راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است معاون دادستان خراسان رضوی: هر گونه تهدید بهداشت عمومی جرم است فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟ «صفر» شدن زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی پیدا کردن همسر مناسب، مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده است سد‌های خراسان‌رضوی فقط ۸ درصد آب دارند | مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب صادر شد غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود
سرخط خبرها

حاجی میرزایی: ۳هزار میلیارد تومان برای مدرسه‎‌سازی اختصاص یافت

  • کد خبر: ۲۹۹۷۹
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
حاجی میرزایی: ۳هزار میلیارد تومان برای مدرسه‎‌سازی اختصاص یافت
بیش از ۳۰ درصد از مدارس کشور توسط خیران مدرسه ساز احداث، تعمیر و بازسازی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز،  وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت علاوه بر اعتبارات مصوب مدرسه‌سازی، سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه توسط خیران اختصاص داده است.

محسن حاجی میرزایی چهارشنبه شب در دیدار با خیرین مدرسه ساز استان همدان افزود: بیش از ۳۰ درصد از مدارس کشور توسط خیران مدرسه ساز احداث، تعمیر و بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه خیران همواره به آموزش و پرورش کمک کرده اند ابراز امیدواری کرد: خیران در طرح فراگیر آجر به آجر نیز یاریگر این وزارتخانه باشند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طرح آجر به آجر با هدف اشاعه فرهنگ مدرسه سازی به راه افتاد تاکید کرد: فرهنگ کمک در مدرسه سازی باید در جامعه گسترش یابد و همه آحاد جامعه را دربرگیرد.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به فرهنگ مشارکت در مدرسه سازی بیشتر از ساخت مدرسه است و با اجرای طرح آجر به آجر زمینه مشارکت همه جامعه را در امر خداپسندانه مدرسه سازی فراهم کردیم.

حاجی میرزایی با بیان اینکه همه تمدن‌های بشری محصول یادگیری است و یادگیری های متفاوت تمدن های متفاوت ساخته است گفت: مدرسه کانون اتفاق مبارکی است و کسانی که در کار مدرسه سازی دخالت می کنند به یکی از مهمترین کارکردها دست یافته‌اند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ساختمان مدرسه ممکن است ویران شود، اما تاثیر انتقال دانش و آگاهی به انسانها پایدار است.

وی ادامه داد: سنگ بنای سعادت انسانها را با مدرسه سازی شکل می دهیم  و این توفیقی است که سرمایه عمر و فرصت خیرین به این امر اختصاص می یابد.

 حاجی میرزایی عنوان کرد: هرکسی در آگاه کردن و خوب دیدن و خوب شنیدن و خوب اندیشیدن انسانها قدم بردارد بزرگترین خدمت را می کند و مدرسه آمده است این توانمندی ها را تغذیه کند.

وی گفت: هرکس در این مسیر گام بردارد در راهی قدم برداشته که آثار آن همیشگی است.

وزیر آموزش و پرورش امروز چهارشنبه پس از حضور در گلزار شهدای شهر همدان با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار کرد.

فردا پنجشنبه نیز با حضور وزیر آموزش و پرورش، ۲ استخر دانش‌آموزی در آموزش و پرورش ناحیه یک و ۲ همدان بهره‌برداری و عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی زنده یاد غلامحسین زمانی در ناحیه ۲ این شهر آغاز می‌شود.

منبع:ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->