سرخط خبرها

رئال از خرید امباپه پشیمان شد؟

  • کد خبر: ۲۹۵۳۵۷
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
رئال از خرید امباپه پشیمان شد؟
پس از حاشیه‌های اخیر کیلیان امباپه و همچنین فرم نه‌چندان خوبش در ابتدای فصل، حالا برخی رسانه‌ها ادعای جالبی را درباره این بازیکن و وضعیتش در رئال مادرید مطرح کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ خرید امباپه با خواست ویژه فلرنتینو پرز، رئیس رئال صورت گرفت و بسیاری از دیگر نفرات حاضر در باشگاه با توجه به اتفاقات چندوقت اخیر و نمایش نه‌چندان دلچسب این بازیکن فرانسوی با پیراهن رئال، خرید او را اشتباه ارزیابی می‌کنند.

رومن مولینا، روزنامه نگار اسپانیایی در همین زمینه ادعا کرد که علاوه بر اینکه امباپه هنوز نتوانسته است به فرم موردانتظار کادر فنی و هواداران در ترکیب رئال برسد، ماجرای حواشی تعطیلات او در سوئد و اتهاماتی که در روز‌های گذشته با آن روبه‌رو شده است، کار را برای او دشوارتر کرده است.

امباپه در طول تعطیلات بین‌المللی در تیتر خبر‌ها قرار داشت و رسانه‌های سوئدی گزارش دادند که ستاره رئال در مرکز تحقیقات پلیس در رابطه با اتهام تجاوز قرار دارد. این فوتبالیست فرانسوی در تعطیلات بین المللی به استکهلم سفر کرد و در هتلی اقامت کرد که در آن حادثه ادعا شده رخ داد، در حالی که بازیکن و وکیلش این گزارش‌ها را رد کردند، هنوز نتیجه این پرونده نامشخص است.

روزنامه دیلی‌میل هم در همین زمینه ادعا کرد که بیشتر رئالی‌ها از جذب امباپه چندان راضی نیستند و تنها پرز بود که به دلایل اقتصادی تمایل زیادی به جذب ستاره فرانسوی داشت. اما این بازیکن در ۲۵ سالگی حالا افتی عجیب را تجربه می‌کند و حواشی اتهامات اخیر هم می‌تواند روند ضعیف او را تشدید کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->