پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

تشکیل «شورای ترافیک شهر» در شهرداری مشهد/ تفاهم‌نامه شهرداری با پلیس راهور، نمونه اولیه مدیریت یکپارچه

  • کد خبر: ۲۹۸۹۷
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
تشکیل «شورای ترافیک شهر» در شهرداری مشهد/ تفاهم‌نامه شهرداری با پلیس راهور، نمونه اولیه مدیریت یکپارچه
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به امضا تفاهم نامه شهرداری و نیروی انتظامی در راستای اجرای ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم توسعه کشور گفت: با همکاری پلیس راهور، «شورای ترافیک شهر» در شهرداری تشکیل می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی  در چهاردهمین جلسه شورای شهرداران شهرداری که با حضور معاون مالی و پشتیبانی، مدیرکل حوزه شهردار و امور مناطق شهرداری، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی و شهرستان مشهد و شهرداران مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد برگزارشد، اظهار کرد: اعمال ماده قانون ۱۰۸ برنامه ششم توسعه کشور با تاکیدات شهردار و فرمانده نیروی انتظامی استان برای اولین بار در کشور با امضا تفاهم نامه‌ای اجرایی خواهد شد.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه که حدود دو ماه قبل به امضا رسید، تمامی اقدامات شهرداری در حوزه راهنمایی و رانندگی و هماهنگی‌های مورد نیاز تنها در چهارچوب این تفاهم نامه انجام خواهد شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان این که تفاهم نامه دارای پنج محور اصلی است، بیان کرد: دغدغه‌های مدیران شهرداری و پلیس راهور در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی و حوزه حمل و نقل و ترافیک در این تفاهم نامه لحاظ شده است و آن‌ها را به حداقل می‌رساند.

کاظمی خاطرنشان کرد: تفاهم نامه شهرداری مشهد و نیروی انتظامی در اعمال ماده ۱۰۸، در واقع نمونه اولیه و پیش قدم در اجرای مدیریت یکپارچه شهری است و نشان دهنده این است که نیازی نیست دستگاهی زیر مجموعه شهرداری قرارگیرد، بلکه با هماهنگی و هم افزایی نیز می‌توان در این مسیر حرکت کرد.

وی اضافه کرد: با اجرایی شدن این تفاهم نامه حرکت بسیار خوبی در راستای کاهش تصادفات، کاهش ترافیک و سایر موضوعات مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک انجام خواهد شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به تشکیل «شورای ترافیک شهر» در شهرداری به ریاست شهردار مشهدگفت: در این شورا برنامه‌ها و سیاست‌های ترافیکی مرتبط با حمل و نقل و پروژه‌های عمرانی با حضور پلیس راهور مطرح، بررسی و به تصویب خواهد رسید.
کاظمی تصریح کرد: همچنین هر ساله برنامه‌های ترافیکی حوزه شهری تنظیم و به پلیس راهور تحویل داده می‌شود و پلیس راهور در اجرای این برنامه‌ها با مدیریت شهری همکاری خواهد داشت.

وی ادامه داد: سامانه الکترونیک خدمات پلیس راهور در شهرداری مشهد راه اندازی و در اختیار پلیس راهور قرار خواهد گرفت تا کلیه درخواست‌ها و پاسخگویی‌ها در حوزه حمل و نقل و ترافیک و سایر موارد در مناطق مختلف شهرداری مشهد به صورت الکترونیکی انجام شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، بیان کرد: در چارچوب این تفاهم نامه مناطق پلیس راهور با مناطق شهری منطبق شده و برای هر منطقه شهری نیز یک رئیس پلیس راهور مشخص و معرفی شده است تا هماهنگی‌های لازم با سرعت بیشتری انجام شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->