رضاوند در ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن پیتسو موسیمانه، گزینه جدید سرمربی‌گری استقلال، کیست؟ + سوابق تیم‌ها صحبت‌های جواد خیابانی در مورد محمود فکری، پرونده بیرانوند و گزارش محمد سیانکی هر گل نبیل باهویی ۴۰۰ هزار دلار آب خورد علیزاده در هندبال ماندگار شد نقش پارالمپیک در بهبود زندگی ورزشکاران معلول بسیج امکانات برای توسعه ورزش خراسان قهرمان‌پرور موسیمانه با استقلال به توافق رسید| درانتظار تایید نهاد‌های مرتبط نتیجه بازی سپهر صدرا و پاس گرگان در لیگ برتر والیبال | شکست پشت شکست! پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته شد +عکس حمایت برهانی از قلعه‌نویی نویدکیا مس بیا نیست عالیشاه آماده حضور در زمین اکرم عفیف بعد از شکست مقابل ایران اینستاگرامش را بست قلم قرمز سهراب روی نام رضاوند سر نخواستن جهانبخش دعواست؟ روز سخت بسکتبال مشهد در شهر آبادان درباره آخرین وضعیت رشته قایقرانی در استان خراسان رضوی | قایقرانی در بن بست آنی، آبی و آتی! گاریدو تمرین پرسپولیس را تعطیل کرد تاریخ و ساعت بازی تیم های فوتسال فرش آرا و شهرداری بندرعباس | استارت دوباره هیجان از سالن شهید بهشتی چهار گزینه اصلی هدایت تیم ملی انگلیس
سرخط خبرها

هر گل نبیل باهویی ۴۰۰ هزار دلار آب خورد

  • کد خبر: ۲۹۵۰۲۲
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
هر گل نبیل باهویی ۴۰۰ هزار دلار آب خورد
باشگاه پرسپولیس هزینه هنگفتی برای سه مهاجم خارجی ضعیف خود پرداخت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نبیل باهویی، مهاجم سوئدی فصل گذشته پرسپولیس که توسط شخص رضا درویش و بدون نظر سرمربی جذب شد، به دلیل عدم دریافت مطالباتش، از پرسپولیس در فیفا شکایت کرد. گویا رضا درویش موقع فسخ قرارداد متعهد شد که ظرف سه ماه پول باهویی را پرداخت کند که این اتفاق رخ نداد و این بازیکن هم از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده است.

همچنین شیخ دیاباته، مهاجم سابق پرسپولیس که دو فصل قبل در این تیم بازی می‌کرد هم به خاطر عدم دریافت مطالباتش، از این باشگاه شکایت کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شود. دیاباته که روز‌های درخشانی را در استقلال داشت، در دوران حضورش در پرسپولیس اکثراً مصدوم بود و تنها ۳ گل به ثمر رساند.

غیر از این دو مهاجم، لئاندرو پریرا هم دیگر بازیکن بی‌کیفیتی بود که به پرسپولیس آمد. او کارایی زیادی نداشت و خیلی زود از این تیم جدا شد. باشگاه پرسپولیس به پریرا هم پول پرداخت کرده تا این بازیکن از پرسپولیس جدا شود. این باشگاه با این سه بازیکن که اصلاً عملکرد خوبی نداشتند و جزو ضعیف‌ترین بازیکنان خارجی پرسپولیس بودند، قرارداد‌های نسبتاً سنگینی بسته بود و این سه بازیکن هزینه سرسام‌آوری را روی دست باشگاه گذاشتند.

دیاباته برای یک فصل که عمدتاً هم مصدوم بود، حدود ۴۰۰ هزار دلار دستمزد گرفت. قرارداد باهویی با پرسپولیس هم چیزی در حدود ۴۰۰ هزار دلار بود و پریرا هم برای حضور در پرسپولیس قراردادی ۹۰۰ هزار دلاری داشت که این مبلغ برای یک‌فصل‌ونیم بود. پریرا ۳۰۰ هزار دلار برای یک نیم‌فصل دریافت کرد و برای فسخ قراردادش هم چیزی در حدود ۱۵۰ هزار دلار گرفت و به صورت توافقی از پرسپولیس جدا شد.

در مجموع، باشگاه پرسپولیس برای جذب این سه بازیکن و برای خلاص‌شدن از دست این نفرات، چیزی در حدود یک میلیون و سیصد هزار دلار پول داده که رقم بسیار بالایی به حساب می‌آید. این مهاجمان کلاً ۵ گل برای پرسپولیس زدند که با احتساب پولی که برایشان پرداخت شده، هر گل بیشتر از ۴۰۰ هزار دلار هزینه روی دست پرسپولیس گذاشت که در نوع خودش عجیب است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->