«ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است
سرخط خبرها

آموزش و پرورش نیازمند افراد فداکار و ایثارگر است

  • کد خبر: ۲۸۸۶۵
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
  • ۲
آموزش و پرورش نیازمند افراد فداکار و ایثارگر است
حاجی میرزایی: آموزش و پرورش یک ماموریت مهم حاکمیتی است. آینده جامعه بوسیله آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و مهم است که چه افرادی درگیر ساختن این آینده هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن حاجی میرزایی روز سه‌شنبه در جمع گروههای جهادی مدرسه ساز افزود: آموزش و پرورش یک ماموریت مهم حاکمیتی است. آینده جامعه بوسیله آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و مهم است که چه افرادی درگیر ساختن این آینده هستند.

وی افزود: افرادی باید درگیر آینده این سرزمین باشند که دل در گرو و تعلق اسلام، ‌ ایران و انقلاب اسلامی دارند و با تمام وجود و جدیدت حاضر باشند در این راه ایثار و فداکاری کنند.

وزیر آموزش و پرورش با توصیه‌ای به مهرالله رخشانی مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس گفت: به این ایشان عرض می‌کنم که حتما در سازمان نوسازی بخشی را مربوط به فعالیت جهادی برای آموزش و پرورش فعال کنند و در راس این بخش نیز یک فرد جهادی انتخاب کنند. یعنی فردی که با فعالیت جهادی آشنا است تا زمینه‌های کار مشترک با وزارتخانه بررسی شود.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: هدف وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور یکی است و برای این هدف واحد راه‌های مطمئنی نیز می‌توان پیدا کرد. وقتی راهکارها و انتقال پیام بین دو طرف وجود دارد، مشکلات نیز حل شده و دستیابی به هدف واحد آسان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ۱۸ درصد مدارس باید تخریب و دوباره ساخته شوند، گفت: بعضی از مدارس به دلیل توزیع جمعیتی، تحرک جغرافیایی و جابه جایی، خالی از دانش آموز شده اند و در مناطقی دیگر نیز تراکم دانش آموز وجود دارد که برای این مشکل باید راه‌کار مناسبی طراحی کرد.


وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی به جای مدرسه سازی بیشتر به روحیه جهادی نیازداریم،  تصریح کرد: وقتی فرهنگ جهادی اشاعه پیدا کند، این حس و حال با ارزش به جامعه نیز منتقل می‌شود و مدرسه جایگاه پرانرژی است که این روحیه را می‌پذیرد.


حاجی میرزایی ادامه داد: ما مسوول تربیت هستیم و مدرسه را برای تربیت می‌سازیم و اقدام جهادگران خود، اقدام مهم تربیتی است. ارزش و اعتباری هم که برای جهادگران قائل هستیم بیش از کلاس و مدرسه‌ای است که ساخته می‌شود. زیرا همه دستاوردهای ما مرهون روحیه جهادی و تلاش خستگی ناپذیر جوانان جهادگر مدرسه ساز است.


وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش افتخار می‌کند که جایگاهی برای تبلور روح و انگیزه جهادی است و ما از این تلاش جهادگرانه استقبال می‌کنیم.

منبع :ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
2
و همین طور وزیر بافکر
ک
Netherlands
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
1
جاداره یادی کنیم ازفروغ السلطنه آذرخشی شیبان مؤسس نخستین مدرسه ابتدایی،راهنمایی دختران که ایشون به عنوان مادر علمی زنان مشهدمشهور هستندروحشون شادباشه وقرین رحمت الهی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->