شنیده شدن صدای انفجار در تهران + عکس (۵ آبان ۱۴۰۳) تعداد شهدای فلسطینی به ۴۲ هزار و ۸۸۵ نفر رسید توییت سفیر ایران در بیروت درباره حزب الله و حماس آیا ظریف باز هم استعفا خواهد داد؟ رکوردزنی حزب الله لبنان در حمله به رژیم صهیونیستی(۴ آبان ۱۴۰۳) بقایی: به هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ایران با تمام قوا پاسخ داده خواهد شد امام جمعه کازرون درگذشت (۴ آبان ۱۴۰۳) بمباران حومه جنوبی بیروت دوباره آغاز شد (شامگاه جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳) حملات حزب الله لبنان به پایگاه‌های مختلف رژیم صهیونیستی (۴ آبان ۱۴۰۳) اتحادیه اروپا حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به خبرنگاران در لبنان را محکوم کرد تشریح کمک‌های مردم ایران برای حمایت از مقاومت| عصر آمریکا تمام شده است طوفان و دو حادثه سقوط اسکلت ساختمان در حال ساخت در الهیه مشهد (۴ آبان ۱۴۰۳) ضربه ۴۴ میلیارد پوندی برگزیت به انگلیس طی سالهای اخیر آیا ضارب امام جمعه کازرون، جانباز و ایثارگر بوده است؟ درباره حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه کازرون + بیوگرافی و سوابق آیت‌الله علم‌الهدی: برخی جریان‌ها از شعار «وفاق ملی» سوءاستفاده می‌کنند | همه جامعه برای رشد اقتصادی وفاق دارد ترور امام جمعه کازرون بعد از برگزاری نماز جمعه (۴ آبان ۱۴۰۳) + جزئیات فرزندان رهبر انقلاب اسلامی در دفتر حماس در تهران حضور یافتند حماس شرط خود برای آزادی اسرای صهیونیست را تکرار کرد مرگ ۵ نظامی صهیونیست تایید شد حمله هوایی به محل اقامت خبرنگاران در جنوب لبنان (۴ آبان ۱۴۰۳) رئیس جمهور از اجلاس بریکس بازگشت و وارد تهران شد پرواز پهپاد و ریزپرنده در کل کشور ممنوع شد
سرخط خبرها

تأکید استاندار تهران بر سامان‌دهی اتباع

  • کد خبر: ۲۹۵۹۳۱
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
تأکید استاندار تهران بر سامان‌دهی اتباع
استاندار تهران گفت: در حوزه‌ اجتماعی، مهم‌ترین مطالبه و سیاست‌ اصلی دولت، در خصوص سامان‌دهی اتباع بیگانه و طرد اتباع غیرمجاز ساکن در مناطق مختلف است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدصادق معتمدیان پس از مراسم معارفه‌اش در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های خود، اظهار کرد: برنامه‌های کلانی که در قالب برنامه هفتم مصوب شده و ریل‌گذاری قانونی را که مجلس شورای اسلامی مشخص کرده است، دنبال می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اجرا و تحقق سیاست‌ها در برنامه ماست، اما چیزی که به عنوان اولویت پیگیری می‌کنیم، تمرکز بر مسئله‌های اصلی و روز استان تهران استان است، افزود: توسعه متوازن در سطح شهرستان‌های استان باید انجام بگیرد.

استاندار تهران با بیان اینکه ارتقای شاخص‌های توسعه به خصوص در بحث زیرساختی و عمرانی باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد و این اولویت ما خواهد بود، تأکید کرد که توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در نظر داریم و امروز بالغ بر ۱۴۵۰ پروژه نیمه‌تمام در سطح استان وجود دارد که نیازمند نگاه ملی و تمرکز در استفاده از توسعه فضا‌های آموزشی، توسعه فضا‌های درمانی، بیمارستانی است و در مجموع، ارتقای شاخص‌هایی را که پایین‌تر از میانگین کشوری است، در نظر داریم.

معتمدیان اضافه کرد: در حوزه‌های اجتماعی مهم‌ترین موضوع مطالبه و سیاست‌های اصلی دولت در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه و طرد اتباع غیر مجازی است که امروز در مناطق مختلف سکونت دارند و ان‌شاءالله این کار با همکاری وزارت کشور و استانداری تهران در اولویت ما قرار خواهد گرفت.

وی درباره آلودگی هوای تهران عنوان کرد: در کنار شهرداری و شورای شهر تهران و شهرداری‌های مناطق ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم که موضوع آلودگی هوا را با توجه به قانون هوای پاک اجرا کنیم که این از تکالیف قانونی دستگاه‌ها است و با جدیت بیشتری دنبال خواهیم کرد.

معتمدیان درباره مشکلات حمل و نقل عمومی در استان تهران نیز گفت: زیرساخت‌ها و نوسازی باید توسط حمل و نقل عمومی انجام بگیرد و ما تلاش می‌کنیم با توجه به ظرفیت‌های قانونی‌مان برای این امر کمک کنیم. بحث حمل و نقل ریلی بین شهری هم یکی از اولویت‌هایی است که در دولت چهاردهم در استان تهران با جدیت و همکاری وزارت دنبال می‌کنیم.

وی همچنین در پاسخ به پرسش ایسنا در مورد برنامه‌های استانداری برای برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در استان تهران گفت: یکی از وظایف استانداری‌ها بحث نظارت، راهبری و اقدامات برنامه‌های کلان است که در این زمینه دستگاه‌هایی که مسئولیت دارند باید به وظایف قانونی خودشان عمل کنند. چنانچه کوتاهی، تساهل و تسامح در نظارت انجام شده باشد حتما برخورد قانونی انجام خواهد گرفت و ان‌شاءالله به کمک دستگاه‌ها بخصوص شهرداری که مسئولیت دارد، خواهیم رفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->