توجیه عجیب باشگاه پرسپولیس برای بسته شدن پنجره ۶ بازیکن پرسپولیس به جای مانده از آخرین جدال ویدئو| خراب کردن پنالتی توسط شهریار مغانلو برای اتحاد کلبا نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آث میلان و ادینزه در سری آ| سکته دقیقه آخری! نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و بورنموث| تلاطم در لیگ جزیره مدیرعامل استقلال امضای نکونام را جعل کرده است؟ جزئیات دستمزد موسیمانه در استقلال مشخص شد + سند نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و برنتفورد (۲۸ مهر ۱۴۰۳) | تنهاخ بالاخره برد! پخش زنده بازی رئال مادرید و سلتاویگو (۲۸ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رای انضباطی بیرانوند و درویش صادر شد تاریخ و ساعت بازی بارسلونا و سویا| گاوی و اولمو آماده حضور در میدان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی تاتنهام و وستهم (۲۸ مهر ۱۴۰۳) | برد پرگل اسپرز برای جدایی از میانه جدول غیبت شمسایی در جلسه برنامه ریزی برای آینده فوتسال ایران! کاپیتان استقلال به در‌های خروجی باشگاه نزدیک می‌شود | هاراگیری به سبک حسینی رئال از خرید امباپه پشیمان شد؟
سرخط خبرها

توجیه عجیب باشگاه پرسپولیس برای بسته شدن پنجره

  • کد خبر: ۲۹۵۴۱۶
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸
توجیه عجیب باشگاه پرسپولیس برای بسته شدن پنجره
باشگاه پرسپولیس اطلاعات نادرست به هوادارانش می دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس از طریق مدیر بین الملل خود به هوادارانش پیغام داده نگران بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه نباشند چرا که ما، چون نمی‌توانیم پولمان را از فیفا بگیریم اجازه می‌دهیم طلبکاران به فیفا شکایت کنند و بعد از طریق حساب مان در فیفا پول آنها را می‌دهیم.

در واقع این باشگاه مدعی شده این تنها راه گرفتن پول شان از فیفا است. در اینجا یک سوال از باشگاه پرسپولیس داریم؟ آیا شما با نبیل باهویی توافق نکردید با دریافت بخش ناچیزی از باقی مانده طلبش با این باشگاه تسویه کند؟ چرا حالا که به تعهدات تان در قبال این بازیکن عمل نکردید شرایطی را ایجاب کردید که او به جای ۳۰، ۴۰ هزار مانده از طلبش خواهان ۲۰۰ هزار تای باقی مانده شود. این یعنی نبیل با ۵ بازی برای پرسپولیس الان باید کل قرارداد ۳۸۰ هزار دلارش را از فیفا بگیرد. در واقع باشگاه پرسپولیس پولی که در فیفا دارد را دارد به بازیکنی می‌بخشد که نه تنها هیچ سودی از لحاظ فنی برای این باشگاه نداشت بلکه باعث شد یک سهمیه این باشگاه در جذب بازیکن خارجی بسوزد و با جریمه یک میلیارد تومانی کمیته انضباطی هم مواجه شود. بدتر از همه اینکه کلا پرسپولیس ۶۵۰ هزار دلار در فیفا پول داشته که ۴۰۰ هزار تای آن را به زمستان گذشته به رادوشویچ داد.

 در این میان باشگاه مدعی است که در نامه به فیفا خواستار این شده که طلب پریرا و دیاباته هم از این پول داده شود... با حساب سر انگشتی باید گفت طلب این سه خارجی از پرسپولیس ۶۰۰ هزار دلار است، اما این باشاگاه فقط ۲۵۰ هزار یورو در فیفا دارد. مسئله‌ای که نشان می‌دهد مسئولان باشگاه پرسپولیس با هواداران خود چندان صادق نیستند و به دنبال این هستند کم کاری‌های خود را توجه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->