشت وارث امپراطوری سامسونگ به اتهام دستکاری در قیمت سهام

  • کد خبر: ۲۹۰۴۲
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
بازداشت وارث امپراطوری سامسونگ به اتهام دستکاری در قیمت سهام
دادستان‌های کره‌جنوبی خواستار بازداشت لی‌جائه یونگ، وارث شرکت سامسونگ شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دادستان‌های کره‌جنوبی در پی انجام تحقیقات درباره ادغام‌های جنجالی شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۵ میلادی و اتهام کلاهبرداری در حسابداری این شرکت روز پنجشنبه ۴ ژوئن‌ (۱۵ خرداد) خواستار بازداشت لی‌جائه یونگ، وارث شرکت سامسونگ شد.

این اقدام دردسر جدیدی را برای آقای لی ایجاد می‌کند که پیش از این بازداشت شده بود و دو سال پیش در فوریه ۲۰۱۸ از زندان رهایی پیدا کرده بود.

جائه‌-یونگ ۵۱ ساله که فرزند لی کون-هی، مدیرعامل شرکت سامسونگ است در تابستان سال ۲۰۱۷ به اتهام ارتشا، فساد مالی و سوءاستفاده از اموال عمومی به پنج سال زندان محکوم شده بود، حکمی که بعدها تعلیق شد. افشای مواردی از رشوه دادن شرکت سامسونگ به مقام‌های دولت کره جنوبی به سقوط و بازداشت خانم پارک گئون-هی، رئیس جمهوری پیشین این کشور منجر شد.

دادستان‌های کره‌جنوبی اینبار می‌گوید که به‌دنبال بازداشت آقای لی با موارد اتهامی دیگر از جمله به ظن دستکاری قیمت سهام و نقض قوانین حسابرسی هستند.

آسوشیتدپرس
شرکت کره‌ای سامسونگ زیر مجموعه‌ها فراوانی داردآسوشیتدپرس

سامسونگ هنوز در این زمینه اظهار نظری نکرده است.

دادستانی کره جنوبی پس از شکایت ناظر مالی اقدام به انجام تحقیقات درباره تقلب در حسابداری شرکت دارویی سامسونگ بیولوژیکز، از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت صنایع چیل در سال ۲۰۱۵ کرد. ارزش سهام این شرکت در آن سال به ۳.۷ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده بود.

 

طبق گزارش آژانس خبری یونهاپ کره‌جنوبی، دادستان‌ها می‌گویند که این تخلف کمک کرد تا ارزش سهام شرکت صنایع چیل که آقای لی بزرگترین سهامدار آن است نیز افزایش یابد و در نهایت با شرکت سامسونگ سی اند تی ادغام شد.

دادستان‌های کره‌جنوبی ماه گذشته در آخرین تحقیقات خود چند باز از آقای لی بازجویی کردند.

منبع: یورونیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->