هشدار وزارت خارجه به اروپا درباره مداخله تفرقه‌انگیز در منطقه ولایتی: جزایر سه‌گانه ایرانی جزو لاینفک سرزمینی ایران است سردار سلامی: شهید نیلفروشان از پانزده‌‌سالگی تا روز شهادت، مرد میدان جهاد بود قالیباف: جان و مال خود را می‌دهیم و عزت خود را به دست می‌گیریم و می‌ایستیم  دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده‌های یک شهید و یک جانباز  ۷۰درصد در مشهد سردار اشعری: وحدت و امنیت جامعه مرهون خون شهیدان است جانشین فرمانده کل انتظامی فراجا: اتباع غیرمجاز را به پلیس گزارش دهید مسمومیت ۱۰۰ نظامی صهیونیست در جنوب فلسطین اشغالی (۲۵ مهر ۱۴۰۳) آواره شدن بیش از یک میلیون لبنانی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی حمله راکتی «سرایا القدس» به شهرک‌های مجاور نوار غزه (۲۵ مهر ۱۴۰۳) حادثه امنیتی در هواپیما و فرود اضطراری در مسقط (۲۵ مهر ۱۴۰۳) بمباران مقر‌های گروه‌های تروریستی در ادلب و لاذقیه سوریه (۲۵ مهر ۱۴۰۳) سفارت ایران در لندن: افتخار می‌کنیم که در طرف درست تاریخ ایستاده‌ایم عراقچی وارد قاهره شد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) اصابت مستقیم موشک حزب الله به نهاریا در شمال فلسطین اشغالی (۲۵ مهر ۱۴۰۳) پاسخ متکی به گزافه گویی نماینده نروژ در نشست کمیته ترویج احترام به حقوق بشردوستانه + فیلم آیا سیاست فرانسه درباره رژیم صهیونیستی خصمانه‌ است؟ عراقچی امان را به مقصد قاهره ترک کرد (چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳) معاون دبیرکل سازمان ملل:باید در غزه «آتش‌بس فوری» برقرار شود حمله راکتی حماس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه پیکر شهید نیلفروشان وارد اصفهان شد عراقچی: تحریم‌های جدید غرب علیه ایران کمکی به وضع موجود نخواهد کرد
سرخط خبرها

جانشین فرمانده کل انتظامی فراجا: اتباع غیرمجاز را به پلیس گزارش دهید

  • کد خبر: ۲۹۴۹۵۹
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
جانشین فرمانده کل انتظامی فراجا: اتباع غیرمجاز را به پلیس گزارش دهید
جانشین فرمانده کل انتظامی فراجا از هموطنان خواست که هرگونه رسوب و تجمع اتباع غیرمجاز را به شماره ۱۱۰ پلیس گزارش کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار قاسم رضایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: سکونت هرگونه اتباع خارجی به صورت غیرمجاز در کشوری دیگر، جرم است و این مسئله در کشور ما نیز همینطور است، یعنی هر فرد خارجی که به صورت غیرقانونی وارد ایران شود، جز اتباع غیرمجاز تلقی شده و این اقدام جرم است.

وی افزود: به مدت بیش از ۴۰ سال، به خاطر اتفاقاتی که در کشور دوست و مسلمان ما، کشور افغانستان رخ داد، تعدادی از اتباع این کشور، برای ادامه زندگی به کشور ما مهاجرت کردند. عده‌ای از این افراد به صورت کاملا قانونی وارد کشور شده اند که آنها مهمان ما هستند و این مسئله هیچ اشکالی ندارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی فراجا ادامه داد:، اما عده‌ای دیگر از این اتباع خارجی، غیرقانونی وارد کشور شده و در حال کار و زندگی هستند که تمام این اقدامات آنها جرم است.

رضایی گفت: بر اساس سیاست‌های جدید کشور، اتباع غیرمجاز باید به کشورخودشان بازگردند و پلیس نیز زمینه بازگشت آنها را فراهم کرده است. بر اساس قانون، اگر این افراد در هر جایی دیده شوند، پلیس موظف است آنها را شناسایی و جمع آوری کرده و به سمت مرز‌ها روانه کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی فراجا خطاب تاکید کرد که هرگونه به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز، جرم است و قطعا با کارفرمایانی که به این اتباع شغل می‌دهند، برخورد قضائی صورت می‌گیرد. همچنین خرید یا اجاره کارت بانکی، مسکن یا خودرو نیز برای این افراد غیرقانونی است.

رضایی از هموطنان خواست که هرگونه تجمع این اتباع غیرمجاز را با شماره‌های ۱۱۰ یا ۱۹۷ به پلیس گزارش دهند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->